Własne role - dostęp do płatności

Utworzono: 2023-10-12
Ostatnia aktualizacja: 2025-01-09
Liczba odwiedzin posta: 744

Dzięki własnym rolom możesz precyzyjnie kontrolować uprawnienia użytkowników, dostosowując je do indywidualnych potrzeb i zapewniając bezpieczeństwo Twojego konta. Jedną z opcji, do których możesz udzielić dostępu są płatności. Z tego wpisu dowiesz się jak utworzyć rolę z takim uprawnieniem oraz jakie działania będzie mógł w ramach tego uprawnienia wykonywać dany użytkownik. 
Instrukcja

Dowiedz się, jak skorzystać z tej funkcji, korzystając z interaktywnego przewodnika.


Własne role - dostęp do płatności


Aby w ramach uprawnień dać dostęp do płatności:
.
  1. przejdź do zakładki Ustawienia > Użytkownicy > Role,

    Lista użytkowników w systemie fakturowania z podziałem na role: właściciel konta, administrator i użytkownik, oraz opcja dodania nowych ról.

  2. w następnym kroku skorzystaj z przycisku Dodaj nową rolę

    Panel zarządzania rolami w systemie fakturowania, z istniejącymi rolami: Administrator, Księgowy i Użytkownik, oraz opcją dodania nowej roli.

  3. uzupełnij rubrykę Nazwa roli,
  4. w sekcji Uprawnienia zaznacz checkboxy przy tych opcjach, do których użytkownik ma mieć dostęp,
  5. aby nadać dostęp do płatności zaznacz checkbox przy opcji Płatności,
  6. oraz określ dla jakiego rodzaju Płatności użytkownik ma mieć dostęp Przychody czy Wydatki lub obie opcjeTworzenie nowej roli użytkownika o nazwie 'Fakturzystka' z listą szczegółowych uprawnień do zarządzania fakturami, klientami, płatnościami i magazynami.

  7. zatwierdź utworzenie nowej roli klikając Zapisz na dole strony i przypisz rolę do wybranego adresu e-mail. 

Osoba posiadająca dostęp do zakładki Płatności będzie miała możliwość podglądu płatności, ręcznego ich tworzenia, edycji oraz usuwania. Osoba ta może również łączyć płatność z fakturą, nawet jeśli nie ma przydzielonego dostępu dotyczącego faktur. Aby umożliwić użytkownikowi również import płatności z banku, należy przydzielić mu dostęp do importów.

Jeśli:
  • rola daje dostęp do zakładki płatności z aktywną opcją przychody i wydatki, adres e-mail z tą rolą widzi płatności dodawane do faktur przychodowych i kosztowych,
  • rola ma dostęp do zakładki płatności z aktywną opcją przychody, adres e-mail z tą rolą widzi płatności przypisywane wyłącznie do faktur przychodowych,
  • rola ma dostęp do zakładki płatności z aktywną opcją wydatki, adres e-mail z tą rolą widzi płatności przypisane włącznie do faktur kosztowych,
  • rola ma dostęp wyłącznie do zakładki płatności (opcja przychody i wydatki nie jest aktywna), adres e-mail z tą rolą NIE MA dostępu do zakładki płatności. 
 
Sprawdź działanie systemu korzystając z interaktywnej instrukcji

Interaktywny przewodnik poprowadzi Cię krok po kroku na rzeczywistych ekranach Fakturowni, umożliwiając łatwe zrozumienie i wykonanie potrzebnych działań.

Kliknij Start aby rozpocząć, a następnie klikaj w niebieskie pola, lub użyj strzałek w prawym dolnym rogu do nawigowania po instrukcji.



Sprawdź również: 
Własne role - dostęp do dokumentów magazynowych
Własne role - dostęp do użytkowników 
Własne role - dostęp do ustawień konta
Własne role - dostęp do działów/firm w ramach konta
Własne role - dostęp do bazy produktów
Własne role - dostęp do UPO
Własne role - dostęp do aplikacji i dodatków
Własne role - dostęp do dokumentów i zarządzania nimi
Własne role - dostęp do zakładki księgowość
Własne role - dostęp do cenników
Własne role - dostęp do zakładki kody promocyjne
Własne role - dostęp do magazynów
Własne role - dostęp do klientów  


Powrót


Dodaj komentarz