Własne role - dostęp do bazy produktów

Utworzono: 2023-10-12
Ostatnia aktualizacja: 2023-11-03
Liczba odwiedzin posta: 839

Dzięki własnym rolom możesz dokładnie kontrolować uprawnienia użytkowników, dostosowując je do ich indywidualnych potrzeb i zapewniając bezpieczeństwo Twojego konta. Jedną z funkcji, do której możesz udzielić dostępu, jest baza produktów. W tym artykule przedstawimy Ci, jak stworzyć rolę z takim uprawnieniem oraz jakie działania dany użytkownik będzie mógł wykonywać w ramach dostępu do konta. 


Własne role - dostęp do produktów


Aby w ramach uprawnień nadać dostęp do bazy produktów:
.
  1. przejdź do zakładki Ustawienia > Użytkownicy i na panelu z lewej strony wybierz Role


  2. w następnym kroku skorzystaj z przycisku Dodaj nową rolę


  3. uzupełnij rubrykę Nazwa roli,
  4. w sekcji Uprawnienia zaznacz checkboxy przy tych opcjach, do których użytkownik ma mieć dostęp,
  5. aby nadać dostęp do bazy produktów zaznacz checkbox przy opcji Produkty


  6. zatwierdź utworzenie nowej roli klikając Zapisz na dole strony i przypisz rolę do wybranego adresu e-mail. 

Osoba posiadająca dostęp do zakładki Produkty będzie miała możliwość podglądu listy produktów, ręcznego ich tworzenia, edycji oraz usuwania, a także do eksportu listy produktów. 

Uwaga: Użytkownik, który nie otrzyma uprawnienia "Produkty" będzie mógł wywołać na fakturze produkty zapisane w bazie produktów. Dane nieistniejącego w bazie produktu wprowadzone na fakturze przez tę osobę zostaną zapisane na koncie, jeżeli w ustawieniach konta zostanie wybrane ustawienie tworzenia produktów na fakturze.


Sprawdź również: 


Powrót


Dodaj komentarz