Wysyłanie faktur e-mailem (ustawienia domyślne)

Utworzono: 2018-09-03
Ostatnia aktualizacja: 2025-01-31
Liczba odwiedzin posta: 7253

Od momentu założenia konta system ma wprowadzoną domyślną konfigurację wysyłania faktur mailem. 
Przy aktywnej opcji domyślnej, po wysłaniu faktury mailem do Kontrahenta otrzyma on wiadomość od Nadawcy, który będzie wpisany jako  Nazwa Twojej Firmy.

 

Po kliknięciu na szczegóły Nadawcy pojawi się adres e-mail wysyłki poczty z Fakturowni <noreply@fakturownia.pl>
wraz z ustawioną opcją Odpowiedz do: "Nazwa Twojej Firmy <adres@domena.pl>". Dzięki temu, jeśli odbiorca odpowie na tego e-maila, wiadomość przyjdzie na Twój adres e-mail.


Domyślne pole Nazwa Twojej Firmy możesz zmienić w ustawieniach konta.
Natomiast jako adres e-mail brany jest pod uwagę aktualny adres e-mail Użytkownika zakładającego konto.

Możesz też ustalić jeden adres, z którego będą wysyłane faktury (bez względu na to, który Użytkownik będzie wysyłał fakturę). Ustawisz to w polu Adres e-mail, z którego będą wysyłane e-maile do klientów. Możesz tu wpisać adres typu "adres@domena.pl" lub "Nazwa Firmy <adres@domena.pl>". 
Więcej na ten temat znajdziesz w opisie funkcji "Użyj własnej nazwy adresu e-mail", która dostępna jest w planach Pro i Pro Plus. 


Chcąc sprawdzić opcje wysyłki: 
.

  1. przejdź do zakładki Ustawienia > Ustawienia konta > Wysyłanie e-mailem na swoim koncie,
  2. w sekcji Sposób wysyłania maili zaznaczony masz checkbox Domyślnie, 


  3. w momencie, gdy w domyślnej opcji wysyłki chcesz włączyć opcję odpowiedzi zwrotnej od Nabywcy tak, żeby wiadomość przyszła na wybrany adres Użytkownika Fakturowni, który wysyła fakturę e-mailem (Sprzedawcy) należy w rubryce Adres e-mail, z którego będą wysyłane e-maile do klientów wpisać swój adres e-mail, którego chcesz użyć, 


  4. zatwierdź zmiany klikając Zapisz na dole strony.


Limity wysyłania faktur e-mailem


W systemie obowiązuje kilka limitów, co do wysyłki faktur e-mailem, które uzależnione są wersji systemu (okres testowy, plan płatny, wersja bezpłatna).

Poszczególne limity wyglądają następująco:
 
  • w okresie testowym dla nieopłaconego konta można wysłać do 100 faktur dziennie niezależnie od konfiguracji wysyłki,
  • ten sam dokument można wysłać jednego dnia maksymalnie 10 razy i ten limit nie jest zależny od opłacenia konta,
  • konta z opłaconym abonamentem nie mają ograniczeń co do ilości faktur wysłanych dziennie - w tym przypadku obowiązuje jedynie limit wysyłki 1 dokumentu maksymalnie 10 razy na dobę.


Powrót


Dodaj komentarz