Weryfikacja adresu e-mail

Utworzono: 2025-02-06
Ostatnia aktualizacja: 2025-02-20
Liczba odwiedzin posta: 263

Aby móc swobodnie korzystać z Fakturowni, adres e-mail musi zostać zweryfikowany - zarówno przy rejestracji, jak i zmianie w profilu użytkownika. W tym artykule pokazujemy, jak przeprowadzić weryfikację, jakie ostrzeżenia wyświetla system w przypadku braku potwierdzenia oraz jakie ograniczenia mogą wynikać z braku weryfikacji.
Instrukcja

Dowiedz się, jak skorzystać z tej funkcji, korzystając z interaktywnego przewodnika.

Jak zweryfikować adres e-mail przy rejestracji konta?


Jednym z kroków, które należy wykonać po rejestracji konta w systemie jest weryfikacja adresu e-mail. Skąd wiedzieć, że Twój adres e-mail nie jest zweryfikowany? Obok swojego adresu e-mail, który widoczny jest na pasku głównym obok zakładki Ustawienia, pojawi się zielony znak zapytania. Jeśli klikniesz adres e-mail oprócz opcji profil, zmiana trybu na ciemny lub wylogowania, pojawi się dodatkowa opcja Zweryfikuj adres e-mail ✉.

Zrzut ekranu z systemu fakturowego, pokazujący rozwinięte menu użytkownika z opcją „Zweryfikuj adres e-mail” zaznaczoną na zielono

Aby zweryfikować swój e-mail, kliknij opcję Zweryfikuj adres e-mail ✉. System wyśle na Twoją skrzynkę wiadomość wraz z linkiem do potwierdzenia swojego maila, a na koncie pojawi się powiadomienie Link do weryfikacji został przesłany na wskazany adres e-mail

Przejdź do wiadomości na swojej skrzynce mailowej i kliknij przycisk Zweryfikuj, gdzie zaszyty jest link weryfikacyjny.

E-mail z Fakturowni z prośbą o weryfikację adresu e-mail. Zawiera przycisk „Zweryfikuj” do potwierdzenia adresu użytkownika.

Jeśli poprawnie zweryfikujesz adres e-mail, przy adresie zniknie znak zapytania, a na koncie pojawi się komunikat Dziękujemy za weryfikację adresu e-mail. Od teraz możesz w pełni korzystać z funkcjonalności systemu. 
 
WAŻNE! Weryfikacja będzie niezbędna również w sytuacji, gdy zmieniasz adres e-mail w profilu użytkownika lub ustawieniach wysyłki w dziale i ustawieniach ogólnych konta. W przypadku zmiany e-maila w ustawieniach wysyłki, system automatycznie wyśle link do weryfikacji na podany adres e-mail oraz wyświetli stosowny komunikat na koncie.

Pamiętaj:
→ adres e-mail można zmienić maksymalnie 3 razy na godzinę
→ link do weryfikacji można wygenerować raz na 10 minut - jeśli spróbujesz ponownie zweryfikować e-mail przed upływem 10 minut od ostatniej prośby, system poinformuje Cię o konieczności odczekania.


Weryfikacja adresu e-mail, a wysyłka e-maili z fakturami z systemu


Brak zweryfikowanego adresu e-mail ma wpływ na wysyłkę e-maili z fakturami z systemu. 

Jeśli nie zweryfikujesz swojego adresu e-mail, system pozwoli na wysyłkę maksymalnie 10 wiadomości dziennie. Informacja o tym ile maili możesz jeszcze wysłać, pojawi się na komunikacie wskazującym konieczność weryfikacji maila w formularzu wysyłki wiadomości. 

Formularz wysyłki faktury e-mailem z ostrzeżeniem o konieczności weryfikacji adresu e-mail. Widoczny przycisk ‘Zweryfikuj’ oraz opcja załączenia faktury w PDF.

W ustawieniach ogólnych konta dotyczących wysyłki lub ustawieniach wysyłki dla działu również pojawi się komunikat o konieczności zweryfikowania maila, jeśli w polu Adres e-mail, z którego będą wysyłanie e-maile do klientów dodasz inny mail niż wcześniej weryfikowane. 

Ustawienia wysyłania e-maili z formularzem do konfiguracji nadawcy i sposobu wysyłki. Widoczny komunikat o konieczności weryfikacji adresu e-mail z przyciskiem ‘Zweryfikuj’.

W przypadku zlecenia masowej wysyłki faktur z poziomu listy wszystkich faktur system również wyświetli komunikat o konieczności zweryfikowania adresu e-mail oraz o wykorzystaniu dziennego limitu wysyłki z niezweryfikowanego adresu.

Okno dialogowe masowej wysyłki e-maili z fakturami. Widoczny komunikat o konieczności weryfikacji adresu e-mail oraz przycisk ‘Zweryfikuj’.
 
Sprawdź działanie systemu korzystając z interaktywnej instrukcji

Interaktywny przewodnik poprowadzi Cię krok po kroku na rzeczywistych ekranach Fakturowni, umożliwiając łatwe zrozumienie i wykonanie potrzebnych działań.

Kliknij Start aby rozpocząć, a następnie klikaj w niebieskie pola, lub użyj strzałek w prawym dolnym rogu do nawigowania po instrukcji.



Sprawdź również:
Jak wysłać fakturę w PDF bezpośrednio z systemu?
Domyślna wysyłka faktur z systemu
Wysyłanie faktur z własnego adresu e-mail (ustawienie DKIM)
Wysyłanie faktur e-mailem do kilku odbiorców jednocześnie

 


Powrót


Dodaj komentarz