Autopłatności - jak to działa

Utworzono: 2014-02-25
Ostatnia aktualizacja: 2019-03-22
Liczba odwiedzin posta: 3197

Jeżeli poszukujesz funkcji, która pozwoli Ci przyspieszyć otrzymywanie płatności od klientów za realizowaną przez Ciebie sprzedaż, sprawdź autopłatności. Obsługa płatności automatycznych wiąże się z umieszczeniem na dokumencie bezpośredniego linku kierującego klienta do płatności. Link ten może kierować do Twoich danych bankowych, tak aby klient mógł w prosty sposób przekopiować je na kartę realizowanego przelewu bankowego lub, jeżeli posiadasz konto w jednym ze zintegrowanych z Fakturownią serwisów szybkich płatności, przenieść klienta bezpośrednio na ścieżkę realizacji opłaty.

Możliwe są 3 punkty startu autopłatności:

  1. na Twojej fakturze - gdy klient otrzymuje fakturę i klika "opłać", wtedy po dokonaniu płatności faktura zmienia status na "opłaconą" (więcej informacji)
  2. na Twojej fakturze Proforma - gdy klient otrzymuje fakturę proformę i klika opłać, wtedy po dokonaniu płatności zostaje wygenerowana faktura VAT, która zostaje automatycznie wysłana do klienta (więcej informacji)
  3. na Twojej stronie WWW gdy sprzedajesz produkt lub usługę, wtedy po dokonaniu płatności klient automatycznie otrzymuje fakturę VAT (więcej informacji)

Po dokonaniu płatności możliwe jest wywołanie API
 

Jak wygląda link, który przekieruje klienta do płatności?



Link na przedstawionym szablonie dokumentu widoczny jest w prawym górnym rogu i umożliwia klientowi bezpośrednie przejście do płatności.

Status płatności

Dokumenty opłacone przez Twoich klientów za pomocą zintegrowanych szybkich płatności otrzymają automatycznie status "Opłacony".

Poznaj inne sposoby, dzięki którym możesz kontrolować płynność finansową Twojej działalności.



Powrót


Dodaj komentarz