Integracja fakturowni ze stroną WWW

Utworzono: 2012-09-03
Ostatnia aktualizacja: 2024-05-29
Liczba odwiedzin posta: 20124

Fakturownię można połączyć z dowolnym portalem/stroną i sprzedawać produkty/usługi na swojej stronie.

Aby dodać taki widget na własny portal należy:
 
1. włączyć AutoPłatności (Ustawienia > Ustawienia konta > Twoje konto)

2. dodać przynajmniej jeden sposób płatności na stronie Ustawienia > Płatności Online (PayU, PayPal, tPay, Przelewy24, DotPay, BitPay, BrainTree lub Przelew Bankowy) ( więcej na ten temat znajdziesz tutaj )
 
3. wejść w produkt, który chce się sprzedawać i zaznaczyć "sprzedaż online" (2 zadkładka przy edycji produktu) Opis konfiguracji produktu znajduje się tutaj.

4. wstawić wygenerowany kod javascript na własną stronę

5. klienci na stronie wypełniają formularz płatności, opłacają online i po opłaceniu automatycznie generowana jest faktura (wszystko działa automatycznie bez konieczności ingerencji człowieka)
 
Opis AutoPłatności znajduje się też na naszej stronie: http://fakturownia.pl/autoplatnosci. W razie potrzeby - chętnie pomożemy w konfiguracji fakturowni z Państwa portalem/stroną ( proszę pisać na adres helpdesk@fakturownia.pl )


Przykład zastosowania widgetu płatności można znaleźć na stronach:

https://www.bocian.org.pl/wsparcie
https://www.fdp.org.pl/darowizny-tge
https://sugester.pl/ (opłata abonamentu za system)
https://invoiceocean.com/ (opłata abonamentu za system)

 
Domyślny formularz płatności zawiera podstawowe dane adresowe. Aby uzyskać więcej pól należy w danym produkcie, który chce się sprzedawać online przejść do zakładki "Auto Płatności" , zaznaczyć w polu "Formatka płatności" wybrać  "Wybrane pola" i zahaczyć te, które chcemy aby znalazły się na formatce.
 
sprzedaz na stronie wiecej pol
 
Aby skonfigurować widget płatności jeszcze bardziej należy zaznaczyć pole Zaawansowana.

... w tej konfiguracji można zmieniać opisy pól i korzystać z wielu możliwych do wykorzystania zmiennych: {{promocode}}, {{first_name}}, {{last_name}}, {{email}}, {{phone}}, {{post_code}}, {{city}}, {{street}}, {{country}}, {{comment}}, {{quantity}}, {{invoice_name}}, {{invoice_tax_no}}, {{invoice_post_code}}, {{invoice_city}}, {{invoice_street}}, {{invoice_country}}, {{invoice_comment}}, {{price}}, {{provider}}, {{generate_invoice}}, 
 
Można również tworzyć własne pola: {{field1}}, {{field2}}, {{field3}}, {{field4}}, {{field5}} 


Powrót


Komentarze

Avatar sugester medium
biuro@telenext.pl
Tak domyslnie jest teraz
Witam, po wstawieniu kodu do sprzedaży online na stronie www pojawia się możliwość zamówienia produktu bezpośrednio ze strony, jednak od razu jest zaznaczony checkbox "Chcę otrzymać fakturę" co powoduje, że wyświetlają się wszystkie pola od razu z danymi do faktury. Chciałbym domyślnie ustawić aby ten checkbox był odznaczony i dopiero po jego ręcznym zaznaczeniu przez klienta na stronie będą pojawiać się dodatkowe pola do faktury VA. Jak to zrobić aby ten checkob był domyślnie odznaczony?

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Witam,
obecnie nie jest możliwe, aby check box był domyślnie zaznaczony, niemniej jednak może Pan utworzyć w naszym serwisie Sugester.pl z prośbą o wykonanie takiej funkcjonalności i zagłosowanie na nią.
Sugestię można utworzyć w prosty sposób, klikając na boczny przycisk "Pomoc" w serwisie Fakturownia.pl i wypełniając zgłoszenie. Zwiększająca się ilość głosów na ten post pozwoli nam sprawdzić zapotrzebowanie naszych Użytkowników, co przyspieszy wdrażanie danej funkcjonalności.

2015-02-17 17:12


see-me
see-me
poprosimy o przykłady firm, linki w których to działa - dokładnie to rozwiązanie

2016-10-16 15:18


piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   U wszystkich firm ten check box jest odznaczony tak jak już wcześniej wspominałem, naszego rozwiązania używają min takie serwisy internetowe jak La Millou albo Attipas.pl.

2016-10-17 10:05


Avatar sugester medium
Artur Dworakowski
Dwa pytania:
1. Czy możliwe jest usunięcie podpisu "powered by fakturownia.pl"?
2. czy za pomocą autopłatności można "sprzedać" więcej niż 1 towar? Dokładniej - faktura po opłaceniu miałaby zawierać dwie linijki a nie jedną.

Z góry dzięki za odpowiedź

2017-03-23 10:09


piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Witam, odpowiadam na pytania:
1) usunięcie stopki "Wygenerowano w Fakturownia.pl" jest dodatkową usługą wycenioną na 20% ceny opłaconego abonamentu.
W innym przypadku - jak stanowi regulamin usługi - stopka traktowana jest jako integralny element systemu.
2) na fakturze opłacanej płatnością automatyczną może być dowolna ilość produktów. Proszę o doprecyzowanie pytania, gdyż nie do końca je rozumiem.

2017-03-23 13:49


Avatar sugester medium
Radek
Nawiążę do ostatniego pytanie i odpowiedzi. Chodzi o to czy po kliknięciu w jeden towar, kupujący może dobrać kolejny, tak by np. kupując kilka różnych produktów była wygenerowana jedna faktura i jedna płatność?

2018-11-10 23:33


annac
annac
Witam,
Niestety aktualnie niestety nasz system nie możliwia wywołania kilku różnych produktów objętych jedną fakturą oraz jedną płatnością. Dla każdego z nich konieczne jest wywołanie odrębnej transakcji.
Pozdrawiam, Ania.

2018-11-13 13:10


Dodaj komentarz