Przycisk Kliknij i zapłać online na fakturze
Ostatnia aktualizacja: 2022-04-27
Chcąc maksymalnie usprawnić i jednocześnie ułatwić swojemu Klientowi zapłatę za fakturę, istnieje możliwość wprowadzenia do wystawianego dokumentu przycisku Kliknij i zapłać online. Wystarczy skonfigurować płatności online, włączając przynajmniej jeden typ płatności (np przelew bankowy) i wówczas na fakturze pojawi się przycisk, umożliwiający klientom w ciągu kilku minut dokonanie płatności - kartą kredytową lub szybkimi przelewami bankowymi. Przykłady dostępnych konfiguracji znajdziesz we wpisie dotyczącym konfiguracji płatności online.
Aby na fakturze wyświetlał się przycisk Kliknij i zapłać online należy najpierw:
- wejść w Ustawienia > Płatności online;
- spośród dostępnych metod płatności wybrać dogodną dla siebie opcję;
- zapisać zmiany.
Uwaga:
Należy włączyć przynajmniej jeden spośród dostępnych typów płatności. W ramach przetestowania najłatwiej na początek wybrać Przelew bankowy, wówczas na fakturze pojawi się przycisk, umożliwiający klientom dokonanie płatności kartą kredytową lub szybkimi przelewami bankowymi, w ciągu zaledwie kilku minut.
Żeby przekonać się, czy funckaj Kliknij i zapłać online działa, trzeba przejść do trybu tworzenia faktury, uzupełnić wszystkie dane i zapisać dokument.
Powinien ukazać nam się taki widok, z aktywowaną funkcją szybkich płatności w prawym górnym rogu:
Aktualnie można opłacać fakturę za pośrednictwem:
- przelewu bankowego;
- PayU.pl;
- Braintree;
- PayPal - Express Payments;
- Przelewy24.pl;
- dotpay.pl;
- tpay.com;
- Bitcoins - BitPay
A jeżeli chcesz ograniczyć możliwość płatności online tylko do faktur do określonej kwoty (aby nie płacić prowizji od dużych faktur), możesz to zrobić w menu:
- Ustawienia > Płatności online;
- zakładka Ustawienia > Link do płatności na fakturach do kwoty.
Dodatkowa opcja:
Po skonfigurowaniu Płatności Online, możesz zacząć szybko sprzedawać produkty i usługi bezpośrednio na Twojej stronie, dzięki Auto Płatnościom.
Powrót
Komentarze
faktury@venapress.pl
2013-09-03 11:33
Zgłoś naruszenie zasad
marcin
Można też ograniczyć widoczność przycisku płatności tylko do faktury do określonej kwoty.
2014-10-24 15:56
Zgłoś naruszenie zasad
info@platinumit.pl
2014-11-21 20:03
Zgłoś naruszenie zasad
michal
2015-01-07 09:45
Zgłoś naruszenie zasad
Piotr
2017-04-25 15:11
Zgłoś naruszenie zasad
piotr.wajs
Po zapisaniu zmian w zakładce Ustawienia powinna się pojawić rubryka Płatności online.
2017-04-25 15:51
Zgłoś naruszenie zasad
Marcin Wirkus
2020-01-17 15:34
Zgłoś naruszenie zasad
piotr.wajs
Jeżeli chodzi o personalne zmiany wyglądu dokumentu czy zmiany widgetu płatności, to bardzo mi przykro ale nie ingerujemy we własne ustawienia Klienta w systemie.
Pozdrawiam,
Piotr
2020-01-17 16:03
Zgłoś naruszenie zasad
Tomasz
2020-04-11 08:21
Zgłoś naruszenie zasad
piotr.wajs
konfiguracja Pay Pal w Fakturowni sprowadza się jedynie do wpisania poprawnych wartości API user name, API Password i Signature.
Proszę upewnić się czy skopiowane dane z Pay Pal zostały pobrane z odpowiedniego miejsca i są tożsame.
Pozdrawiam,
Piotr
2020-04-14 08:50
Zgłoś naruszenie zasad
Dominik
2020-09-03 13:59
Zgłoś naruszenie zasad
piotr.wajs
wersja językowa przycisku "zapłać online" zależy od wybranego języka wystawianej faktury, nie zaś od typu transakcji u dostawcy płatności.
Pozdrawiam,
Piotr
2020-09-07 12:21
Zgłoś naruszenie zasad
Wojtek
konta na payu aktywne, integracja przez classic api
2020-10-09 16:49
Zgłoś naruszenie zasad
piotr.wajs
proszę o informacje jakiego konta w systemie dotyczy sprawa.
Pozdrawiam,
Piotr
2020-10-09 17:06
Zgłoś naruszenie zasad
Wojtek
2020-10-21 13:58
Zgłoś naruszenie zasad
Kacper_Seta
o jakich danych API Pan mówi? Danych Pana konta w PayU do konfiguracji komunikacji przez API? Proszę się upewnić, że po zmianie danych i wprowadzeniu ich w Ustawienia -> Płatności online w Fakturowni, zostały one wprowadzone prawidłowo - czy na przykład nie została skopiowana niepotrzebna spacja na końcu lub czy jakiś znak nie został przy kopiowaniu pominięty.
Jeśli nie uda się Panu znaleźć błędu, prosze przesłać zgłoszenie na info@fakturownia.pl podając adres e-mail, na który założone jest konto w Fakturowni oraz dokładniejszym opisem, jakie dane API były zmieniane i gdzie.
Pozdrawiam,
Kacper Seta
2020-10-21 15:20
Zgłoś naruszenie zasad
Marek
jakiś czas temu próbowałem uruchomić opcję autopłatności dla jednego z działów, ale nie znalazłem takiej opcji- przy włączeniu pojawia się ona na wszystkich fakturach dla całego konta- niezależnie od działu. Czy jest opcja ograniczenia autopłatności do wybranego działu lub przeprocesowania tego w inny sposób? Każdy dział, to inna spółka, więc też inne konta bankowe.
We wcześniejszych komentarzach widzę jedynie opcję ukrycia tego we wzorze faktury, który musiałby być inny dla każdego z działów. Prośba o info, jak można to sprawnie przeprocesować.
2022-04-25 09:52
Zgłoś naruszenie zasad
Kacper_Seta
w systemie nie ma możliwości skonfigurowania Autopłatności osobno dla różnych działów na jednym koncie.
W celu skonfigurowania płatności online osobno dla różnych firm, firmy należy założyć w systemie jako osobne konta w Fakturowni - każde konto (firma) będzie miała wtedy osobne ustawienia konta.
Pozdrawiam
Kacper
2022-04-26 13:54
Zgłoś naruszenie zasad
ania
Skonfigurowałem kanał płatności PayPal, wygenerowałem user name, hasło i signature, potem dodałem w Fakturowni produkt z możliwością płatności online, na fakturze pojawia się odpowiedni przycisk, ale... system nie przekazuje tokenu do PayPala i po kliknięciu w "opłać fakturę" przenoszony jestem do formatki z płatnością, po czym wyskakuje błąd: "No token passed". Jak sobie z tym poradzić?
2022-04-27 09:25
Zgłoś naruszenie zasad
piotr.wajs
dziękuję za kontakt.
Proszę o przesłanie adresu e-mail konta w korespondencji prywatnej oraz udzielenie dostępu do konta dla pomocy technicznej: https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-.
Pozdrawiam,
Piotr
2022-04-27 11:06
Zgłoś naruszenie zasad
Dodaj komentarz