Produkt wprowadzono w innej walucie niż wybrana na fakturze

Utworzono: 2015-05-14
Ostatnia aktualizacja: 2018-09-13
Liczba odwiedzin posta: 2556



Wybierając produkt na fakturze, który  na karcie produktu ma wprowadzoną inną walutę niż waluta wybrana na formularzu faktury. 



Program zasygnalizuje niespójność danych komunikatem, o różnicy w walutach. 
W tym momencie można zmienić walutę faktury, albo wybrać przycisk Ignoruj pod czerwonym komunikatem programu. 



Po kliknięciu przycisku ignoruj, program zmieni walutę produktu na taką samą jak walutą faktury.
Nie będzie to jednak wiązało się z przeliczeniem kwoty ceny produktu na walutę faktury. Ceny pozostaną bez zmian. 

 


Powrót


Komentarze

Avatar sugester medium
Magdalena
tak sie nie dzieje, wprowadzam produkty w euro ale nie przeliczaja sie automatycznie na pnl podczas wystawiania faktury
"Jeśli produkt wprowadzono w innej walucie niż wybrana na fakturze, cena zostanie automatycznie przeliczona na walutę faktury. " czyli co zrobic???????

2018-06-11 20:39

Zgłoś naruszenie zasad

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Pani Magdaleno,
przepraszamy za skrót myślowy w poprzednim artykule.
Program nie przeliczy ceny automatycznie na produkcie, ale można zastosować przeliczenie na walutę na fakturze . Służy do tego rubryka "Przeliczaj na walutę".
W momencie gdy nie klikniemy przycisku "Ignoruj" i zmienimy walutę faktury oraz dostosujemy przeliczanie na walutę, wartość produktu zostanie przeliczona na inną walutę niż waluta produktu.
Pozdrawiam,
Piotr

2018-06-12 10:53

Zgłoś naruszenie zasad

Dodaj komentarz