Dodatkowe dane o kontrahencie w karcie klienta
Utworzono:
2024-01-05
Ostatnia aktualizacja: 2024-02-13
Ostatnia aktualizacja: 2024-02-13
Liczba odwiedzin posta: 626
W karcie klienta możesz uwzględnić niezbędne informacje o swoim kontrahencie. Od podstawowych danych takich jak adres czy NIP po szczegółowe ustawienia dotyczące domyślnego rabatu, terminu czy formy płatności. System pozwala dodać również dodatkowe informacje dotyczące choćby dokumentu potwierdzającego tożsamość. Z tego wpisu dowiesz się, jakie dodatkowe informacje możesz dodać w karcie klienta.
Aby dodać dodatkowe informacje:
.
Wprowadzone dane są informacjami dodatkowymi i nie będą widoczne na wystawianych dokumentach. Mogą one okazać się pomocne (np. ID klienta czy adres e-mail) w wyszukiwaniu klienta na liście klientów w ramach konta.
Sprawdź również:
Dodatkowe informacje o kontrahencie w karcie klienta
Aby dodać dodatkowe informacje:
.
- przejdź do zakładki Klienci;
- stwórz nowego klienta za pomocą przycisku Dodaj klienta lub kliknij nazwę klienta dostępnego na liście i skorzystaj z opcji edycji;
- przejdź do zakładki Zobacz więcej opcji (lub Ukryj opcje dodatkowe jeśli już rozwinięte) i uzupełnij pola, które są dla Ciebie istotne;
- w ramach dostępnych opcji uzupełnić można takie dane jak: strona www, REGON, seria dowodu osobistego, numer i data wydania, organ wydający, ID klienta;
- zatwierdź wprowadzone zmiany lub utworzenie nowego klienta klikając przycisk Zapisz.
Wprowadzone dane są informacjami dodatkowymi i nie będą widoczne na wystawianych dokumentach. Mogą one okazać się pomocne (np. ID klienta czy adres e-mail) w wyszukiwaniu klienta na liście klientów w ramach konta.
Sprawdź również:
Powrót
Dodaj komentarz