Jak działa panel dla Twoich klientów?

Utworzono: 2012-03-14
Ostatnia aktualizacja: 2024-09-24
Liczba odwiedzin posta: 14923

Dzięki Panelowi Klienta, każdy z Twoich klientów może wejść na specjalną stronę z listą wystawionych dla niego faktur oraz statusami ich płatności. Pozwala to w prosty i szybki sposób dać klientom podgląd wszystkich faktur dla nich wystawionych.

Aby aktywować Panel Klienta należy:

1. w menu Ustawienia > Ustawienia konta  > Twoje konto > Klienci zaznaczyć opcję: Włącz Panel Klienta

2. Wejść w szczegóły klienta i kliknąć Link do panelu klienta

panel klienta

3. Link nowo otwartej strony przesłać klientowi. Klient, klikając na ten link, uzyska stronę, na której będzie lista wszystkich wystawionych dla niego faktur wraz ze statusami płatności.

Bezpośrednio na stronie panelu klienta (liście faktur) można dokonać płatności za zaległe faktury. Strona z fakturami dla danego klienta wygląda następująco: 

panel klienta widok

Przycisk Opłać fakturę pojawi się wtedy, gdy w zakładce Ustawienia > Płatności online uprzednio zdefiniujesz przynajmniej jednego dostawcę płatności. 

platnosi online



Powrót


Komentarze

marcin
marcin
Odpowiedź główna   aby wyłączyć Panel , należy odznaczyć opcję: Ustawienia > Ustawienia konta > Włącz Panel Klienta

2014-03-20 14:35


Karol Witek
k.witek@tarendo.pl
Witam,

czy można wstawiać link do panelu klienta jako zmienną w szablonie wiadomości?

Pozdrawiam
Karol

2014-07-14 16:25


piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Od początku tego tygodnia wprowadziliśmy możliwość zastosowania zmiennej (zamienianej na link do panelu klienta) w szablonie wiadomości e-mail. Oto zmienne:
{{client_panel_view_url}} - client panel view url
{{client_panel_view_link}} - client panel view link

Oczywiście, wcześniej należy włączyć panel klienta wchodząc w zakładkę Ustawienia >Ustawienia konta> Twoje konto > Inne zaznaczając check box "Włącz panel klienta".

2014-08-26 10:39


Avatar sugester medium
biuro@mimomento.pl
Czy istnieje możliwość ustawienia panelu klienta w języku angielskim?

2015-02-10 12:19


piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Po zakończeniu nawiasów klamrowych proszę dopisać komunikat ?lang=en Panel klienta powinien zmienić wersję językową.

2015-02-11 16:51


Avatar sugester medium
Michał
Czy istnieje możliwość dodania własnego logo do panelu, lub zmianę jego wyglądu?

2017-11-23 16:17


piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Witam,
program nie posiada takiej funkcjonalności.

Pozdrawiam,
Piotr

2017-11-23 16:29


Avatar sugester medium
Michał
Witam.Mam pytanko :) Czy przez PayU.pl Klient może opłacić fakture w Koronach Szweckich. Przelew będzie zagraniczny na Polskie konto walutowe SEK. Jaki jest koszt takiego przelewu? I kto te koszty ponosi? Pozdrawiam Michał

2018-01-15 00:36


piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Dzień dobry,
dziękuję za zgłoszenie, a to już pytania do serwisu Pay Pal, o ile u nas w systemie można wystawić fakturę z przeliczeniem na korony Szwedzkie, to już możliwość opłaty oraz koszty tych opłat należą do serwisu płatniczego.

2018-01-15 08:37


Avatar sugester medium
Monika Ścisłowska
Dzień Dobry,
czy istnieje możliwość ściągnięcia bazy klientów z przypisanym linkiem do panelu klienta?
Pozdrawiam

2018-05-09 14:56


piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Witam,
w przewidzianym przez system eksporcie danych Klientów nie ma rubryki odpowiadającej linkom do panelu Klienta.

Pozdrawiam,
Piotr

2018-05-09 15:45


Avatar sugester medium
Radek
Jak można samodzielnie nazwać panel klienta, aby nie trzeba było korzystać ze skomplikowanej, losowej nazwy ?

2019-11-13 14:04


piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Witam, nie ma możliwości w systemie ustalenia własnej nazwy panelu klienta.
Obecnie nie jest planowane dodanie takiej aktualizacji w systemie.
Pozdrawiam,
Piotr

2019-11-13 14:41


Avatar sugester medium
JG
W jaki sposób wysłać klientowi link do Panelu Klienta z fakturowni zamiast wysyłać link w wiadomości mail?

2020-03-04 09:45


Daniel_W
Daniel_W
Odpowiedź główna   Witam,

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem Pytanie. Oprócz zwykłego wysyłania e-mailem, można skopiować link i wysłać dowolnie przez siebie wybraną drogą np messenger, WhatsUpp, twitter. 

Pozdrawiam,
Daniel

2020-03-04 16:51


Avatar sugester medium
Łukasz
Do panelu klienta przydała by się opcja PIN - tak aby każda osoba posiadająca link musiała wpisać PIN przed podglądem dokumentów

2022-05-10 11:17


lukaszs
lukaszs
Odpowiedź główna   Dzień dobry,
bardzo dziękuję za cenną sugestie.
Państwa uwaga zostanie przekazana do działu rozwoju programu. 

W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji. 

Pozdrawiam,
Łukasz

2022-05-10 11:26


Avatar sugester medium
Agnieszka
Dzień dobry,
Czy jest możliwość modyfikacji widoku wyświetlania kolumn, dodawania ich?

2023-01-04 07:16


nataliak
nataliak
Odpowiedź główna   Witam serdecznie,
niestety nie istnieje możliwość spersonalizowania panelu klienta,
pozdrawiam.

2023-01-04 11:15


Avatar sugester medium
Rafał
Dzień dobry,
Jeśli jesteście Państwo w stanie udostępnić klientowi panel z płatnościami to może jest możliwość udostepnienia panel z opcją zamawiania towaru bezpośrednio z systemu ? było by to fajne rozwiązanie.

2023-03-09 12:11


Daniel_W
Daniel_W
Odpowiedź główna   Witam,

dziękujemy za kontakt. Niestety nie ma możliwości zakupu towarów/ usług bezpośrednio z programu Fakturownia.pl. Mogą Państwo skonfigurować produkt do sprzedaży online i umieścić go na swojej stronie internetowej/sklepie. Poniżej przesyłam instrukcję:
https://pomoc.fakturownia.pl/2232113-Konfiguracja-i-sprzedaz-produktow-i-uslug-online

Pozdrawiam,
Daniel

2023-03-09 12:46


Avatar sugester medium
superkrzesla
Witam, czy klient taki link dostaje też w mailu z FV ?
Czy trzeba robić to ręcznie ?

2023-04-22 09:17


milenasz
milenasz
Odpowiedź główna   Dzień dobry,

jeśli zależy Państwu, aby link do panelu klienta był widoczny w wiadomościach z przesyłanymi fakturami, należy albo przekopiować link i wkleić go do wiadomości albo do treści własnego szablonu e-mail, dodać zmienną, która będzie tę wartość przesyłać.

Zmienna {{{client_panel_view_link}}} przesyła wartość 'Link do panelu klienta', której kliknięcie przenosi do panelu z dokumentami.

Zmienna {{{client_panel_view_link_unpaid}}} przesyła wartość 'Link do panelu klienta (tylko nieopłacone faktury), której kliknięcie przenosi do panelu tylko z nieopłaconymi dokumentami.

Zmienna {{client_panel_view_url}} przesyła bezpośredni link do panelu klienta.

Jeśli do własnego szablonu wysyłanych wiadomości dodacie Państwo, którąś z tych zmiennych, w każdej wiadomości przesyłany będzie link do panelu klienta.

Pozdrawiam
Milena


2023-04-24 14:50


Avatar sugester medium
Miłosz
Dzień dobry,

czy jest możliwość, aby w panelu klienta pojawiły się również pliki, które dodane są jako załączniki do kartoteki klienta?

2023-07-27 00:05


piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Dzień dobry,

bardzo dziękuję za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Głosy innych Użytkowników systemu przyspieszą wdrożenie funkcji, dlatego zachęcamy do głosowania na sugestie dodane na naszym forum sugestii: https://fakturownia.sugester.pl/forum.
Pozdrawiam,
Piotr

2023-07-27 09:14


Avatar sugester medium
Edyta
Czy jest możliwość włączenia logowania do Panelu Klienta? Tzn. wysyłam do Klienta link do Panelu i żeby zobaczyć faktury musi się najpierw zalogować. Czy jest to możliwe?

2023-10-11 11:28


milenasz
milenasz
Odpowiedź główna   Dzień dobry,

nie ma w systemie takiej opcji jak logowanie do Panelu Klienta.

Panel Klienta daje jedynie wgląd do listy powiązanych z danym klientem dokumentów, jeśli ma on dostęp do dedykowanego linku, który zostanie przez Państwa przesłany.

Pozdrawiam
Milena

2023-10-11 11:57


Avatar sugester medium
Radek
dzień dobry , w panelu klienta nie wyświetlają mi się żadne dokumenty klienta , czy jeszcze coś muszę zaznaczyć żeby dokumenty się wczytały ? filtry mam jakby odznaczone ? bez reakcji

2024-07-11 16:23


milenasz
milenasz
Odpowiedź główna   Dzień dobry,

jeśli opcję panel klienta aktywowano prawidłowo zgodnie z instrukcją, a w panelu nie pojawiają się żadne dokumenty, proszę o udzielenie dostępu do konta dla pomocy technicznej zgodnie z instrukcją przesłaną poniżej celem szczegółowej weryfikacji.

Jak udzielić dostępu do konta: https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-.

Pozdrawiam
Milena

2024-07-12 10:52


Avatar sugester medium
Stefan
Dzień dobry,

Klient ma w panelu klienta więcej niż jedną nieopłaconą fakturę, czy można jakoś zrobić opłatę zbiorczą za wszystkie faktury a nie pojedyńczo?

Pozdrawiam

2024-09-24 08:47


lukaszs
lukaszs
Odpowiedź główna   Dzień dobry,
niestety program nie posiada opcji zbiorczej do opłaty dokumentów. Każdą fakture można opłacić osobno korzystając z funkcji Płatności online.

W przypadku pytań pozostaję do dyspozycji.

Pozdrawiam,
Łukasz

2024-09-24 13:40


Dodaj komentarz