Inny adres korespondencyjny (Adresat)

Utworzono: 2023-11-16
Ostatnia aktualizacja: 2023-11-16
Liczba odwiedzin posta: 341

W Fakturowni istnieje możliwość dodania dodatkowego adresu korespondencyjnego, który będzie widnieć na fakturach oraz w bazie klientów. Taka funkcja jest szczególnie przydatna w przypadku, gdy konieczne jest wysłanie faktury pocztą, a adres do wysyłki jest inny niż ten podany w obszarze danych nabywcy faktury. Z tego artykułu dowiesz się, gdzie dodać Inny adres korespondencyjny i jak zmienić jego nazwę widoczną na fakturze. 


Inny adres korespondencyjny (Adresat)


Aby dodać Inny adres korespondencyjny (Adresat):
.
  1. przejdź do formularza tworzenia faktury,
  2. w sekcji Nabywca kliknij frazę więcej pod rubryką Kraj, aby rozwinąć dodatkowe opcje, 


  3. zaznacz checkbox obok opcji Inny adres korespondencyjny (Adresat)


  4. uzupełnił rubrykę Adresat właściwymi danymi, 


  5.  wypełnij pozostałe dane na fakturze i zatwierdź utworzenie dokumentu klikając Zapisz,
  6. dane podane w rubryce Adresat przypiszą się automatycznie w karcie klienta. 


  7.  


Jak zmienić domyślną nazwę rubryki Adresat?


Aby zmienić domyślną nazwę rubryki Adresat:
.
  1. przejdź do zakładki Ustawienia > Ustawienia konta > Wydruki,
  2. kliknij w rubrykę Nazwa wyświetlana na fakturze zamiast "inny adres korespondencyjny",
  3. z listy wybierz opcję więcej i wpisz własną nazwę tej rubryki, 


  4. zatwierdź zmiany klikając Zapisz na dole strony.

Sprawdź również:


Powrót


Dodaj komentarz