Własne role - dostęp do punktów sprzedaży

Utworzono: 2023-11-07
Ostatnia aktualizacja: 2023-11-07
Liczba odwiedzin posta: 330

Jeśli Twój współpracownik potrzebuje szerszych uprawnień niż te dostępne w ramach ról systemowych, możesz utworzyć własną rolę i wybrać, do jakich opcji będzie miał on dostęp. Jedną z opcji, do której możesz nadać dostęp, są punkty sprzedażowe. Z tego wpisu dowiesz się, jak tworząc nową rolę aktywować takie uprawnienie oraz jakie możliwości daje ona użytkownikowi. 


Własne role - dostęp do punktów sprzedaży


Aby w ramach uprawnień dać dostęp do punktów sprzedaży:
.
  1. przejdź do zakładki Ustawienia > Użytkownicy i na panelu z lewej strony wybierz Role


  2. w następnym kroku skorzystaj z przycisku Dodaj nową rolę


  3. uzupełnij rubrykę Nazwa roli,
  4. w sekcji Uprawnienia zaznacz checkboxy przy tych opcjach, do których użytkownik ma mieć dostęp,
  5. aby nadać dostęp do punktów sprzedaży zaznacz checkbox przy opcji Punkty sprzedaży


  6. zatwierdź utworzenie nowej roli klikając Zapisz na dole strony i przypisz rolę do wybranego adresu e-mail. 

Osoba posiadająca dostęp do zakładki Punkty sprzedaży będzie miała możliwość podglądu dotychczas skonfigurowanych POSów, ich edycji i usuwania. Będzie mogła również konfigurować nowe punkty sprzedaży. Czym jest punkt sprzedaży przeczytasz w dedykowanym artykule → POS - punkt obsługi sprzedaży.

Sprawdź również: 


Powrót


Dodaj komentarz