Własne role - dostęp do importów

Utworzono: 2023-11-07
Ostatnia aktualizacja: 2024-05-16
Liczba odwiedzin posta: 442

Dzięki własnym rolom masz pełną kontrolę nad uprawnieniami użytkowników, dostosowując je do ich indywidualnych potrzeb i zapewniając tym samym bezpieczeństwo danych na Twoim koncie. Jedną z funkcji, do której możesz udzielić dostępu, jest możliwość importu danych do systemu. System pozwala m.in. na import faktur, klientów czy produktów. W tym artykule przedstawimy Ci, jak stworzyć rolę z takim uprawnieniem oraz jakie czynności dany użytkownik będzie mógł wykonywać po otrzymaniu dostępu do konta.


Własne role - dostęp do importów 


Aby w ramach uprawnień nadać dostęp do możliwości importu danych:
.
  1. przejdź do zakładki Ustawienia > Użytkownicy i na panelu z lewej strony wybierz Role


  2. w następnym kroku skorzystaj z przycisku Dodaj nową rolę


  3. uzupełnij rubrykę Nazwa roli,
  4. w sekcji Uprawnienia zaznacz checkboxy przy tych opcjach, do których użytkownik ma mieć dostęp,
  5. aby nadać dostęp do importu danych zaznacz checkbox przy opcji Importy


  6. zatwierdź utworzenie nowej roli klikając Zapisz na dole strony i przypisz rolę do wybranego adresu e-mail. 

Osoba posiadająca dostęp do zakładki importy będzie mogła zaimportować do konta w Fakturowni dane klientów, produktów, faktur oraz inne dane akceptowane przez system. Aby użytkownik miał możliwość zaimportować do konta płatności bankowe, nadaj mu uprawnienie do zakładki Ustawienia > Integracje i dodatki, gdzie dostępne są dedykowane importy bankowe.


Sprawdź również: 


Powrót


Dodaj komentarz