Własne role - dostęp do kategorii
Utworzono:
2023-11-07
Ostatnia aktualizacja: 2023-11-07
Ostatnia aktualizacja: 2023-11-07
Liczba odwiedzin posta: 532
Dodając do konta innych użytkowników, możesz skorzystać z przypisania im ról systemowych lub stworzyć własne. Dodanie własnej roli i przypisanie jej do wybranego adresu e-mail pozwala zadecydować, do jakich opcji w ramach konta użytkownik ma mieć dostęp. Z tego artykułu dowiesz się jak udzielić dostępu do kategorii oraz jakie możliwości daje dostęp do tego uprawnienia.
Aby w ramach uprawnień dać dostęp do kategorii:
.
Osoba posiadająca dostęp do zakładki kategorie będzie miała możliwość podglądu istniejących kategorii a także tworzenia nowych, ich edycji i usuwania.
Sprawdź również:
Własne role - dostęp do kategorii
Aby w ramach uprawnień dać dostęp do kategorii:
.
- przejdź do zakładki Ustawienia > Użytkownicy i na panelu z lewej strony wybierz Role,
- w następnym kroku skorzystaj z przycisku Dodaj nową rolę,
- uzupełnij rubrykę Nazwa roli,
- w sekcji Uprawnienia zaznacz checkboxy przy tych opcjach, do których użytkownik ma mieć dostęp,
- aby nadać możliwość zarządzania kategoriami zaznacz checkbox przy opcji Kategorie,
- zatwierdź utworzenie nowej roli klikając Zapisz na dole strony i przypisz rolę do wybranego adresu e-mail.
Osoba posiadająca dostęp do zakładki kategorie będzie miała możliwość podglądu istniejących kategorii a także tworzenia nowych, ich edycji i usuwania.
Sprawdź również:
- Własne role - dostęp do dokumentów magazynowych
- Własne role - dostęp do użytkowników
- Własne role - dostęp do ustawień konta
- Własne role - dostęp do działów/firm w ramach konta
- Własne role - dostęp do płatności
- Własne role - dostęp do bazy produktów
- Własne role - dostęp do UPO
- Własne role - dostęp do aplikacji i dodatków
- Własne role - dostęp do dokumentów i zarządzania nimi
- Własne role - dostęp do zakładki księgowość
- Własne role - dostęp do cenników
- Własne role - dostęp do zakładki kody promocyjne
- Własne role - dostęp do magazynów
- Własne role - dostęp do klientów
- Własne role - dostęp do aktywności na koncie
Powrót
Dodaj komentarz