Własne role - dostęp do integracje i dodatki

Utworzono: 2023-10-12
Ostatnia aktualizacja: 2025-11-12
Liczba odwiedzin posta: 2273

W Fakturownia masz możliwość stworzenia własnej roli użytkownika i precyzyjnego dopasowania uprawnień - w tym dostępu do integracji i dodatków takich jak importy bankowe czy integracje e-commerce. W tym artykule pokazujemy, jak skonfigurować nową rolę i przypisać jej dostęp do zakładki Integracje i dodatki, by użytkownik mógł aktywować i zarządzać dodatkowymi funkcjami systemu.

Własne role - dostęp do integracje i dodatki


Zakładka Integracje i dodatki w Fakturowni umożliwia zarządzanie rozszerzeniami systemu, które wspierają codzienną pracę z dokumentami. Z tego poziomu możesz aktywować m.in. importy bankowe, integracje ze sklepami internetowymi, moduł pragony.pl czy eksporty księgowe. Dzięki temu łatwo połączysz Fakturownię z innymi narzędziami, których używasz w swojej firmie.

Aby w ramach uprawnień nadać dostęp do zakładki Integracje i dodatki:
.
  1. przejdź do zakładki Ustawienia > Użytkownicy i na panelu z lewej strony wybierz Role

    Lista użytkowników w systemie Fakturownia z przypisanymi rolami systemowymi, jak właściciel konta, administrator, użytkownik i opcją stworzenia własnej roli.

  2. w następnym kroku skorzystaj z przycisku Dodaj nową rolę

    Lista ról systemowych z przypisanymi do nich adresami e-mail oraz przyciskiem do stworzenia nowej roli lub przejścia do listy użytkowników.

  3. uzupełnij rubrykę Nazwa roli,
  4. w sekcji Uprawnienia zaznacz checkboxy przy tych opcjach, do których użytkownik ma mieć dostęp,
  5. aby nadać dostęp do zakładki Integracje i dodatki zaznacz checkbox przy opcji Integracje i dodatki,

    Lista uprawnień dostępnych do nadania przy tworzeniu własnej roli dla użytkownika w systemie Fakturownia z aktywnymi opcjami: API, integracje i dodatki oraz webhooki.

  6. zatwierdź utworzenie nowej roli klikając Zapisz na dole strony i przypisz rolę do wybranego adresu e-mail - instrukcję jak zmienić rolę przypisaną do użytkownika, znajdziesz w artykule o dodawaniu użytkownika do konta

Użytkownik posiadający dostęp do zakładki Integracje i dodatki będzie mógł korzystać z importów bankowych czy eksportów księgowych dostępnych w zakładce Ustawienia > Integracje i dodatki. Oprócz tego w ramach konta będzie mogła aktywować oraz konfigurować działanie integracji udostępnianych przez Fakturownie np. integrację z WooCommerce dla sklepów internetowych czy integrację z Allegro


Sprawdź również:
Własne role - dostęp do dokumentów magazynowych
Własne role - dostęp do użytkowników 
Własne role - dostęp do ustawień konta
Własne role - dostęp do działów/firm w ramach konta
Własne role - dostęp do płatności
Własne role - dostęp do bazy produktów
Własne role - dostęp do UPO
Własne role - dostęp do dokumentów i zarządzania nimi
Własne role - dostęp do zakładki księgowość
Własne role - dostęp do cenników
Własne role - dostęp do zakładki kody promocyjne
Własne role - dostęp do magazynów
Własne role - dostęp do klientów
Jak wystawiać e-paragony dla klientów sklepu internetowego?


Powrót


Dodaj komentarz