Własne role - dostęp do integracje i dodatki
Utworzono:
2023-10-12
Ostatnia aktualizacja: 2025-11-12
Ostatnia aktualizacja: 2025-11-12
Liczba odwiedzin posta: 2273
W Fakturownia masz możliwość stworzenia własnej roli użytkownika i precyzyjnego dopasowania uprawnień - w tym dostępu do integracji i dodatków takich jak importy bankowe czy integracje e-commerce. W tym artykule pokazujemy, jak skonfigurować nową rolę i przypisać jej dostęp do zakładki Integracje i dodatki, by użytkownik mógł aktywować i zarządzać dodatkowymi funkcjami systemu.
Zakładka Integracje i dodatki w Fakturowni umożliwia zarządzanie rozszerzeniami systemu, które wspierają codzienną pracę z dokumentami. Z tego poziomu możesz aktywować m.in. importy bankowe, integracje ze sklepami internetowymi, moduł pragony.pl czy eksporty księgowe. Dzięki temu łatwo połączysz Fakturownię z innymi narzędziami, których używasz w swojej firmie.
Aby w ramach uprawnień nadać dostęp do zakładki Integracje i dodatki:
.
Użytkownik posiadający dostęp do zakładki Integracje i dodatki będzie mógł korzystać z importów bankowych czy eksportów księgowych dostępnych w zakładce Ustawienia > Integracje i dodatki. Oprócz tego w ramach konta będzie mogła aktywować oraz konfigurować działanie integracji udostępnianych przez Fakturownie np. integrację z WooCommerce dla sklepów internetowych czy integrację z Allegro.
Sprawdź również:
Własne role - dostęp do dokumentów magazynowych
Własne role - dostęp do użytkowników
Własne role - dostęp do ustawień konta
Własne role - dostęp do działów/firm w ramach konta
Własne role - dostęp do płatności
Własne role - dostęp do bazy produktów
Własne role - dostęp do UPO
Własne role - dostęp do dokumentów i zarządzania nimi
Własne role - dostęp do zakładki księgowość
Własne role - dostęp do cenników
Własne role - dostęp do zakładki kody promocyjne
Własne role - dostęp do magazynów
Własne role - dostęp do klientów
Jak wystawiać e-paragony dla klientów sklepu internetowego?
Własne role - dostęp do integracje i dodatki
Zakładka Integracje i dodatki w Fakturowni umożliwia zarządzanie rozszerzeniami systemu, które wspierają codzienną pracę z dokumentami. Z tego poziomu możesz aktywować m.in. importy bankowe, integracje ze sklepami internetowymi, moduł pragony.pl czy eksporty księgowe. Dzięki temu łatwo połączysz Fakturownię z innymi narzędziami, których używasz w swojej firmie.
Aby w ramach uprawnień nadać dostęp do zakładki Integracje i dodatki:
.
- przejdź do zakładki Ustawienia > Użytkownicy i na panelu z lewej strony wybierz Role,

- w następnym kroku skorzystaj z przycisku Dodaj nową rolę,

- uzupełnij rubrykę Nazwa roli,
- w sekcji Uprawnienia zaznacz checkboxy przy tych opcjach, do których użytkownik ma mieć dostęp,
- aby nadać dostęp do zakładki Integracje i dodatki zaznacz checkbox przy opcji Integracje i dodatki,

- zatwierdź utworzenie nowej roli klikając Zapisz na dole strony i przypisz rolę do wybranego adresu e-mail - instrukcję jak zmienić rolę przypisaną do użytkownika, znajdziesz w artykule o dodawaniu użytkownika do konta.
Użytkownik posiadający dostęp do zakładki Integracje i dodatki będzie mógł korzystać z importów bankowych czy eksportów księgowych dostępnych w zakładce Ustawienia > Integracje i dodatki. Oprócz tego w ramach konta będzie mogła aktywować oraz konfigurować działanie integracji udostępnianych przez Fakturownie np. integrację z WooCommerce dla sklepów internetowych czy integrację z Allegro.
Sprawdź również:
Własne role - dostęp do dokumentów magazynowych
Własne role - dostęp do użytkowników
Własne role - dostęp do ustawień konta
Własne role - dostęp do działów/firm w ramach konta
Własne role - dostęp do płatności
Własne role - dostęp do bazy produktów
Własne role - dostęp do UPO
Własne role - dostęp do dokumentów i zarządzania nimi
Własne role - dostęp do zakładki księgowość
Własne role - dostęp do cenników
Własne role - dostęp do zakładki kody promocyjne
Własne role - dostęp do magazynów
Własne role - dostęp do klientów
Jak wystawiać e-paragony dla klientów sklepu internetowego?
Powrót
Dodaj komentarz