Dodawanie wielu adresów email przy wysyłce
Ostatnia aktualizacja: 2025-03-12
Chcesz wysłać fakturę do kilku odbiorców jednocześnie? W Fakturowni możesz dodać do pięciu adresów e-mail przy wysyłce dokumentu, co pozwala na sprawne przekazanie faktury zarówno do klienta, działu księgowości, jak i innych zainteresowanych osób. Sprawdź, jak w prosty sposób skorzystać z tej funkcji i uniknąć wielokrotnego wysyłania tej samej wiadomości!
Jak wysłać e-mail z fakturą do wielu adresów?
Utworzone faktury możesz przesyłać do swoich kontrahentów bezpośrednio z systemu.
W formularzu wysyłania faktury e-mailem, w polu E-mail klienta, możesz podać adresy e-mail, na które chcesz wysłać wiadomość. Jeśli w karcie klienta lub na fakturze w danych Nabywcy uzupełniony jest adres e-mail, wówczas wartość w tym polu uzupełni się automatycznie.
Ustawienia dotyczące wysyłki e-maila znajdziesz w zakładce Ustawienia > Ustawienia konta > Wysyłanie e-mailem lub w ustawieniach działu, gdzie dostępna jest opcja Osobna konfiguracja wysyłania dokumentów e-mailem. Pamiętaj, że ustawienia działu są zawsze nadrzędne względem ustawień ogólnych konta.
Aby zlecić wysyłkę dokumentu, przejdź do jego podglądu, a następnie z menu podręcznego wybierz opcję Wyślij, która przekieruje Cię do formularza wysyłki wiadomości. W tym miejscu możesz zweryfikować nadawcę, e-mail klienta oraz treść e-maila.
Status wysyłki sprawdzisz w aktywnościach związanych z dokumentem. Jeśli faktura nie wyśle się prawidłowo, status niedostarczono w postaci czerwonej kropki zobaczysz również bezpośrednio na liście faktur.
Sprawdź również:
Jak wysłać ukrytą kopię wiadomości?
Weryfikacja adresu e-mail i jej wpływ na limity wysyłki
Jak wysłać fakturę w PDF bezpośrednio z systemu?
Powrót
Komentarze
Agnieszka
2020-11-04 16:01
piotr.wajs
Pozdrawiam,
Piotr
2020-11-04 16:36
Tomasz Bętkowski
imięnazwisko@gmail.com, imięnazwisko@lagala.pl
mimo to próba zapisania zwraca rezultat o błędzie:
Prosimy o poprawienie danych E-mail Błędny format e-maila
proszę o pomoc
2020-12-08 16:28
piotr.wajs
jeżeli dokładnie podał Pan dane, które są wklejane w rubrykę e-mail "imięnazwisko@gmail.com, imięnazwisko@lagala.pl", to proszę zamieć polskie znaki w słowie imię.
Przed chwila dodałem przesłane przez Pana przykładowe adresy bez polskich znaków. Program prawidłowo uzupełnił dane Klienta.
Pozdrawiam,
PIotr
2020-12-08 16:36
Wiktor
2021-10-21 15:19
piotr.wajs
pyta Pan o rubrykę e-mail w na karcie Klienta podczas tworzenia, czy rubrykę nazwaną "E-mail klienta" w panelu wysyłki faktury?
Jeżeli chodzi o panel wysyłki, to rubryka jest wymagana gdyż docelowym przeznaczeniem panelu jest wysłanie wiadomości. Nie koniecznie jednak należy w niego wpisać e-mail samego Klienta, można też wpisać e-mail Księgowej lub własny e-mail, jeżeli chcemy mieć archiwum faktur w pdf w innym miejscu.
Do tego jednak została przewidziana rubryka Kopia do, ale żeby spełnić wymagania systemu odnośnie pola "E-mail klienta", można użyć innego adresu niż adres Klienta.
Pozdrawiam,
Piotr
2021-10-22 09:59
anonim
2022-01-15 15:38
Kacper_Seta
aktualnie w systemie nie ma możliwości ustawienia automatycznej wysyłki dokumentu po spełnieniu określonego warunku.
W dniu, w którym chcą Państwo wysłać fakturę, należy wejść w podgląd dokumentu i wybrać Wyślij.
Automatyczną wysyłkę faktur można określić jedynie dla faktur cyklicznych - tworzonych automatycznie przez system.
Pozdrawiam
Kacer
2022-01-17 15:49
anonim
czy limit 5 adresów email obowiązuje również w przypadku dodawania adresów z poziomu Fakturowni? Czy obowiązuje on tylko przy przesyłaniu adresów email przez API?
Pozdrawiam.
2022-08-29 13:00
Kacper_Seta
tak, limit adresów to 5, niezależnie w jaki sposób dodawane są do karty Klienta.
Pozdrawiam
Kacper
2022-08-29 15:51
anonim
Pozdrawiam,
Aneta
2022-08-30 12:13
Kacper_Seta
proszę o przesłanie zgłoszenia mailowo na info@fakturownia.pl z dokładniejszym opisem, co dokładnie chcą Państwo zrobić poprzez "mail grupy". Skonsultujemy zapytanie z programistami.
Pozdrawiam
Kacper
2022-08-30 14:37
Dodaj komentarz