Dodawanie wielu adresów email przy wysyłce

Utworzono: 2013-11-04
Ostatnia aktualizacja: 2022-01-19
Liczba odwiedzin posta: 9808

Aby dodać kilka adresów e-mail np. do których ma trafić faktura należy w pole adresata wpisać e-maile rozdzielone przecinkiem np:

email1@nazwa.pl, email2@nazwa.pl, email3@nazwa.pl

screenshot pola, gdzie wpisujemy kilka adresów e mail



Powrót


Komentarze

Avatar sugester medium
Agnieszka
wpisuję 2 e-maile rozdzielone przecinkiem i niestety system tego nie przyjmuje

2020-11-04 16:01

Zgłoś naruszenie zasad

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Witam, tak jak jest wpisane w instrukcji w rubryce "adres e-mail" należy wpisać adresy e-mail rozdzielne przecinkiem i spacją po przecinku.
Pozdrawiam,
Piotr

2020-11-04 16:36

Zgłoś naruszenie zasad

Avatar sugester medium
Tomasz Bętkowski
podaję dwa adresy rozdzielone przecinkiem i jedną spacją
imięnazwisko@gmail.com, imięnazwisko@lagala.pl
mimo to próba zapisania zwraca rezultat o błędzie:
Prosimy o poprawienie danych E-mail Błędny format e-maila
proszę o pomoc

2020-12-08 16:28

Zgłoś naruszenie zasad

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Witam,
jeżeli dokładnie podał Pan dane, które są wklejane w rubrykę e-mail "imięnazwisko@gmail.com, imięnazwisko@lagala.pl", to proszę zamieć polskie znaki w słowie imię.
Przed chwila dodałem przesłane przez Pana przykładowe adresy bez polskich znaków. Program prawidłowo uzupełnił dane Klienta.
Pozdrawiam,
PIotr

2020-12-08 16:36

Zgłoś naruszenie zasad

Avatar sugester medium
Wiktor
Czy e-mail klienta może nie być wymagany? Ustawiłem, żeby Kopia do uzupełniała się automatycznie moim mailem w każdej fakturze. Jeżeli e-mail klienta nie będzie wymagany będę mógł otrzymywać powiadomienia na mój adres e-mail z informacją, że płatność faktury jest przeterminowana.

2021-10-21 15:19

Zgłoś naruszenie zasad

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Dzień dobry,
pyta Pan o rubrykę e-mail w na karcie Klienta podczas tworzenia, czy rubrykę nazwaną "E-mail klienta" w panelu wysyłki faktury?
Jeżeli chodzi o panel wysyłki, to rubryka jest wymagana gdyż docelowym przeznaczeniem panelu jest wysłanie wiadomości. Nie koniecznie jednak należy w niego wpisać e-mail samego Klienta, można też wpisać e-mail Księgowej lub własny e-mail, jeżeli chcemy mieć archiwum faktur w pdf w innym miejscu.

Do tego jednak została przewidziana rubryka Kopia do, ale żeby spełnić wymagania systemu odnośnie pola "E-mail klienta", można użyć innego adresu niż adres Klienta.
Pozdrawiam,
Piotr

2021-10-22 09:59

Zgłoś naruszenie zasad

Avatar sugester medium
anonim
brak jest rubryki kiedy f-ra ma być wysłane , np. ile dni po wystawieniu.

2022-01-15 15:38

Zgłoś naruszenie zasad

Kacper_Seta
Kacper_Seta
Odpowiedź główna   Dzień dobry,
aktualnie w systemie nie ma możliwości ustawienia automatycznej wysyłki dokumentu po spełnieniu określonego warunku.
W dniu, w którym chcą Państwo wysłać fakturę, należy wejść w podgląd dokumentu i wybrać Wyślij.

Automatyczną wysyłkę faktur można określić jedynie dla faktur cyklicznych - tworzonych automatycznie przez system.

Pozdrawiam
Kacer

2022-01-17 15:49

Zgłoś naruszenie zasad

Dodaj komentarz