Informacje dodatkowe w karcie klienta - bank i numer rachunku
Utworzono:
2023-12-28
Ostatnia aktualizacja: 2025-09-17
Ostatnia aktualizacja: 2025-09-17
Liczba odwiedzin posta: 1102
Tworząc klienta w bazie swojego konta w Fakturowni, możesz uzupełnić nie tylko podstawowe dane, takie jak nazwa, NIP czy adres, ale także skorzystać z dodatkowych opcji, np. określenia rodzaju klienta, domyślnego rabatu czy warunków płatności. Do tych informacji da się również dodać bank i numer rachunku kontrahenta, aby zawsze były dostępne w jego karcie. W tym artykule wyjaśniamy, gdzie znaleźć te pola i jak je uzupełnić.
Aby dodać bank i numer konta w karcie klienta:
.
Bazę klientów możesz również zaimportować na podstawie pliku. Jeśli chcesz, by w karcie klienta utworzonego z importu pojawiła się również informacja o banku i numerze konta, wystarczy, że w pliku uwzględnisz kolumnę Bank (z nazwą banku) oraz Numer rachunku (z numerem rachunku bankowego).
Tak przygotowany plik możesz zaimportować po przejściu do zakładki Ustawienia > Import > Importuj klientów. W kroku 2 importu w kolumnach, które zawierają informacje o banku i numerze rachunku, należy przypisać prawidłowe zmienne:
Jeśli pozostałe kolumny będą miały przypisane prawidłowe zmienne, zatwierdź import przyciskiem Importuj dane. W karcie klienta pojawią się również informacje o banku i numerze rachunku. Więcej informacji odnośnie importu klientów znajdziesz w artykule jak zaimportować klientów do Fakturowni.
Sprawdź również:
Domyślny rabat i termin płatności dla danego klienta
Jak przejść do edycji danych klienta prosto z wystawionej faktury?
Płatności masowe - indywidualne konto bankowe dla Klienta
Czym jest i jak działa panel dla Twoich klientów?
Informacje dodatkowe w karcie klienta - bank i numer rachunku
Aby dodać bank i numer konta w karcie klienta:
.
- przejdź do zakładki Klienci i kliknij nazwę już utworzonego klienta aby przejść do edycji lub utwórz nowego za pomocą przycisku Dodaj klienta;
- w sekcji Zobacz więcej opcji (Ukryj opcje dodatkowe jeśli już rozwinięte) znajdź rubrykę Bank i Numer rachunku,
- uzupełnij te pola oraz pozostałe rubryki, które są dla Ciebie istotne,
- zatwierdź wprowadzone zmiany lub utworzenie nowego klienta klikając przycisk Zapisz.
WAŻNE! Wprowadzone dane (bank i numer rachunku) są opcjami dodatkowymi i nie będą widoczne na wystawianych dokumentach.
Bazę klientów możesz również zaimportować na podstawie pliku. Jeśli chcesz, by w karcie klienta utworzonego z importu pojawiła się również informacja o banku i numerze konta, wystarczy, że w pliku uwzględnisz kolumnę Bank (z nazwą banku) oraz Numer rachunku (z numerem rachunku bankowego).
Tak przygotowany plik możesz zaimportować po przejściu do zakładki Ustawienia > Import > Importuj klientów. W kroku 2 importu w kolumnach, które zawierają informacje o banku i numerze rachunku, należy przypisać prawidłowe zmienne:
- kolumna z nazwą banku - bank : Bank,
- kolumna z numerem rachunku - bank_account : Numer rachunku.
Jeśli pozostałe kolumny będą miały przypisane prawidłowe zmienne, zatwierdź import przyciskiem Importuj dane. W karcie klienta pojawią się również informacje o banku i numerze rachunku. Więcej informacji odnośnie importu klientów znajdziesz w artykule jak zaimportować klientów do Fakturowni.
Sprawdź również:
Domyślny rabat i termin płatności dla danego klienta
Jak przejść do edycji danych klienta prosto z wystawionej faktury?
Płatności masowe - indywidualne konto bankowe dla Klienta
Czym jest i jak działa panel dla Twoich klientów?
Powrót
Dodaj komentarz