Informacje dodatkowe w karcie klienta - bank i numer rachunku

Utworzono: 2023-12-28
Ostatnia aktualizacja: 2024-07-04
Liczba odwiedzin posta: 537

Tworząc klienta w bazie, masz możliwość określenia nie tylko podstawowych danych jak nazwa, NIP w przypadku firmy czy adres. Oprócz tego w ramach opcji dodatkowych możesz określić rodzaj klienta, ustalić domyślny rabat, termin czy rodzaj płatności. Z tego wpisu dowiesz się, gdzie w danych klienta podać bank i numer rachunku Twojego kontrahenta. 


Informacje dodatkowe w karcie klienta - bank i numer rachunku


Aby dodać bank i numer konta w karcie klienta:
.
  1. przejdź do zakładki Klienci i kliknij nazwę już utworzonego klienta aby przejść do edycji lub utwórz nowego; 


  2. w sekcji Zobacz więcej opcji (Ukryj opcje dodatkowe jeśli już rozwinięte) znajdź rubrykę Bank i Numer rachunku


  3. uzupełnij te pola oraz pozostałe rubryki, które są dla Ciebie ważne,
  4. zatwierdź wprowadzone zmiany lub utworzenie nowego klienta klikając przycisk Zapisz

Wprowadzone dane (bank i numer rachunku) są opcjami dodatkowymi i nie będą widoczne na wystawianych dokumentach. 


Sprawdź również: 


Powrót


Dodaj komentarz