Jak pozbyć się zdublowanych Klientów?
Utworzono:
2017-08-04
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 4789
Podczas ręcznego wpisywania danych mogą zdarzyć się błędy czy literówki związane z nazwą Kontrahenta i spowodować tym samym niepotrzebne stworzenie kolejnego Klienta na liście.
Fakturownia wychodzi temu problemowi naprzeciw, oferując możliwość łączenia Klientów.
Aby połączyć zdublowanych Klientów:
W efekcie na liście Klientów zostanie tylko jeden Klient spośród wszystkich zaznaczonych.
Jeżeli w tej samej rubryce na kartach kliku Klientów będą znajdować się różne informacje, system zaktualizuje tę rubrykę do informacji z karty Klienta wybranego za pomocą przycisku Wybierz.
Połączenie Klientów nie wpłynie na dane umieszczone na uprzednio wystawionych dokumentach.
Fakturownia wychodzi temu problemowi naprzeciw, oferując możliwość łączenia Klientów.
Aby połączyć zdublowanych Klientów:
- przejdź do zakładki Klienci
- zaznacz pola wyboru przy podobnych nazwach
- naciśnij przycisk Połącz klientów
- naciśnij przycisk Wybierz przy nazwie Klienta, z której chcesz korzystać
W efekcie na liście Klientów zostanie tylko jeden Klient spośród wszystkich zaznaczonych.
Jeżeli w tej samej rubryce na kartach kliku Klientów będą znajdować się różne informacje, system zaktualizuje tę rubrykę do informacji z karty Klienta wybranego za pomocą przycisku Wybierz.
Połączenie Klientów nie wpłynie na dane umieszczone na uprzednio wystawionych dokumentach.
Powrót
Dodaj komentarz