Import płatności z Santander Bank Polska

Utworzono: 2022-08-11
Ostatnia aktualizacja: 2024-07-26
Liczba odwiedzin posta: 2745

Fakturownia oferuje możliwość zaimportowania płatności z Santander Bank Polska, dzięki czemu łatwo i szybko przypiszesz zrealizowane transakcje do odpowiednich faktur znajdujących się na Twoim koncie. Integracja działa automatycznie, dzięki czemu konkretne zapłaty zostaną od razu przypisane do Twoich faktur i nie będziesz musiał łączyć ich ręcznie.

Aplikacja do importu płatności z Santander Bank Polska

Fakturownia daje możliwość importowania transakcji w postaci pliku CSV z Santander Bank Polska. Import Santander (CSV) udostępnia poniższe funkcjonalności:
  • import transakcji do sekcji Płatności,
  • mechanizm automatycznego łączenia płatności z odpowiednimi fakturami,
  • automatyczne oznaczanie dokumentów jako opłacone,
  • podgląd transakcji zawartych w pliku,
  • możliwość wyboru działu, do którego przypiszą się transakcje,
  • pokazanie błędnych transakcji w pliku,
  • śledzenie historii transakcji.

Jak pobrać plik z Santander Bank Polska?

Na początek będziesz potrzebować pliku eksportu z banku. Aby pobrać plik CSV z historią Twoich transakcji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
  1. Zaloguj się do swojego konta bankowego.
  2. Aby wykonać eksport, należy wybrać zakładkę HISTORIA.
  3. Zastosuj wybrane przez siebie filtry: Twoje produkty, Okres, Kwota Transakcji, Status oraz wybierz czy chcesz wyeksportować Wydatki/Wpływy.
  4. Teraz kliknij przycisk CSV.
  5. Jako separator eksportowanego pliku wybierz średnik.
  6. Kliknij pobierz i gotowe!

Jak zaimportować płatności do Fakturowni?

Teraz możesz zaimportować swoje dane do Fakturowni. W tym celu przejdź do menu Ustawienia > Integracje i dodatki > Importy Bankowe > Import Santander (CSV). Kliknij Aktywuj/Uruchom, aby przejść do kolejnego ekranu. Dodaj w wyznaczonym miejscu plik z Santander Bank Polska w formacie CSV i kliknij Importuj.



Powrót


Komentarze

Avatar sugester medium
Jarek
Witam,
Tradycyjnie zmiana dokonana nie została przemyślana - w efekcie zaimportowało mi stare transakcje =- teraz mam kilkaset transakcji do przejrzenia - czy nie możecie się zastanowić zanim jakaś zmianę zrobicie - jakie to ma konsekwencje dla klientów. Ktoś chyba odpowiada za testy czy od razu bawicie się na systemie operacyjnym? liczę że szybko to naprawicie - bo zmiany wprowadzone nic nie wnaoszą z usprawnień a jedynie dokładają pracy

2024-07-25 19:16


alicjan
alicjan
Odpowiedź główna   Dzień dobry,
przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie mogły wyniknąć z ostatnich zmian w naszym systemie. 

Chcielibyśmy poinformować, że te zmiany są częścią planowanego wdrożenia funkcji automatycznego połączenia z bankiem, które wejdzie w życie 1 sierpnia dla użytkowników planu Pro i Pro Plus. Nowe funkcje znacznie usprawnią zarządzanie płatnościami w przyszłości, eliminując potrzebę ręcznego przeglądania transakcji i oszczędzając Państwa czas.

Aby zrekompensować niedogodności, przygotowaliśmy dla Pana kod rabatowy -50% na plan Pro na rok. Proszę zgłosić się po kod na adres mailowy integracje@fakturownia.pl 


2024-07-26 09:53


Dodaj komentarz