Import płatności z Santander Bank Polska
Utworzono:
2022-08-11
Ostatnia aktualizacja: 2024-10-01
Ostatnia aktualizacja: 2024-10-01
Liczba odwiedzin posta: 3357
Fakturownia oferuje możliwość zaimportowania płatności z Santander Bank Polska, dzięki czemu łatwo i szybko przypiszesz zrealizowane transakcje do odpowiednich faktur znajdujących się na Twoim koncie. Integracja działa automatycznie, dzięki czemu konkretne zapłaty zostaną od razu przypisane do Twoich faktur i nie będziesz musiał łączyć ich ręcznie.
Aby pobrać plik CSV z historią Twoich transakcji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Aplikacja do importu płatności z Santander Bank Polska
Fakturownia daje możliwość importowania transakcji w postaci pliku CSV z kont indywidualnych oraz iBiznes24 Santander Bank Polska. Import Santander (CSV) udostępnia poniższe funkcjonalności:
- import transakcji do sekcji Płatności,
- mechanizm automatycznego łączenia płatności z odpowiednimi fakturami,
- automatyczne oznaczanie dokumentów jako opłacone,
- podgląd transakcji zawartych w pliku,
- możliwość wyboru działu, do którego przypiszą się transakcje,
- pokazanie błędnych transakcji w pliku,
- śledzenie historii transakcji.
Jak pobrać plik z Santander Bank Polska?
Na początek będziesz potrzebować pliku eksportu z banku.Aby pobrać plik CSV z historią Twoich transakcji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Zaloguj się do swojego konta bankowego.
- Aby wykonać eksport, należy wybrać zakładkę HISTORIA.
- Zastosuj wybrane przez siebie filtry: Twoje produkty, Okres, Kwota Transakcji, Status oraz wybierz czy chcesz wyeksportować Wydatki/Wpływy.
- Teraz kliknij przycisk CSV.
- Jako separator eksportowanego pliku wybierz średnik.
- Kliknij pobierz i gotowe!
Jak zaimportować płatności do Fakturowni?
Teraz możesz zaimportować swoje dane do Fakturowni.
W tym celu przejdź do menu Ustawienia > Integracje i dodatki > Importy Bankowe > Import Santander (CSV). Kliknij Aktywuj/Uruchom, aby przejść do kolejnego ekranu. Dodaj w wyznaczonym miejscu plik z Santander Bank Polska w formacie CSV i kliknij Importuj.
Powrót
Komentarze
Jarek
Tradycyjnie zmiana dokonana nie została przemyślana - w efekcie zaimportowało mi stare transakcje =- teraz mam kilkaset transakcji do przejrzenia - czy nie możecie się zastanowić zanim jakaś zmianę zrobicie - jakie to ma konsekwencje dla klientów. Ktoś chyba odpowiada za testy czy od razu bawicie się na systemie operacyjnym? liczę że szybko to naprawicie - bo zmiany wprowadzone nic nie wnaoszą z usprawnień a jedynie dokładają pracy
2024-07-25 19:16
alicjan
przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie mogły wyniknąć z ostatnich zmian w naszym systemie.
Chcielibyśmy poinformować, że te zmiany są częścią planowanego wdrożenia funkcji automatycznego połączenia z bankiem, które wejdzie w życie 1 sierpnia dla użytkowników planu Pro i Pro Plus. Nowe funkcje znacznie usprawnią zarządzanie płatnościami w przyszłości, eliminując potrzebę ręcznego przeglądania transakcji i oszczędzając Państwa czas.
Aby zrekompensować niedogodności, przygotowaliśmy dla Pana kod rabatowy -50% na plan Pro na rok. Proszę zgłosić się po kod na adres mailowy integracje@fakturownia.pl
2024-07-26 09:53
Dodaj komentarz