Integracja Fakturowni z Publigo

Utworzono: 2022-12-23
Ostatnia aktualizacja: 2024-03-06
Liczba odwiedzin posta: 1211

Sprawdź integrację Fakturowni z Publigo - oprogramowaniem do tworzenia, sprzedaży i zarządzania kursami online i usługami. Zobacz, co oferuje i jak włączyć integrację.

Integracje zewnętrzne w Fakturowni

Fakturownia oferuje otwarte API, które pozwala na tworzenie integracji z innymi systemami. Dzięki temu możliwe jest automatyzowanie procesów oraz wymiana danych pomiędzy niezależnymi systemami. Dla klientów oznacza to możliwość synchronizacji usług i programów, które są przez nich używane.

Aplikacja stworzona przez firmę upSell posiada taką integrację.

Publigo - system do tworzenia i sprzedaży kursów

Publigo to kompletne oprogramowanie, które pozwala na tworzenie, sprzedaż i zarządzanie kursami online, produktami cyfrowymi oraz usługami. 

Jak działa integracja?

Integracja po każdym dokonanym zakupie komunikuje się z Fakturownią i automatycznie generuje dokumenty sprzedaży wraz z wysyłką na adres mailowy Klienta.

Aby włączyć integracje, należy postępować zgodnie z poniższymi krokami:
  1. Przejdź do Publigo i w zakładce Ustawienia → Główne → Księgowe wybierz Fakturowanie
  2. Utwórz w Fakturowni Klucz API. Znajduje się on w zakładce Ustawienia → API.
  3. Skopiuj także swoją nazwę konta np. twoja_nazwa.fakturownia.pl
  4. Wróć do Publigo i wklej skopiowane z Fakturowni dane w odpowiednich miejscach.
  5. Uzupełnij pozostałe dane i Zapisz.

Szczegóły integracji.



Powrót


Dodaj komentarz