Integracja Fakturowni z Publigo
Ostatnia aktualizacja: 2024-09-25
Sprawdź integrację Fakturowni z Publigo - oprogramowaniem do tworzenia, sprzedaży i zarządzania kursami online i usługami. Zobacz, co oferuje i jak włączyć integrację.
Integracje zewnętrzne w Fakturowni
Fakturownia oferuje otwarte API, które pozwala na tworzenie integracji z innymi systemami. Dzięki temu możliwe jest automatyzowanie procesów oraz wymiana danych pomiędzy niezależnymi systemami. Dla klientów oznacza to możliwość synchronizacji usług i programów, które są przez nich używane.
Aplikacja stworzona przez firmę upSell posiada taką integrację.
Publigo - system do tworzenia i sprzedaży kursów
Publigo to kompletne oprogramowanie, które pozwala na tworzenie, sprzedaż i zarządzanie kursami online, produktami cyfrowymi oraz usługami.
Jak działa integracja?
Integracja po każdym dokonanym zakupie komunikuje się z Fakturownią i automatycznie generuje dokumenty sprzedaży wraz z wysyłką na adres mailowy Klienta.Aby włączyć integracje, należy postępować zgodnie z poniższymi krokami:
- Przejdź do Publigo i w zakładce Ustawienia → Główne → Księgowe wybierz Fakturowanie.
- Utwórz w Fakturowni Klucz API. Znajduje się on w zakładce Ustawienia → API.
- Skopiuj także swoją nazwę konta np. twoja_nazwa.fakturownia.pl
- Wróć do Publigo i wklej skopiowane z Fakturowni dane w odpowiednich miejscach.
- Uzupełnij pozostałe dane i Zapisz.
Pod tym linkiem znajdziesz więcej informacji o integracji Fakturowni z Publigo.
Powrót
Dodaj komentarz