Dodatkowe pole na pozycjach faktury - zawsze umieszczaj

Utworzono: 2023-10-10
Ostatnia aktualizacja: 2023-10-10
Liczba odwiedzin posta: 818

System pozwala dodać na pozycjach faktury nowe pole i dostosować w ten sposób wygląd formularza do specyfiki swojej działalności. Domyślnie, jako dodatkowe pole na pozycjach, wybrane jest PKWiU, które możesz dodać w momencie tworzenia dokumentu. Z tego artykułu dowiesz się, gdzie w systemie zmienić nazwę tego pola z dostępnych opcji lub ustalić własną wartość. Co więcej, w ramach ustawień konta, możesz wybrać czy dodatkowe pole będzie zawsze widoczne na formularzu, czy tylko, jeśli zdecydujesz się je dodać. 


Dodatkowe pole na pozycjach faktury - zawsze umieszczaj


Aby ustalić wartość dodatkowego pola na pozycjach faktury:
.
  1. przejdź do zakładki Ustawienia > Ustawienia konta > Konfiguracja > Faktury i dokumenty,
  2. znajdź rubrykę Dodatkowe pole na pozycjach faktury


  3. po rozwinięciu możesz wybrać jedną z dostępnych opcji lub wprowadzić własną wartość, 


  4. jeśli chcesz dodać własną nazwę dla tego pola skorzystaj z opcji więcej i w rubryce wpisz jej nazwę,  


  5. jeśli chcesz, aby takie pole było widoczne zawsze na formularzu tworzenia dokumentu zaznacz checkbox przy opcji Zawsze umieszczaj na fakturze


  6. zatwierdź zmiany przyciskiem Zapisz na dole strony. 

Po aktywacji opcji zawsze umieszczaj na fakturze, na formularzu tworzenia dokumentu każdorazowo pojawi się dodatkowe pole na pozycjach. Dodane pole możesz również usunąć z pozycji na fakturze, jeśli dla konkretnego dokumentu ta rubryka nie jest potrzebna. W tym celu kliknij przycisk ukryj (nazwa dodatkowego pola). Zostanie ono usunięte z formularza. 




Sprawdź również: Jak dodać i edytować nowe pola na fakturze?


Powrót


Dodaj komentarz