Blokada ekranu

Utworzono: 2018-05-16
Ostatnia aktualizacja: 2019-07-15
Liczba odwiedzin posta: 476

W Fakturowni istnieje możliwość wprowadzenia dodatkowego zabezpieczenia. Ma ono na celu ustrzec Użytkowników przed dostępem innych osób do ich danych.

Istnieją dwie możliwości skorzystania z tego udogodnienia:

a) Użytkownik na jakiś czas przerywa korzystanie z urządzenia podczas pracy w Fakturowni - istnieje możliwość ustawienia automatycznej blokady ekranu systemowego 

Aby włączyć tę funkcję:
  • przejdź do menu Ustawienia > Ustawienia konta > Konfiguracja > Bezpieczeństwo 
  • w rubryce Blokada ekranu wybierz jedną spośród kilku opcji (po tym czasie zostaniesz wylogowany z Fakturowni)


Kiedy po przerwie zechcesz wrócić do pracy w Fakturowni, wpisz swoje hasło w rubrykę i naciśnij przycisk Odblokuj. Pojawisz się w dokładnie tym miejscu, w którym wcześniej została zakończona Twoja praca.



b) Użytkownik nie ma włączonej opcji automatycznej blokady ekranu albo chce, aby nastąpiła ona natychmiast - istnieje możliwość ręcznej blokady ekranu

Aby to zrobić:​​​​​​
  • przejdź do zakładki z nazwą Twojego loginu znajdującej się obok menu Ustawienia
  • wybierz opcję Zablokuj ekran 


Kiedy po przerwie zechcesz wrócić do pracy w Fakturowni, wpisz swoje hasło w rubrykę i naciśnij przycisk Odblokuj. Pojawisz się w dokładnie tym miejscu, w którym wcześniej została zakończona Twoja praca.


 


Powrót


Dodaj komentarz