Kategoryzowanie klientów

Utworzono: 2016-08-12
Ostatnia aktualizacja: 2019-05-20
Liczba odwiedzin posta: 1830

W systemie istnieje możliwość dodana kategorii do przychodów i wydatków. Poprzez nadanie kategorii możemy również grupować produkty.

W ostatnim czasie w systemie dodaliśmy możliwość kategoryzowania klientów:

Aby dodać Klienta do kategorii, należy wejść w zakładkę Klienci, edytować konkretnego Klienta, a następnie za pomocą okna Kategoria, przypisać go do odpowiedniej kategorii. 


Dzięki tej opcji możemy oznaczyć Klienta jakim jest płatnikiem, lub przypisać go do danego projektu razem z fakturami i odpowiednimi produktami. Oczywiście wcześniej  tworząc odpowiednie kategorie w zakładce Ustawienia> Kategorie> Dodaj.

Na liście klientów można też filtrować po wybranej kategorii. 



 


Powrót


Komentarze

Avatar sugester medium
Marek
Czy jest możliwość rozdzielenie listy kategorii produktów od kategorii klientów? Nie jest to praktyczne rozwiązanie

2018-04-05 02:25

Zgłoś naruszenie zasad

michalb
michalb
Odpowiedź główna   Dzień dobry,
informuję, że system pozwala stworzyć wiele kategorii, które mogą być wykorzystane zarówno po stronie klientów jak i produktów.
Bardzo proszę o podanie przykładu na Pana koncie oraz o dostęp do konta dla pomocy technicznej (Ustawienia > Ustawienia konta > Udziel czasowego dostępu do konta dla pomocy technicznej > Zapisz).
Pozdrawiam,
Michał.

2019-05-20 15:13

Zgłoś naruszenie zasad

Dodaj komentarz