Jak wysłać wystawioną fakturę do klienta?

Utworzono: 2012-03-07
Ostatnia aktualizacja: 2024-07-01
Liczba odwiedzin posta: 11972

Fakturownia umożliwia przesłanie wystawionego dokumentu mailem do kontrahenta.

Aby wystawioną fakturę wysłać emailem do klienta bezpośrednio z systemu, trzeba kliknąć przycisk Wyślij w ekranie podglądu faktury (trzeba najpierw zapisać daną fakturę). 
jak wysy%C5%82a%C4%87 faktur%C4%99 dla klienta 1

Następnie system przekieruje Cię do podstrony, gdzie możesz wpisać adres email klienta i zredagować krótką wiadomość do niego.
Fakturę możesz wysłać przekazując link do jej podglądu lub/i załączyć ją do wiadomości jako pdf.


jak wysy%C5%82a%C4%87 faktur%C4%99 dla klienta 2


Jeśli chcesz przygotować własny szablon wiadomości do klienta jeszcze przed wysyłką maila, zapoznaj się z tą instrukcją.

 



Powrót


Komentarze

Avatar sugester medium
Optyka
A jak wysłać fakturę, na kilka adresów e-mail? Musze wysyłać fakturę do osoby zamawiającej i do działu księgowości. Jak więc wprowadzić np. dwa adresy klienta?

2013-04-17 13:26


michal
michal
Odpowiedź główna   Tak, można wpisać kolejne adresy po przecinku

2013-04-17 14:15


Avatar sugester medium
Optyka
a ja wpisywałam po średniku :)
dziękuję za szybką odpowiedź.

2013-04-17 14:17


michal
michal
Odpowiedź główna   Dzień dobry,

cieszę się, że mogliśmy pomóc :)

W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt, jestem do dyspozycji.


pozdrawiam,
Michał Stefaniak

// http://pomoc.fakturownia.pl/122519-Jak-wyslac-wystawiona-fakture-na-e-maila-do-klienta-

--
Michał Stefaniak
e-mail: helpdesk@fakturownia.pl
tel: +48 22 250 15 80
www.fakturownia.pl

2013-04-17 14:56


Avatar sugester medium
Roman
W przypadku faktur dwujęzycznych w e-mailu jest treść po polsku i w drugim języku.
Niestety, nie są one oddzielone pustą linią lub choćby znakiem nowej linii, przez co te treści zlewają się ze sobą, gdyż do ostatniej linii adresu po polsku dopisywana jest fraza powitania w drugim języku. Oto przykład:
02-005 Warszawa, Polska / Poland / Hello,
here is Faktura / Invoice no 23/03/1 of ...

2023-03-21 10:57


piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Witam serdecznie,
dziękuję za kontakt.
Dla przykładu wygenerowałem w systemie kilka faktur z różnymi kombinacjami języków i jestem w stanie śmiało stwierdzić, że (białe znaki) odległości pomiędzy tłumaczonymi frazami są zachowane. Stąd dodanie języka nie wpływa na czytelność tekstu oraz przejrzystość całej faktury.
Oczywiście akceptacja takiego widoku jest kwestią subiektywną. Dlatego począwszy od planu abonamentowego Standard daliśmy Użytkownikom możliwość ingerencji w widok dokumentów, czyli możliwość stworzenia własnego szablonu dokumentów.
Zachęcam do zapoznania się z funkcja: https://pomoc.fakturownia.pl/159139-Jak-przygotowac-wlasny-szablon-faktury-.
Pozdrawiam,
Piotr

2023-03-21 16:44


Avatar sugester medium
Maria
W niedziele udało mi się jak w normalny dzień wystawić fakturę, ale jak chcę ją wysłać to mam status "odroczone". Chciała bym zapytać z czego to wynika? Czy z tego że jest niedziela? Jeśli tak to czy można to zmienić w ustawieniach? Szukałam informacji ale nie udało mi się nic znaleźć na ten temat.
Pozdrawiam

2024-06-30 21:14


piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Dzień dobry,

Dziękujemy za przesłanie zgłoszenie.

Chcielibyśmy uprzejmie poinformować, że na początku miesiąca nasz serwer został przeciążony z powodu wzmożonego tworzenia oraz wysyłki faktur także tych automatycznych przez funkcje faktur cyklicznych, co spowodowało drobne opóźnienia w kolejce wysyłek e-mailowych.

Pragniemy zapewnić, że nasz zespół programistów już intensywnie pracuje nad poprawą sytuacji i usługa wkrótce powinna wrócić do pełnej sprawności.

Rozumiemy, jak ważne są dla Państwa nasze usługi i przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie mogły wyniknąć z tej sytuacji. Chcemy zapewnić, że podejmujemy wszelkie możliwe działania, aby usprawnić system i zapobiec podobnym incydentom w przyszłości.

Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Jesteśmy przekonani, że chwilowe trudności zostaną szybko zażegnane, a nasza usługa będzie działać sprawnie i niezawodnie.

Dziękujemy za zrozumienie i współpracę.
Pozdrawiam, Piotr

2024-07-01 08:17


Dodaj komentarz