Jak wysłać wystawioną fakturę do klienta?
Utworzono:
2012-03-07
Ostatnia aktualizacja: 2024-07-01
Ostatnia aktualizacja: 2024-07-01
Liczba odwiedzin posta: 12467
Fakturownia umożliwia przesłanie wystawionego dokumentu mailem do kontrahenta.
Aby wystawioną fakturę wysłać emailem do klienta bezpośrednio z systemu, trzeba kliknąć przycisk Wyślij w ekranie podglądu faktury (trzeba najpierw zapisać daną fakturę).
Następnie system przekieruje Cię do podstrony, gdzie możesz wpisać adres email klienta i zredagować krótką wiadomość do niego.
Fakturę możesz wysłać przekazując link do jej podglądu lub/i załączyć ją do wiadomości jako pdf.
Następnie system przekieruje Cię do podstrony, gdzie możesz wpisać adres email klienta i zredagować krótką wiadomość do niego.
Fakturę możesz wysłać przekazując link do jej podglądu lub/i załączyć ją do wiadomości jako pdf.
Jeśli chcesz przygotować własny szablon wiadomości do klienta jeszcze przed wysyłką maila, zapoznaj się z tą instrukcją.
Powrót
Komentarze
Optyka
2013-04-17 13:26
michal
2013-04-17 14:15
Optyka
dziękuję za szybką odpowiedź.
2013-04-17 14:17
michal
cieszę się, że mogliśmy pomóc :)
W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt, jestem do dyspozycji.
pozdrawiam,
Michał Stefaniak
// http://pomoc.fakturownia.pl/122519-Jak-wyslac-wystawiona-fakture-na-e-maila-do-klienta-
--
Michał Stefaniak
e-mail: helpdesk@fakturownia.pl
tel: +48 22 250 15 80
www.fakturownia.pl
2013-04-17 14:56
Roman
Niestety, nie są one oddzielone pustą linią lub choćby znakiem nowej linii, przez co te treści zlewają się ze sobą, gdyż do ostatniej linii adresu po polsku dopisywana jest fraza powitania w drugim języku. Oto przykład:
02-005 Warszawa, Polska / Poland / Hello,
here is Faktura / Invoice no 23/03/1 of ...
2023-03-21 10:57
piotr.wajs
dziękuję za kontakt.
Dla przykładu wygenerowałem w systemie kilka faktur z różnymi kombinacjami języków i jestem w stanie śmiało stwierdzić, że (białe znaki) odległości pomiędzy tłumaczonymi frazami są zachowane. Stąd dodanie języka nie wpływa na czytelność tekstu oraz przejrzystość całej faktury.
Oczywiście akceptacja takiego widoku jest kwestią subiektywną. Dlatego począwszy od planu abonamentowego Standard daliśmy Użytkownikom możliwość ingerencji w widok dokumentów, czyli możliwość stworzenia własnego szablonu dokumentów.
Zachęcam do zapoznania się z funkcja: https://pomoc.fakturownia.pl/159139-Jak-przygotowac-wlasny-szablon-faktury-.
Pozdrawiam,
Piotr
2023-03-21 16:44
Maria
Pozdrawiam
2024-06-30 21:14
piotr.wajs
Dziękujemy za przesłanie zgłoszenie.
Chcielibyśmy uprzejmie poinformować, że na początku miesiąca nasz serwer został przeciążony z powodu wzmożonego tworzenia oraz wysyłki faktur także tych automatycznych przez funkcje faktur cyklicznych, co spowodowało drobne opóźnienia w kolejce wysyłek e-mailowych.
Pragniemy zapewnić, że nasz zespół programistów już intensywnie pracuje nad poprawą sytuacji i usługa wkrótce powinna wrócić do pełnej sprawności.
Rozumiemy, jak ważne są dla Państwa nasze usługi i przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie mogły wyniknąć z tej sytuacji. Chcemy zapewnić, że podejmujemy wszelkie możliwe działania, aby usprawnić system i zapobiec podobnym incydentom w przyszłości.
Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Jesteśmy przekonani, że chwilowe trudności zostaną szybko zażegnane, a nasza usługa będzie działać sprawnie i niezawodnie.
Dziękujemy za zrozumienie i współpracę.
Pozdrawiam, Piotr
2024-07-01 08:17
Dodaj komentarz