Integracja Fakturowni z Way2Send

Utworzono: 2022-12-15
Ostatnia aktualizacja: 2024-01-18
Liczba odwiedzin posta: 1019

Sprawdź integrację Fakturowni z Way2Send - narzędziem do automatyzacji oraz optymalizacji procesów posprzedażowych dla e-commerce. Zobacz, jak ją uruchomić i jakie daje możliwości.

Integracje zewnętrzne w Fakturowni

Integracje zewnętrzne w Fakturowni tworzone są na podstawie otwartego API. Tego typu aplikacje wspierają procesy, automatyzację oraz wymianę danych pomiędzy niezależnymi systemami. Daje to klientom możliwość synchronizacji usług i narzędzi, z których korzystają. 

Przykładem takiej integracji jest narzędzie stworzone przez Way2Send.

Way2Send – narzędzie do automatyzacji e-commerce

Way2Send jest zaawansowanym narzędziem, które daje możliwość pobierania zamówień z różnych kanałów sprzedaży, zbierania towarów z magazynu (także przy użyciu fizycznych collectorów), generowania etykiet kurierskich oraz wystawiania faktur za zamówienia.

Jak działa integracja?

Integracja way2send z Fakturownią umożliwia wystawianie faktur, paragonów oraz WZ do zamówień, a także wysłanie tych dokumentów mailem do Klienta.

Aby włączyć integracje, należy skontaktować się z działem IT Way2Send.
Szczegółowy opis aplikacji oraz informacje dotyczące włączenia integracji przez dział IT. 


Powrót


Dodaj komentarz