Jak pozbyć się komunikatu o braku sieci w nowej aplikacji mobilnej
Utworzono:
2023-02-24
Ostatnia aktualizacja: 2025-03-24
Ostatnia aktualizacja: 2025-03-24
Liczba odwiedzin posta: 1804
UWAGA! Aktualizacje aplikacji naprawiły problem z wyświetlaniem błędu 'Jesteś online Aby korzystać z aplikacji połącz się z siecią Internet'. W najnowszej wersji aplikacji podobne zdarzenie nie powinno występować.
Komunikat o braku sieci w aplikacji mobilnej
W nowej aplikacji mobilnej Fakturowni na urządzeniach z systemem Android może występować komunikat o braku połączenia z internetem.
W aplikacji wyświetla się wtedy komunikat wskazany poniżej.

Aby przywrócić możliwość korzystania z aplikacji, trzeba odinstalować aktualną wersję i ponownie zainstalować aplikację Fakturownia.pl.
Wykonanie tej czynności sprawi, że będzie można bez przeszkód korzystać z nowej wersji aplikacji, a komunikat o braku sieci zniknie.
Zauważyłeś, że któraś funkcja nie działa prawidłowo? W aktualnej aplikacji brakuje Ci dodatkowych opcji? Napisz do nas na adres mobile@fakturownia.pl.
Powrót
Dodaj komentarz