Jak pozbyć się komunikatu o braku sieci w nowej aplikacji mobilnej

Utworzono: 2023-02-24
Ostatnia aktualizacja: 2023-08-21
Liczba odwiedzin posta: 689

UWAGA! Aktualizacje aplikacji naprawiły problem z wyświetlaniem błędu
'Jesteś online 
Aby korzystać z aplikacji połącz się z siecią Internet'.

W najnowszej wersji aplikacji podobne zdarzenie nie powinno występować.
 

Komunikat o braku sieci w aplikacji mobilnej


W nowej aplikacji mobilnej Fakturowni na urządzenia z systemem Android może występować komunikat o braku połączenia z internetem.

W aplikacji wyświetla się wtedy komunikat wskazany poniżej.



Aby przywrócić możliwość korzystania z aplikacji, trzeba odinstalować aktualną wersję i ponownie zainstalować aplikację Fakturownia.pl.

Wykonanie tej czynności sprawi, że będzie można bez przeszkód korzystać z nowej wersji aplikacji, a komunikat o braku sieci zniknie.


Zauważyłeś, że któraś funkcja nie działa prawidłowo? W aktualnej aplikacji brakuje Ci dodatkowych opcji? Napisz do nas na adres mobile@fakturownia.pl.


Powrót


Dodaj komentarz