Jak pozbyć się komunikatu o braku sieci w nowej aplikacji mobilnej
Utworzono:
2023-02-24
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-24
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-24
Liczba odwiedzin posta: 276
W nowej aplikacji mobilnej Fakturowni na urządzenia z systemem Android może występować komunikat o braku połączenia z internetem.

Aby przywrócić możliwość korzystania z aplikacji trzeba odinstalować aplikację i ponownie ją zainstalować.
Wykonanie tej czynności sprawi, że będzie można bez przeszkód korzystać z nowej wersji aplikacji.
Pracujemy nad wyeliminowaniem tej niedogodności z nowej wersji aplikacji.

Aby przywrócić możliwość korzystania z aplikacji trzeba odinstalować aplikację i ponownie ją zainstalować.
Wykonanie tej czynności sprawi, że będzie można bez przeszkód korzystać z nowej wersji aplikacji.
Pracujemy nad wyeliminowaniem tej niedogodności z nowej wersji aplikacji.
Powrót
Dodaj komentarz