Import płatności Credit Agricole

Utworzono: 2023-06-09
Ostatnia aktualizacja: 2024-05-20
Liczba odwiedzin posta: 948

Automatyzacje Fakturowni znacznie usprawniają procesy finansowe w firmach, eliminując potrzebę ręcznego wprowadzania danych i minimalizując ryzyko popełnienia błędów. Import płatności Credit Agricole daje możliwość bezpośredniego wprowadzania płatności bankowych do dedykowanej zakładki "Płatności", gdzie transakcje zostają automatycznie powiązane z odpowiednimi fakturami. W tym wpisie dowiesz się, jak wgrywać historię płatności bankowych z banku Credit Agricole do Fakturowni.

Pobieranie pliku z banku Credit Agricole

  1. Zaloguj się do swojego konta bankowego.
  2. Wejdź do zakładki HISTORIA.
  3. Wybierz zakres dat transakcji, które chcesz pobrać.
  4. Kliknij Eksporty transakcji i pobierz przygotowany plik CSV.

Aplikacja Import Credit Agricole

Import Credit Agricole udostępnia poniższe funkcjonalności:
  • import transakcji do sekcji Płatności,
  • podgląd pozycji z pliku przed jego wgraniem,
  • możliwość wskazania działu, do którego przypiszą się transakcje,
  • pokazanie błędnie wyeksportowanych transakcji w pliku,
  • mechanizm automatycznego łączenia transakcji z odpowiednimi fakturami,
  • automatyczne oznaczanie dokumentów jako opłacone,
  • stały podgląd historii transakcji.

Jak wgrać plik z banku Credit Agricole do Fakturowni?

  1. Zaloguj się do Fakturowni.
  2. Przejdź do zakładki  Ustawienia > Integracje i dodatki > Importy Bankowe > Import Credit Agricole (rozszerzony)
  3. Kliknij niebieski przycisk AKTYWUJ/URUCHOM.
  4. Dodaj plik CSV w wyznaczonym miejscu.
  5. Kliknij Importuj.
  6. Wybierz dział oraz płatności, które chcesz zaimportować i kliknij Przetwórz na płatności.


Powrót


Dodaj komentarz