Usunięcie konta w Fakturowni
Utworzono:
2015-01-14
Ostatnia aktualizacja: 2023-12-20
Ostatnia aktualizacja: 2023-12-20
Liczba odwiedzin posta: 11371
Fakturownia daje Użytkownikom możliwość usunięcia swojego konta w dowolnym momencie.
Pamiętaj, że operacja usunięcia konta jest nieodwracalna już po siedmiu dniach od momentu jego skasowania.
Miej na uwadze to, że po tym czasie nie będzie możliwości odzyskania żadnych dokumentów. Dokonaj eksportu tych, których możesz w przyszłości potrzebować.
Aby usunąć konto:
Po jego naciśnięciu ukaże Ci się komunikat z zapytaniem, czy potwierdzasz usunięcie konta. W komunikacie znajdziesz również informację o możliwość przywrócenia konta. W celu potwierdzenia usunięcia konta kliknij OK.
Po zatwierdzeniu komunikatu, ukaże Ci się informacja o dacie, kiedy zostanie ono nieodwracalnie usunięte oraz o wysłania linku do potwierdzenia usunięcia konta.
Będziesz mieć wtedy również możliwość wypełnienia ankiety, w której możesz przekazać nam informację o powodzie, dla którego rezygnujesz z Fakturowni.
Aby potwierdzić usunięcie przejdź do swojej skrzynki mailowej i odszukaj wiadomość dotyczącą usunięcia konta. Aby konto zostało prawidłowo usunięte, kliknij przycisk Usuń konto, który znajdziesz w przesłanej wiadomości.
Po zastosowaniu się do tej opcji i kliknięciu w link z wiadomości e-mail, system wyświetli komunikat z przyciskiem Przywróć konto. Czas na skorzystanie z opcji przywracania konta to 7 dni. Przez ten okres możesz wrócić do wysłanego maila i korzystając z linku przywrócić konto w systemie lub skorzystać z przycisku widocznego na stronie głównej.
Pamiętaj, że operacja usunięcia konta jest nieodwracalna już po siedmiu dniach od momentu jego skasowania.
Miej na uwadze to, że po tym czasie nie będzie możliwości odzyskania żadnych dokumentów. Dokonaj eksportu tych, których możesz w przyszłości potrzebować.
Aby usunąć konto:
- przejdź do menu Ustawienia > Ustawienia konta
- zjedź na sam dół strony
- naciśnij szary przycisk Usuń konto (pamiętaj jednak, że widzi go jedynie Użytkownik ze statusem właściciela konta)
Po jego naciśnięciu ukaże Ci się komunikat z zapytaniem, czy potwierdzasz usunięcie konta. W komunikacie znajdziesz również informację o możliwość przywrócenia konta. W celu potwierdzenia usunięcia konta kliknij OK.
Po zatwierdzeniu komunikatu, ukaże Ci się informacja o dacie, kiedy zostanie ono nieodwracalnie usunięte oraz o wysłania linku do potwierdzenia usunięcia konta.
Będziesz mieć wtedy również możliwość wypełnienia ankiety, w której możesz przekazać nam informację o powodzie, dla którego rezygnujesz z Fakturowni.
Aby potwierdzić usunięcie przejdź do swojej skrzynki mailowej i odszukaj wiadomość dotyczącą usunięcia konta. Aby konto zostało prawidłowo usunięte, kliknij przycisk Usuń konto, który znajdziesz w przesłanej wiadomości.
Po zastosowaniu się do tej opcji i kliknięciu w link z wiadomości e-mail, system wyświetli komunikat z przyciskiem Przywróć konto. Czas na skorzystanie z opcji przywracania konta to 7 dni. Przez ten okres możesz wrócić do wysłanego maila i korzystając z linku przywrócić konto w systemie lub skorzystać z przycisku widocznego na stronie głównej.
Powrót
Komentarze
anonim
2018-06-28 16:53
piotr.wajs
2018-06-28 17:03
Waldemar
2018-11-23 13:12
annac
Dziękujemy za informację, niestety jako operatorzy serwisu nie możemy przeprowadzić czynności usunięcia konta za klienta. Jeżeli zechce Pan podjąć próbę usunięcia proszę zalogować się do swojego konta. Następnie w prawym górnym rogu proszę wybrać Ustawienia > Ustawienia konta > Przewinąć stronę do dołu, aż na ekranie pojawi się czerwony przycisk Usuń konto > Zapisz.
Pozdrawiam, Ania.
2018-11-23 15:25
Martyna
2021-05-08 12:51
agnieszkas
Aby całkowicie zablokować dostęp do sytemu danemu użytkownikowi należy wybrać:
zakładkę Ustawienia > Użytkownicy ( należy wybrać użytkownika, który ma być usunięty) następnie wybieramy z prawej strony ekranu obok trybika - trójkącik skierowany w dół i opcję Odłącz.
Użytkownikowi zostanie odebrany dostęp do konta, ale będzie możliwość dodania go ponownie z tymi samymi uprawnieniami.
2021-05-11 09:57
anonim
2022-10-27 19:19
piotr.wajs
proszę o doprecyzowanie problemu. Co dzieje się po kliknięciu zakładki Ustawienia znajdującej się na czarnym pasku nawigacyjnym, w prawym górnym rogu?
Czy rozwija się drzewko, a w nim pierwsza opcja "Ustawienia konta"?
Pozdrawiam,
Piotr
2022-10-28 08:44
Dodaj komentarz