Usunięcie konta w Fakturowni
Utworzono:
2015-01-14
Ostatnia aktualizacja: 2019-07-12
Ostatnia aktualizacja: 2019-07-12
Liczba odwiedzin posta: 4801
Fakturownia daje Użytkownikom możliwość usunięcia swojego konta w dowolnym momencie.
Pamiętaj, że operacja usunięcia konta jest nieodwracalna już po siedmiu dniach od momentu jego skasowania.
Miej na uwadze to, że po tym czasie nie będzie możliwości odzyskania żadnych dokumentów - dokonaj eksportu tych, których możesz w przyszłości potrzebować.
Aby usunąć konto:
Po jego naciśnięciu ukaże Ci się komunikat dotyczący wysłania linku potwierdzającego usunięcie konta. Będziesz mieć wtedy również możliwość wypełnienia ankiety.

Od tego momentu masz dwie opcje:
-przejść do swojej skrzynki e-mailowej i wejść w wysłany link, usuwając tym samym konto z możliwością cofnięcia swojej decyzji przez tydzień od momentu skasowania
-zignorować tę wiadomość, nie wchodząc w otrzymany link, a tym samym nie usuwając konta

Po zastosowaniu się do pierwszej opcji i naciśnięciu przycisku USUŃ KONTO ukaże Ci się komunikat potwierdzający tymczasowe usunięcie konta.

Będziesz mieć wtedy możliwość natychmiastowego naciśnięcia przycisku Przywróć konto, ale także podjęcia decyzji w ciągu siedmiu dni - jeśli przez ten czas zdecydujesz się na przywrócenie konta, przejdź do swojej skrzynki e-mailowej i znajdź link do przywrócenia konta.
Pamiętaj, że operacja usunięcia konta jest nieodwracalna już po siedmiu dniach od momentu jego skasowania.
Miej na uwadze to, że po tym czasie nie będzie możliwości odzyskania żadnych dokumentów - dokonaj eksportu tych, których możesz w przyszłości potrzebować.
Aby usunąć konto:
- przejdź do menu Ustawienia > Ustawienia konta
- zjedź na sam dół strony
- naciśnij szary przycisk Usuń konto (pamiętaj jednak, że widzi go jedynie Użytkownik ze statusem właściciela konta)

Po jego naciśnięciu ukaże Ci się komunikat dotyczący wysłania linku potwierdzającego usunięcie konta. Będziesz mieć wtedy również możliwość wypełnienia ankiety.

Od tego momentu masz dwie opcje:
-przejść do swojej skrzynki e-mailowej i wejść w wysłany link, usuwając tym samym konto z możliwością cofnięcia swojej decyzji przez tydzień od momentu skasowania
-zignorować tę wiadomość, nie wchodząc w otrzymany link, a tym samym nie usuwając konta

Po zastosowaniu się do pierwszej opcji i naciśnięciu przycisku USUŃ KONTO ukaże Ci się komunikat potwierdzający tymczasowe usunięcie konta.

Będziesz mieć wtedy możliwość natychmiastowego naciśnięcia przycisku Przywróć konto, ale także podjęcia decyzji w ciągu siedmiu dni - jeśli przez ten czas zdecydujesz się na przywrócenie konta, przejdź do swojej skrzynki e-mailowej i znajdź link do przywrócenia konta.
Powrót
Komentarze
anonim
2016-03-11 17:18
Zgłoś naruszenie zasad
mkozicka
2016-03-14 10:06
Zgłoś naruszenie zasad
anonim
2016-08-09 12:20
Zgłoś naruszenie zasad
anonim
2018-06-28 16:53
Zgłoś naruszenie zasad
piotr.wajs
2018-06-28 17:03
Zgłoś naruszenie zasad
Waldemar
2018-11-23 13:12
Zgłoś naruszenie zasad
annac
Dziękujemy za informację, niestety jako operatorzy serwisu nie możemy przeprowadzić czynności usunięcia konta za klienta. Jeżeli zechce Pan podjąć próbę usunięcia proszę zalogować się do swojego konta. Następnie w prawym górnym rogu proszę wybrać Ustawienia > Ustawienia konta > Przewinąć stronę do dołu, aż na ekranie pojawi się czerwony przycisk Usuń konto > Zapisz.
Pozdrawiam, Ania.
2018-11-23 15:25
Zgłoś naruszenie zasad
Dodaj komentarz