Import płatności PKO BP
Utworzono:
2022-08-26
Ostatnia aktualizacja: 2024-08-23
Ostatnia aktualizacja: 2024-08-23
Liczba odwiedzin posta: 6379
Fakturownia umożliwia Ci proste śledzenie statusów płatności. Jedną z form szybkiej aktualizacji statusów jest wykonanie importu płatności z banku. Nasza prosta w obsłudze aplikacja do importu płatności z banku PKO BP zaoszczędzi Twój czas. Wystarczy, że wyeksportujesz ze swojego konta bankowego plik CSV z płatnościami i zaimportujesz go jednym przyciskiem do Fakturowni. Transakcje pojawią się w zakładce Płatności, a konkretne zapłaty zostaną od razu przypisane do Twoich faktur i nie będziesz musiał łączyć ich ręcznie.
Aplikacja do importu płatności z banku PKO BP
W zakładce Integracje i dodatki znajdziesz aplikację Import PKO BP (CSV), dzięki której szybko i łatwo zaimportujesz plik CSV do Fakturowni. Integracja oferuje:- łatwe importowanie transakcji do zakładki Płatności,
- automatyczne łączenie płatności z fakturami,
- automatyczne oznaczanie dokumentów jako opłacone,
- wskazanie działu firmy, do którego przypiszą się płatności,
- wylistowany podgląd wgrywanych transakcji z pliku,
- podgląd błędów powstałych przy imporcie pliku CSV,
- pokazanie historii importu.
Jak pobrać plik z PKO Bank Polski?
Aby pobrać plik CSV z historią Twoich transakcji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Zaloguj się do swojego konta bankowego.
- Wejdź w zakładkę Moje produkty i wybierz Konto, z którego chcesz pobrać wyciąg.
- Wybierz interesujące Cię filtry Operacji na koncie (m.in. zakres dat, rodzaj operacji, kwoty).
- Zjedź myszką na sam dół strony i kliknij Pobierz zestawienie.
- Wybierz format CSV.
- Teraz kliknij Pobierz. Plik powinien znaleźć się na Twoim urządzeniu!
Jak zaimportować płatności do Fakturowni?
- Zaloguj się do swojego konta w systemie.
- W menu kliknij Ustawienia > Integracje i dodatki > Importy Bankowe > Import PKO BP (CSV).
- Następnie kliknij uruchom i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlonymi w systemie.
- Po dokonaniu importu wszystkie informacje o Twoich transakcjach bankowych będą już w systemie.
Powrót
Komentarze
Renata
2022-08-30 12:45
Kacper_Seta
wszystkie płatności z plików są importowane. Jeśli płatność nie zostanie połączona z fakturą automatycznie, można ją po imporcie połączyć ręcznie.
Pozdrawiam
Kacper
2022-09-01 11:16
Damian
2023-07-16 10:23
piotr.wajs
nie mamy takich informacji o możliwościach banków w przypadku automatycznej wysyłki paczek przelewów z konta bankowego do programu. Jak powyżej paczkę z przelewami należy przygotować ręcznie po stronie banku, a następnie wyeksportować plik i zaimportować do Fakturowni.
Pozdrawiam,
Piotr .
2023-07-18 14:39
Rafał Grajewski
2023-09-06 20:27
alicjan
proszę o podanie nazwy konta, w którym występuje problem.
2023-09-11 10:53
Magdalena Lewandowska
2023-09-15 18:26
piotr.wajs
otrzymaliśmy odpowiedź od programistów, że problem z importem z PKO BP został naprawiony.
Proszę spróbować wykonać import ponownie.
Pozdrawiam,
Piotr
2023-09-20 10:11
Darek
No niestety ale import z PKO nadal występuje, tak jak napisał wyżej Rafał "przy korzystaniu z aplikacji wyskakuje błąd, natomiast przy imporcie z interfejsu Fakturowni większość kolumn nie zaczytuje się".
Przez API importuje się tylko kwota przelewu i numer rachunku nadawcy.
Nie importują się podstawowe dane: tytuł, nadawca.
2023-09-29 07:20
Darek
2023-10-03 11:40
Magda
2023-10-05 10:59
anonim
2024-04-20 10:57
daniels
proszę o przesłanie zgłoszenia na adres e-mail integracje@fakturownia.pl wraz z podaniem nazwy Państwa konta w Fakturowni.
Nazwa konta znajduje się w domenie - np. www.nazwakonta.fakturownia.pl
Dodatkowo jeśli to problem z importem płatności proszę o przesłanie importowanego pliku oraz udzielenie dostępu do pomocy technicznej w celu zweryfikowania zgłoszenia:
https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Jak-udzielic-dostepu-Pomocy-Technicznej-
2024-04-22 10:18
Dodaj komentarz