Import płatności PKO BP

Utworzono: 2022-08-26
Ostatnia aktualizacja: 2024-08-23
Liczba odwiedzin posta: 6379

Fakturownia umożliwia Ci proste śledzenie statusów płatności. Jedną z form szybkiej aktualizacji statusów jest wykonanie importu płatności z banku. Nasza prosta w obsłudze aplikacja do importu płatności z banku PKO BP zaoszczędzi Twój czas. Wystarczy, że wyeksportujesz ze swojego konta bankowego plik CSV z płatnościami i zaimportujesz go jednym przyciskiem do Fakturowni. Transakcje pojawią się w zakładce Płatności, a konkretne zapłaty zostaną od razu przypisane do Twoich faktur i nie będziesz musiał łączyć ich ręcznie.

Aplikacja do importu płatności z banku PKO BP

W zakładce Integracje i dodatki znajdziesz aplikację Import PKO BP (CSV), dzięki której szybko i łatwo zaimportujesz plik CSV do Fakturowni. Integracja oferuje:
  • łatwe importowanie transakcji do zakładki Płatności,
  • automatyczne łączenie płatności z fakturami,
  • automatyczne oznaczanie dokumentów jako opłacone,
  • wskazanie działu firmy, do którego przypiszą się płatności,
  • wylistowany podgląd wgrywanych transakcji z pliku,
  • podgląd błędów powstałych przy imporcie pliku CSV,
  • pokazanie historii importu.

Jak pobrać plik z PKO Bank Polski?

Aby pobrać plik CSV z historią Twoich transakcji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Zaloguj się do swojego konta bankowego.
  2. Wejdź w zakładkę Moje produkty i wybierz Konto, z którego chcesz pobrać wyciąg.
  3. Wybierz interesujące Cię filtry Operacji na koncie (m.in. zakres dat, rodzaj operacji, kwoty). 

    Ekran przeglądania zrealizowanych operacji na koncie z zaawansowanymi filtrami wyszukiwania według daty, kwoty i opisu.
     
  4. Zjedź myszką na sam dół strony i kliknij Pobierz zestawienie.
  5. Wybierz format CSV.
  6. Teraz kliknij Pobierz. Plik powinien znaleźć się na Twoim urządzeniu!

Jak zaimportować płatności do Fakturowni?

  1. Zaloguj się do swojego konta w systemie.
  2. W menu kliknij Ustawienia > Integracje i dodatki > Importy Bankowe > Import PKO BP (CSV).
  3. Następnie kliknij uruchom i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlonymi w systemie.
  4. Po dokonaniu importu wszystkie informacje o Twoich transakcjach bankowych będą już w systemie. 

    Import operacji bankowych PKO BP w formacie CSV, widok historii importów i statusów.


Powrót


Komentarze

Avatar sugester medium
Renata
Czy wpłaty częściowe faktury też będą uwzględniane i zapisywane w systemie wraz z datą i wielskością wpłaty?

2022-08-30 12:45


Kacper_Seta
Kacper_Seta
Odpowiedź główna   Dzień dobry,
wszystkie płatności z plików są importowane. Jeśli płatność nie zostanie połączona z fakturą automatycznie, można ją po imporcie połączyć ręcznie.

Pozdrawiam
Kacper

2022-09-01 11:16


Avatar sugester medium
Damian
A czy znacie jakiś sposób żeby np. z bank wysyłał 3 razy dziennie zestawienie transakcji na email w postaci CSV ?

2023-07-16 10:23


piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Dzień dobry,
nie mamy takich informacji o możliwościach banków w przypadku automatycznej wysyłki paczek przelewów z konta bankowego do programu. Jak powyżej paczkę z przelewami należy przygotować ręcznie po stronie banku, a następnie wyeksportować plik i zaimportować do Fakturowni.
Pozdrawiam,
Piotr .

2023-07-18 14:39


Avatar sugester medium
Rafał Grajewski
Od jakiegoś czasu funkcja importu przelewów z banku PKO BP nie działa prawidłowo - przy korzystaniu z aplikacji wyskakuje błąd, natomiast przy imporcie z interfejsu Fakturowni większość kolumn nie zaczytuje się lub zostaje niepoprawnie sklasyfikowana po nagłówkach, co uniemożliwia kontrolowanie rozliczeń.

2023-09-06 20:27


alicjan
alicjan
Odpowiedź główna   Dzień dobry,
proszę o podanie nazwy konta, w którym występuje problem.

2023-09-11 10:53


Avatar sugester medium
Magdalena Lewandowska
Witam, błąd z pobraniem pliku i załadowaniem płatności nadal istnieje. Robię wszystko jak jest opisane powyżej i plik CSV nie przemienia się w płatność. Występuje błąd. Kiedy zostanie rozwiązany?

2023-09-15 18:26


piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Dzień dobry,
otrzymaliśmy odpowiedź od programistów, że problem z importem z PKO BP został naprawiony.
Proszę spróbować wykonać import ponownie.
Pozdrawiam,
Piotr

2023-09-20 10:11


Avatar sugester medium
Darek
Witam
No niestety ale import z PKO nadal występuje, tak jak napisał wyżej Rafał "przy korzystaniu z aplikacji wyskakuje błąd, natomiast przy imporcie z interfejsu Fakturowni większość kolumn nie zaczytuje się".
Przez API importuje się tylko kwota przelewu i numer rachunku nadawcy.
Nie importują się podstawowe dane: tytuł, nadawca.

2023-09-29 07:20


Avatar sugester medium
Darek
Jest ok. Dziękuję.

2023-10-03 11:40


Avatar sugester medium
Magda
Niestety API nadal nie działa.

2023-10-05 10:59


Avatar sugester medium
anonim
Dlaczego po zaimportowaniu nie zmienia się status płatności ?????????????????????????????????

2024-04-20 10:57


daniels
daniels
Odpowiedź główna   Dzień dobry,
proszę o przesłanie zgłoszenia na adres e-mail integracje@fakturownia.pl wraz z podaniem nazwy Państwa konta w Fakturowni.

Nazwa konta znajduje się w domenie - np. www.nazwakonta.fakturownia.pl

Dodatkowo jeśli to problem z importem płatności proszę o przesłanie importowanego pliku oraz udzielenie dostępu do pomocy technicznej w celu zweryfikowania zgłoszenia:

https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Jak-udzielic-dostepu-Pomocy-Technicznej-


2024-04-22 10:18


Dodaj komentarz