Podłączenie konta PayPal z Fakturownią
Utworzono:
2012-06-18
Ostatnia aktualizacja: 2023-04-20
Ostatnia aktualizacja: 2023-04-20
Liczba odwiedzin posta: 16673
Aby podłączyć konto PayPal z Fakturownią:
- przejdź do panelu W Twojej witrynie znajdującego się w zakładce Konfiguracja konta firmowego (zaznacz pierwsze pole wyboru i naciśnij przycisk Kontynuuj)
- wybierz opcję płatności kartami i naciśnij przycisk Kontynuuj
- w zakładce Profil wybierz opcję Konfiguracja firmy
- jako konfigurację płatności PayPal wybierz opcję B, czyli samodzielne dodanie opcji realizacji transakcji w systemie PayPal za pomocą interfejsów API
- po rozwinięciu paska z trzema możliwościami, wybierz frazę Skonfiguruj dostęp do API, kiedy zechcesz uruchomić usługę

- w zakładce Prośba o uwierzytelnienie API zaznacz pole wyboru Zażądaj podpisu API, jeśli Twój koszyk lub dostawca rozwiązań poprosił o nazwę użytkownika, hasło i podpis API, lub jeśli tworzysz niestandardowy koszyk
Kolejne okno przestawia możliwości mniej lub bardziej zaawansowanych konfiguracji Pay Pal odnośnie do naszych potrzeb.
- korzystając z opcji kopiuj-wklej na swoim koncie w Fakturowni wprowadź (zgodnie z poniższą instrukcją) kody z systemu PayPal

Powrót
Komentarze
Radoslaw
2018-08-14 15:15
piotr.wajs
Chcąc zintegrować serwis PayPal z naszym, należy wejść w zakładkę Ustawienia> Płatności online , następnie w zakładce Dostawcy płatności odnaleźć okno PayPal - Express Payments i wpisać tam następujące dane z serwisu PayPal takiej jak:
- API Username,
- API Password,
- Signature.
W razie trudności odszukania tych danych proszę o kontakt z obsługą serwisu PayPal.
Pozdrawiam,
Piotr
2018-08-14 16:14
Dawid Mosiejko
2021-04-22 16:32
piotr.wajs
to zapytanie polecam skierować bezpośrednio do obsługi dostawcy płatnośći Pay Pal. Pola potrzebne do konfiguracji integracji z dostawcą powinny znajdować się w panelu konta założonego przez Klienta u dostawcy Pay Pal.
Pozdrawiam,
Piotr
2021-04-22 16:50
Murawski
2022-02-05 21:58
tomaszs
Po kliknięciu w przycisk Ustawienia trzecia opcja to przycisk Płatności online zgodnie z tym co widać na zrzucie ekranu powyżej.
Jeśli na Państwa koncie nie ma takiej opcji może to być spowodowane ograniczeniami użytkownika - proszę wówczas zalogować się na konto właściciela konta który daną opcję powinien widzieć.
Pozdrawiam, Tomasz
2022-03-01 18:07
Dodaj komentarz