Wysyłaj automatyczne przypomnienie e-mailem tylko w dni robocze

Utworzono: 2023-11-10
Ostatnia aktualizacja: 2023-12-22
Liczba odwiedzin posta: 825

Dla faktury, której termin płatności został przekroczony, możesz wygenerować wiadomość z przypomnieniem o uregulowaniu należności. Taki e-mail możesz wysyłać ręcznie z poziomu faktury lub ustawić automatyczną wysyłkę. W ramach ustawień konta możesz skonfigurować automatyczne przypomnienia według własnych potrzeb. Z tego wpisu dowiesz się, jak włączyć automatyczną wysyłkę przypomnień tylko w dni robocze.


Wysyłaj automatyczne przypomnienie e-mailem tylko w dni robocze 


Aby wysyłać automatyczne przypomnienia tylko w dni robocze:
.
  1. przejdź do zakładki Ustawienia > Ustawienia konta > Wysyłanie e-mailem,
  2. znajdź sekcję Nieopłacona faktura i aktywuj automatyczne przypomnienia, jeśli jeszcze nie korzystasz z tej opcji, w rubryce Czy automatycznie wysyłać,
  3. zaznacz checkbox przy opcji 


  4. zatwierdź zmiany klikając Zapisz na dole strony.

Po włączeniu opcji Wysyłaj przypomnienie e-mailem tylko w dni robocze system będzie wysyłać przypomnienia tylko w te dni, które są robocze.

Jeśli na przykład ustawisz, że przypomnienie ma zostać automatycznie wysłane 3 dni po terminie płatności, a dzień ten przypadnie w dzień nieroboczy, system wyśle je dopiero w pierwszy przypadający dzień roboczy.

Więcej o konfiguracji automatycznych przypomnień przeczytasz w tym wpisie → Automatyczne przypomnienie o konieczności opłacenia faktury po terminie płatności


Sprawdź również:  


Powrót


Dodaj komentarz