Jak przyporządkować klienta tylko do danego działu

Utworzono: 2015-12-21
Ostatnia aktualizacja: 2019-05-17
Liczba odwiedzin posta: 2279

Przyporządkowanie klienta tylko do jednego działu ma na celu zawężenie listy klientów, do której mogą mieć dostęp poszczególni użytkownicy konta.

Na początku należy włączyć restrykcję dotyczącą widoczności Klientów dla użytkowników. Po przejściu do menu Ustawienia > Ustawienia konta > Konfiguracja > Użytkownicy i Uprawnienia zaznaczamy checkbox Ograniczenie widoczności Klientów (Użytkownicy widzą tylko swoich klientów (nie dotyczy administratorów).



Następnie należy przejść do menu "Klienci" , wybrać właściwego klienta, a następnie w polu "Dostęp do danych" wybrać odpowiedni dział, w którym dany klient ma się wyświetlać.


 


Powrót


Komentarze

Avatar sugester medium
Wektor77
W jaki sposób przypisać ofertę/zamówienie/fakturę konkretnie dla jednego handlowca z widocznością przypisaną wyłącznie jemu oraz osobom z kontami nadrzędnymi ale już niewidoczne dla innych handlowców?

2017-04-03 20:55

Zgłoś naruszenie zasad

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Witam serdecznie, należy skorzystać z opcji dodawania działu firmy, w momencie kiedy dział już zostanie dodany, przypisujemy Użytkownika do tego działu.
Użytkownik wystawiający fakturę z danego dział będzie widział faktury w danym dziale,. Nie będzie miał możliwości wglądu do faktur z poza działów.
Instrukcja jak dodać dział i przypisać użytkownika znajduje się pod adresem: http://pomoc.fakturownia.pl/107245-Jak-stworzyc-nowy-dzial-i-dac-do-niego-dostep-wspolpracownikom-.
W momencie przypisywania Użytkownika do działu należy nadać mu status "Użytkownik"

Inne ograniczenia dla Użytkownika są dostępne w zakładce Ustawienia> Ustawienia konta> Konfiguracja> Użytkownicy i uprawnienia.

2017-04-04 13:57

Zgłoś naruszenie zasad

Avatar sugester medium
anonim
A w jaki sposób przypisać istniejącego już Klienta do handlowca?

wt., 4 kwi 2017 o 13:57 użytkownik Radgost <info@radgost.com> napisał:
Witam serdecznie, należy skorzystać z opcji dodawania działu firmy, w momencie kiedy dział już zostanie dodany, przypisujemy Użytkownika do tego działu.
Użytkownik wystawiający fakturę z danego dział będzie widział faktury w danym dziale,. Nie będzie miał możliwości wglądu do faktur z poza działów.
Instrukcja jak dodać dział i przypisać użytkownika znajduje się pod adresem: http://pomoc.fakturownia.pl/107245-Jak-stworzyc-nowy-dzial-i-dac-do-niego-dostep-wspolpracownikom-.
W momencie przypisywania Użytkownika do działu należy nadać mu status "Użytkownik"

Inne ograniczenia dla Użytkownika są dostępne w zakładce Ustawienia> Ustawienia konta> Konfiguracja> Użytkownicy i uprawnienia.



Dotyczy zgłoszenia: Jak przyporządkować klienta tylko do danego działu

Link do zgłoszenia: Jak przyporządkować klienta tylko do danego działu

Dodał: piotr.wajs --
powered by Sugester.pl
--

Artur Wojton 

artur@wektor77.pl
tel. +48 600 825 145
Wektor 77 Artur Wojton ul. Kotańskiego 6, 10-166 Olsztyn
tel. +48 89 527 27 57, 660 880 777 

NIP 743-162-97-17; REGON 170921774 Alior Bank 71 2490 0005 0000 4500 7171 3140

  


2017-04-04 20:25

Zgłoś naruszenie zasad

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna  

Witam serdecznie,
bezpośredniego połączenie między Klientem i Handlowcem ( Użytkownikiem systemu)  nie ma. Tym co łączy obie osoby jest Dział firmy. 
Jak przydzielić kontrahenta do działu ma Pan wyjaśnione w poście powyżej. Użytkownika dodajemy według instrukcji: http://pomoc.fakturownia.pl/147600-Dodawanie-uzytkownikow-oraz-okreslanie-ich-roli-w-systemie​.  
A w jaki sposób przypisać istniejącego już Klienta do handlowca?

wt., 4 kwi 2017 o 13:57 użytkownik Radgost <info@radgost.com> napisał:
Witam serdecznie, należy skorzystać z opcji dodawania działu firmy, w momencie kiedy dział już zostanie dodany, przypisujemy Użytkownika do tego działu.
Użytkownik wystawiający fakturę z danego dział będzie widział faktury w danym dziale,. Nie będzie miał możliwości wglądu do faktur z poza działów.
Instrukcja jak dodać dział i przypisać użytkownika znajduje się pod adresem: http://pomoc.fakturownia.pl/107245-Jak-stworzyc-nowy-dzial-i-dac-do-niego-dostep-wspolpracownikom-.
W momencie przypisywania Użytkownika do działu należy nadać mu status "Użytkownik"

Inne ograniczenia dla Użytkownika są dostępne w zakładce Ustawienia> Ustawienia konta> Konfiguracja> Użytkownicy i uprawnienia.



Dotyczy zgłoszenia: Jak przyporządkować klienta tylko do danego działu

Link do zgłoszenia: Jak przyporządkować klienta tylko do danego działu

Dodał: piotr.wajs --
powered by Sugester.pl
--

Artur Wojton 

artur@wektor77.pl
tel. +48 600 825 145
Wektor 77 Artur Wojton ul. Kotańskiego 6, 10-166 Olsztyn
tel. +48 89 527 27 57, 660 880 777 

NIP 743-162-97-17; REGON 170921774 Alior Bank 71 2490 0005 0000 4500 7171 3140

  


2017-04-05 12:34

Zgłoś naruszenie zasad

Avatar sugester medium
DA
Czy przy edycji danych klienta w polu "dostęp do danych" można przypisać więcej niż 1 dział?

2017-11-29 17:36

Zgłoś naruszenie zasad

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Witam, w rubryce dostęp do danych można przypisać tylko jeden dział.

2017-11-30 09:43

Zgłoś naruszenie zasad

Dodaj komentarz