Dodaj podział strony - rozmieszczenie pozycji na poszczególnych stronach na fakturze.
Utworzono:
2017-06-22
Ostatnia aktualizacja: 2025-12-17
Ostatnia aktualizacja: 2025-12-17
Liczba odwiedzin posta: 4727
Podczas dodawania faktury z wieloma pozycjami użytkownik może wykorzystać opcję podziału strony.
Opcję są dostępne pod rubrykami przeznaczonymi na pozycję faktury po kliknięciu na przycisk + Dodaj, gdzie dostępne są opcje linia tekstowa i podział strony.

Przy wyborze opcji Podział strony w systemie pojawi się szara rubryka, którą będziemy mogli swobodnie przesuwać miedzy pozycjami na fakturze. Dzięki umieszczeniu rubryki w danym miejscu na fakturze, ustalimy na jakiej pozycji mamy zakończyć wydruk strony na fakturze, a tym samym przesunąć kolejną pozycję dokumentu na następną stronę.
Na kolejnej stronie nagłówek zostanie dodany ponad pozycjami.
Dzięki tej opcji można zarządzać graficznym rozmieszczeniem wielu pozycji na wydruku tradycyjnym oraz PDF faktury.
Opcję są dostępne pod rubrykami przeznaczonymi na pozycję faktury po kliknięciu na przycisk + Dodaj, gdzie dostępne są opcje linia tekstowa i podział strony.

Przy wyborze opcji Podział strony w systemie pojawi się szara rubryka, którą będziemy mogli swobodnie przesuwać miedzy pozycjami na fakturze. Dzięki umieszczeniu rubryki w danym miejscu na fakturze, ustalimy na jakiej pozycji mamy zakończyć wydruk strony na fakturze, a tym samym przesunąć kolejną pozycję dokumentu na następną stronę.
Na kolejnej stronie nagłówek zostanie dodany ponad pozycjami.
Dzięki tej opcji można zarządzać graficznym rozmieszczeniem wielu pozycji na wydruku tradycyjnym oraz PDF faktury.
Powrót
Dodaj komentarz