Jak opłacić aplikację mając już konto?
Ostatnia aktualizacja: 2023-08-10
Zakładając konto w Fakturowni, otrzymujesz na starcie 30 dni za darmo jest to tzw. okres testowy. To oznacza, że będziesz mieć dostęp do wszystkich funkcji systemu w każdym z planów abonamentowych - także tych najdroższych i najbardziej zaawansowanych. Po upływie tego okresu nie zostaniesz obciążony automatycznie opłatą za konto. Jeśli nie zainicjujesz płatności, konto będzie miało zablokowaną możliwość tworzenia nowych dokumentów. Aby korzystać dalej z funkcji Fakturowni, przełącz konto do bezpłatnego planu Micro lub dokonaj opłaty za jeden z planów abonamentowych, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom.
Jak opłacić konto?
Aby dokonać płatności przejdź do menu Ustawienia > Ustawienia konta > Twoje Konto.
Jeśli obecnie wybranym pakietem jest pakiet Micro kliknij przycisk Zobacz, co oferują konta płatne.
Jeżeli na koncie wybrałeś jeden z planów płatnych, kliknij przycisk Opłać (przedłuż abonament). Upewnij się, że przełączyłeś się na właściwe konto, które chcesz opłacić.
Po wybraniu jednego z abonamentów i wypełnieniu rubryk w formularzu zamówienia, kliknij Przejdź do płatności - wtedy pojawi się ścieżka do sfinalizowania transakcji. Pamiętaj, aby podczas płatności prawidłowo wypełnić dane firmy. Sprawdź, czy podpowiedziane są prawidłowe.
Uwaga! Informacje podczas płatności nie zaciągają się z danych z Ustawienia > Dane firmy.
Gdzie podać kod promocyjny?

Uwaga: Opcja Podaj kod promocyjny pozwala wpisać aktualny kod rabatowy z cennika .
Aktywacja konta
Jeżeli podczas płatności korzystasz z szybkiej opłaty online, Twoje konto powinno zostać odblokowane niemal od razu. Jeśli wybierasz tradycyjny przelew bankowy, konto zostanie aktywowane w momencie zaksięgowania się środków na koncie Fakturowni. Jeżeli chcesz przyspieszyć moment aktywacji konta prześlij potwierdzenie wygenerowanej płatności na nasz adres mailowy: platnosci@fakturownia.pl.
Faktura za abonament
Faktura za abonament w Fakturowni zostanie wysłana na Twojego maila oraz będzie dostępna na Twoim koncie. Jak ją pobrać? Wystarczy, że wybierzesz Ustawienia > Ustawienia konta. Na swoim koncie, na tym samym poziomie co dany Typ konta znajdziesz frazę Zobacz faktury za abonament. Po kliknięciu na nią przejdziesz do panelu Klienta ze swoimi dotychczasowymi fakturami za abonament w systemie. Szczegółowa instrukcja tutaj.
Powrót
Komentarze
Jakub
2017-02-13 20:24
piotr.wajs
2017-02-14 07:50
Jakub
2017-06-02 17:04
piotr.wajs
tak jest taka opcja, jak znaleźć fakturę abonament opisujemy w instrukcji: http://pomoc.fakturownia.pl/2895047-Faktura-za-abonament-w-Fakturownia-pl-gdzie-ja-znalezc-.
2017-06-05 09:52
anonim
2018-01-29 18:20
piotr.wajs
generalnie po zaksięgowaniu wpłaty konto zostaje odblokowane, ale można też wysłać potwierdzenie przelewu ze strony banku.
Wtedy odblokowujemy konto na kilka dni, aż do zaksięgowania wpłaty.
Piotr
2018-01-29 18:23
k
2018-02-08 21:41
Paweł
2018-02-11 19:28
piotr.wajs
Pozdrawiam,
Piotr
2018-02-12 08:34
Krzysztof
2022-04-03 16:49
piotr.wajs
Po kliknięciu na przycisk "Zmień typ konta" program pokaże listę pakietów do wyboru, w tym darmowy Micro.
Po skorzystaniu z przycisku wyboru przy pakiecie Micro system sprawdzi czy darmowy abonament może być wybrany.
Kolejno pakiet darmowy zostanie uruchomiony.
Pozdrawiam,
Piotr
2022-04-04 09:13
Dodaj komentarz