Jak opłacić aplikację mając już konto?
Ostatnia aktualizacja: 2025-10-30
Zakładając konto w Fakturowni, otrzymujesz na starcie 30 dni za darmo w ramach tzw. okresu testowego. Oznacza to, że będziesz mieć dostęp do wszystkich funkcji systemu w każdym z planów - także tych najdroższych i najbardziej zaawansowanych. Po upływie tego okresu nie zostaniesz obciążony automatycznie opłatą za konto. Jeśli nie zainicjujesz płatności, konto będzie miało zablokowaną możliwość tworzenia nowych dokumentów. Aby korzystać dalej z funkcji Fakturowni, możesz przełączyć konto do bezpłatnego planu Micro lub dokonać opłaty za jeden z planów, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom.
Spis treści artykułu:
.
Jak opłacić konto?
Aby dokonać płatności za abonament, przejdź do zakładki Ustawienia > Ustawienia konta > Twoje Konto.
Jeśli obecnie na Twoim koncie aktywny abonament to plan Micro, kliknij przycisk Zobacz, co oferują konta płatne.

Jeśli na koncie aktywny jest jeden z planów płatnych, kliknij przycisk Opłać (przedłuż abonament). W przypadku, gdy pod jednym adresem e-mail masz dostęp do kilku kont, upewnij się, że jesteś zalogowany na to konto, które chcesz opłacić. W tym artykule wskazujemy jak przełączać się między kontami podpiętymi pod ten sam login.

W formularzu płatności system wskazuje wybrany abonament, okres, za który zostanie dokonana płatność oraz cenę netto za miesiąc. Z tego poziomu możesz również zmienić plan, korzystając z opcji Zmień plan.
Domyślnie, przy pierwszym zakupie, system proponuje płatność za 12 miesięcy aktywnego planu, z domyślną formą płatności PayU oraz danymi do faktury pobranymi z działu głównego w zakładce Dane firmy.
Przy każdym kolejnym zakupie w formularzu płatności proponowany jest okres zgodny z ostatnim zakupem, a dane do faktury pobierane są z ostatniej udanej płatności.
Oprócz abonamentu w formularzu płatności możesz również zakupić dodatki. Aktualnie dostępna jest możliwość zakupu abonamentu za moduł paragony.pl oraz dodatkowych paczek e-paragonów.

Punkt 3 formularza to miejsce, w którym należy podać dane do faktury VAT wystawianej po zaksięgowaniu płatności. Z tego poziomu możesz również pobrać fakturę proforma do opłacenia, klikając frazę tutaj, wskazaną na poniższym widoku.
Dane firmy są automatycznie pobierane przez system:
- przy pierwszym zakupie – z działu głównego w zakładce Dane firmy,
- przy kolejnym zakupie – z ostatniej udanej płatności.
W punkcie 4 możesz wybrać formę płatności - domyślnie ustawiona jest opcja PayU ale możesz ją zmienić zaznaczając checkbox przy wybranej metodzie. W podsumowaniu zobaczysz wszystkie szczegóły zamówienia, czyli wybrany plan, okres rozliczeniowy, a także podsumowanie kosztów wraz z przyciskiem Opłać, który przekieruje Cię do wybranej metody płatności.

Gdzie podać kod promocyjny?
Kod promocyjny, jeśli jest dostępny, znajdziesz w banerze na stronie z cennikiem. Wklej go w podsumowaniu formularza płatności w polu, które pojawi się po kliknięciu frazy Wpisz kod promocyjny. Po zatwierdzeniu kodu system automatycznie obniży wartość zamówienia zgodnie z przyznanym rabatem.
Aktualne ceny za abonament znajdziesz zawsze na dedykowanej stronie z cennikiem. Niższe kwoty są cenami rabatowymi i obowiązują tylko przy skorzystaniu z kodu rabatowego. Przekreślone kwoty to ceny regularne, które uwzględniają 5% rabatu za płatność roczną.

Aktywacja konta po płatności
Jeżeli podczas płatności korzystasz z szybkiej opłaty online, Twoje konto powinno zostać odblokowane niemal od razu. Jeśli wybierasz tradycyjny przelew bankowy, konto zostanie aktywowane w momencie zaksięgowania się środków na koncie Fakturowni.
Faktura za abonament
Faktura za abonament w Fakturowni przesyłana jest na adres e-mail właściciela konta po zaksięgowaniu się środków na naszym koncie.
Wystawioną fakturę za abonament możesz pobrać również bezpośrednio z systemu. Przejdź do zakładki Ustawienia > Ustawienia konta na swoim koncie. W rubryce Typ konta, którą znajdziesz na samej górze strony, kliknij frazę Faktury za Fakturownię. System przeniesie Cię do panelu dokumentów powiązanych z Twoim kontem. Z tego miejsca możesz pobrać fakturę za zakupione usług. Więcej o fakturze za abonament przeczytasz w tym artykule.

Sprawdź również:
Pierwsze kroki w systemie
Jak zmienić plan konta?
Blokada konta pomimo opłaconego abonamentu
Powrót
Komentarze
Jakub
2017-02-13 20:24
piotr.wajs
2017-02-14 07:50
Jakub
2017-06-02 17:04
piotr.wajs
2017-06-05 09:52
anonim
2018-01-29 18:20
piotr.wajs
generalnie po zaksięgowaniu wpłaty konto zostaje odblokowane, ale można też wysłać potwierdzenie przelewu ze strony banku.
Wtedy odblokowujemy konto na kilka dni, aż do zaksięgowania wpłaty.
Piotr
2018-01-29 18:23
Paweł
2018-02-11 19:28
piotr.wajs
Pozdrawiam,
Piotr
2018-02-12 08:34
Krzysztof
2022-04-03 16:49
piotr.wajs
Po kliknięciu na przycisk "Zmień typ konta" program pokaże listę pakietów do wyboru, w tym darmowy Micro.
Po skorzystaniu z przycisku wyboru przy pakiecie Micro system sprawdzi czy darmowy abonament może być wybrany.
Kolejno pakiet darmowy zostanie uruchomiony.
Pozdrawiam,
Piotr
2022-04-04 09:13
Ewa
2024-07-25 22:51
piotr.wajs
Pozdrawiam,
Piotr
2024-07-29 17:03
Dodaj komentarz