Jak opłacić aplikację mając już konto?

Utworzono: 2011-12-30
Ostatnia aktualizacja: 2025-10-30
Liczba odwiedzin posta: 15691

Zakładając konto w Fakturowni, otrzymujesz na starcie 30 dni za darmo w ramach tzw. okresu testowego. Oznacza to, że będziesz mieć dostęp do wszystkich funkcji systemu w każdym z planów - także tych najdroższych i najbardziej zaawansowanych. Po upływie tego okresu nie zostaniesz obciążony automatycznie opłatą za konto. Jeśli nie zainicjujesz płatności, konto będzie miało zablokowaną możliwość tworzenia nowych dokumentów. Aby korzystać dalej z funkcji Fakturowni, możesz przełączyć konto do bezpłatnego planu Micro lub dokonać opłaty za jeden z planów, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom.

Spis treści artykułu:
.

 

Jak opłacić konto?


Aby dokonać płatności za abonament, przejdź do zakładki Ustawienia > Ustawienia konta > Twoje Konto

Jeśli obecnie na Twoim koncie aktywny abonament to plan Micro, kliknij przycisk Zobacz, co oferują konta płatne.

Sekcja 'Twoje konto' w Fakturowni z informacją o typie konta 'Micro' oraz przyciskiem 'Zobacz co oferują konta Płatne'.

Jeśli na koncie aktywny jest jeden z planów płatnych, kliknij przycisk Opłać (przedłuż abonament). W przypadku, gdy pod jednym adresem e-mail masz dostęp do kilku kont, upewnij się, że jesteś zalogowany na to konto, które chcesz opłacić. W tym artykule wskazujemy jak przełączać się między kontami podpiętymi pod ten sam login.

Sekcja 'Twoje konto' w Fakturowni z informacją o typie konta 'Pro Plus', opłacone do 2023-01-31, oraz przyciskiem 'Opłać (przedłuż abonament)' i 'Zmień typ konta'.

W formularzu płatności system wskazuje wybrany abonament, okres, za który zostanie dokonana płatność oraz cenę netto za miesiąc. Z tego poziomu możesz również zmienić plan, korzystając z opcji Zmień plan.

Domyślnie, przy pierwszym zakupie, system proponuje płatność za 12 miesięcy aktywnego planu, z domyślną formą płatności PayU oraz danymi do faktury pobranymi z działu głównego w zakładce Dane firmy.

Przy każdym kolejnym zakupie w formularzu płatności proponowany jest okres zgodny z ostatnim zakupem, a dane do faktury pobierane są z ostatniej udanej płatności.

Oprócz abonamentu w formularzu płatności możesz również zakupić dodatki. Aktualnie dostępna jest możliwość zakupu abonamentu za moduł paragony.pl oraz dodatkowych paczek e-paragonów.

Formularz płatności w systemie Fakturownia z płatnością za 12 miesięcy abonamentu Standard ze zniżką, możliwością dokupienia dodatków i podsumowaniem zamówienia.

Punkt 3 formularza to miejsce, w którym należy podać dane do faktury VAT wystawianej po zaksięgowaniu płatności. Z tego poziomu możesz również pobrać fakturę proforma do opłacenia, klikając frazę tutaj, wskazaną na poniższym widoku.

Dane firmy są automatycznie pobierane przez system:

 
  • przy pierwszym zakupie – z działu głównego w zakładce Dane firmy,
  • przy kolejnym zakupie – z ostatniej udanej płatności.

 

WAŻNE! Proforma może zostać wygenerowana tylko raz. Po kliknięciu frazy tutaj dokument otworzy się w nowej karcie, z możliwością pobrania w formacie PDF. Powrót do formularza płatności nie umożliwi ponownego pobrania proformy - będzie to możliwe dopiero po ponownym wygenerowaniu formularza płatności.
  Formularz płatności z podsumowaniem oraz miejscem do uzupełnienia danych firmy do faktury VAT za zakupioną usługę oraz możliwością pobrania proformy.

W punkcie 4 możesz wybrać formę płatności - domyślnie ustawiona jest opcja PayU ale możesz ją zmienić zaznaczając checkbox przy wybranej metodzie. W podsumowaniu zobaczysz wszystkie szczegóły zamówienia, czyli wybrany plan, okres rozliczeniowy, a także podsumowanie kosztów wraz z przyciskiem Opłać, który przekieruje Cię do wybranej metody płatności.

Formularz płatności w systemie Fakturownia z podsumowaniem zamówienia oraz możliwością wyboru formy płatności spośród PayU, tradycyjnego przelewu lub karty płatniczej.
 

Gdzie podać kod promocyjny?


Kod promocyjny, jeśli jest dostępny, znajdziesz w banerze na stronie z cennikiem. Wklej go w podsumowaniu formularza płatności w polu, które pojawi się po kliknięciu frazy Wpisz kod promocyjny. Po zatwierdzeniu kodu system automatycznie obniży wartość zamówienia zgodnie z przyznanym rabatem.

Podsumowanie wartości zamówienia w formularzu płatności za abonament na koncie w Fakturowni z polem do wpisania kodu promocyjnego.


Aktualne ceny za abonament znajdziesz zawsze na dedykowanej stronie z cennikiem. Niższe kwoty są cenami rabatowymi i obowiązują tylko przy skorzystaniu z kodu rabatowego. Przekreślone kwoty to ceny regularne, które uwzględniają 5% rabatu za płatność roczną. 

Tabela porównawcza planów abonamentowych Fakturowni: Micro, Start, Standard, Pro, Pro Plus z opisem funkcji i cenami netto.
 

Aktywacja konta po płatności


Jeżeli podczas płatności korzystasz z szybkiej opłaty online, Twoje konto powinno zostać odblokowane niemal od razu. Jeśli wybierasz tradycyjny przelew bankowy, konto zostanie aktywowane w momencie zaksięgowania się środków na koncie Fakturowni.

WAŻNE! Jeżeli chcesz przyspieszyć moment aktywacji konta, prześlij potwierdzenie wygenerowanej płatności na nasz adres mailowy: platnosci@fakturownia.pl.


Faktura za abonament


Faktura za abonament w Fakturowni przesyłana jest na adres e-mail właściciela konta po zaksięgowaniu się środków na naszym koncie.

Wystawioną fakturę za abonament możesz pobrać również bezpośrednio z systemu. Przejdź do zakładki Ustawienia > Ustawienia konta na swoim koncie. W rubryce Typ konta, którą znajdziesz na samej górze strony, kliknij frazę Faktury za Fakturownię. System przeniesie Cię do panelu dokumentów powiązanych z Twoim kontem. Z tego miejsca możesz pobrać fakturę za zakupione usług. Więcej o fakturze za abonament przeczytasz w tym artykule

Panel zarządzania kontem Fakturowni, pokazujący typ konta Standard, datę opłacenia, opcje przedłużenia abonamentu, zmiany typu konta oraz możliwość pobrania faktury za abonament.

 
 

Sprawdź również:
Pierwsze kroki w systemie
Jak zmienić plan konta?
Blokada konta pomimo opłaconego abonamentu


Powrót


Komentarze

Avatar sugester medium
Jakub
Czy opłacając istniejące konto testowe wprowadzone do niego dane zostaną zachowane?

2017-02-13 20:24


piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Witam, tak oczywiście wszystkie zachowane dane wygenerowane w okresie testowym będą widoczne po wykupieniu abonamentu.

2017-02-14 07:50


Avatar sugester medium
Jakub
Czy jest opcja pobrania faktury za abonament?

2017-06-02 17:04


piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Witam, tak jest taka opcja, jak znaleźć fakturę abonament opisujemy w instrukcji: https://pomoc.fakturownia.pl/2895047-Faktura-za-abonament-w-Fakturownia-pl-gdzie-ja-znalezc-.

2017-06-05 09:52


Avatar sugester medium
anonim
Ile trzeba czekac, aby ponownie moc wystawic fakture po oplaceniu konta?

2018-01-29 18:20


piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Witam,
generalnie po zaksięgowaniu wpłaty konto zostaje odblokowane, ale można też wysłać potwierdzenie przelewu ze strony banku.
Wtedy odblokowujemy konto na kilka dni, aż do zaksięgowania wpłaty.
Piotr

2018-01-29 18:23


Avatar sugester medium
Paweł
Aktywowałem konto, wypisałem kilka FV, ale wiem, że nie będę jednak tego programu używać. Wersja była testowa, więc rozumiem, że można to "konto" i dane moje jakoś zresetować? Chciałbym, aby już moje dane na fakturownia.pl nie istniały, abym nie musiał opłacać abonamentu.

2018-02-11 19:28


piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Witam, proszę o kontakt w tej sprawie za pośrednictwem korespondencji e-mali lub telefonicznie.
Pozdrawiam,
Piotr

2018-02-12 08:34


Avatar sugester medium
Krzysztof
Jak zmienić abonament START na MICRO . Wystawiam 1 fakturę w miesiącu .

2022-04-03 16:49


piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Dzień dobry, w tym celu należy wejść w zakładkę Ustawienia> Ustawienia konta> Zmień typ konta (mały szary przycisk koło dużego niebieskiego "Opłać przedłuż abonament").
Po kliknięciu na przycisk "Zmień typ konta" program pokaże listę pakietów do wyboru, w tym darmowy Micro.
Po skorzystaniu z przycisku wyboru przy pakiecie Micro system sprawdzi czy darmowy abonament może być wybrany.
Kolejno pakiet darmowy zostanie uruchomiony.
Pozdrawiam,
Piotr

2022-04-04 09:13


Avatar sugester medium
Ewa
Chcem opłacić abonament ale nie mam takiej opcji jak Twoje konto ani możliwości opłacenia czy opłacić można tylko na komputerze?

2024-07-25 22:51


piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Witam serdecznie, czy mają Państwo na myśli to, że potrzebujecie opłacić plan abonamentowy z aplikacji mobilnej? Jeżeli tak to z jakiej wersji aplikacji Państwo korzystanie na android czy na iOS?
Pozdrawiam,
Piotr

2024-07-29 17:03


Dodaj komentarz