Jak opłacić aplikację mając już konto?

Utworzono: 2011-12-30
Ostatnia aktualizacja: 2023-08-10
Liczba odwiedzin posta: 10847


 

Zakładając konto w Fakturowni, otrzymujesz na starcie 30 dni za darmo jest to tzw. okres testowy. To oznacza, że będziesz mieć dostęp do wszystkich funkcji systemu w każdym z planów abonamentowych - także tych najdroższych i najbardziej zaawansowanych. Po upływie tego okresu nie zostaniesz obciążony automatycznie opłatą za konto. Jeśli nie zainicjujesz płatności, konto będzie miało zablokowaną możliwość tworzenia nowych dokumentów. Aby korzystać dalej z funkcji Fakturowni, przełącz konto do bezpłatnego planu Micro lub dokonaj opłaty za jeden z planów abonamentowych, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom.

Jak opłacić konto?


Aby dokonać płatności przejdź do menu Ustawienia > Ustawienia konta > Twoje Konto

Jeśli obecnie wybranym pakietem jest pakiet Micro kliknij przycisk Zobacz, co oferują konta płatne.

oplac konto

Jeżeli na koncie wybrałeś jeden z planów płatnych, kliknij przycisk Opłać (przedłuż abonament). Upewnij się, że przełączyłeś się na właściwe konto, które chcesz opłacić.



Po wybraniu jednego z abonamentów i wypełnieniu rubryk w formularzu zamówienia, kliknij Przejdź do płatności  - wtedy pojawi się ścieżka do sfinalizowania transakcji. Pamiętaj, aby podczas płatności prawidłowo wypełnić dane firmy. Sprawdź, czy podpowiedziane są prawidłowe.

Uwaga! Informacje podczas płatności nie zaciągają się z danych z Ustawienia > Dane firmy
 

Gdzie podać kod promocyjny?



Uwaga: Opcja Podaj kod promocyjny pozwala wpisać aktualny kod rabatowy z cennika .


 


Aktywacja konta


Jeżeli podczas płatności korzystasz z szybkiej opłaty online, Twoje konto powinno zostać odblokowane niemal od razu. Jeśli wybierasz tradycyjny przelew bankowy, konto zostanie aktywowane w momencie zaksięgowania się środków na koncie Fakturowni. Jeżeli chcesz przyspieszyć moment aktywacji konta prześlij potwierdzenie wygenerowanej płatności na nasz adres mailowy: platnosci@fakturownia.pl.

Faktura za abonament


Faktura za abonament w Fakturowni zostanie wysłana na Twojego maila oraz będzie dostępna na Twoim koncie. Jak ją pobrać? Wystarczy, że wybierzesz Ustawienia > Ustawienia konta. Na swoim koncie, na tym samym poziomie co dany Typ konta znajdziesz frazę Zobacz faktury za abonament. Po kliknięciu na nią przejdziesz do panelu Klienta ze swoimi dotychczasowymi fakturami za abonament w systemie. Szczegółowa instrukcja tutaj.


Powrót


Komentarze

Avatar sugester medium
Jakub
Czy opłacając istniejące konto testowe wprowadzone do niego dane zostaną zachowane?

2017-02-13 20:24


piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Witam, tak oczywiście wszystkie zachowane dane wygenerowane w okresie testowym będą widoczne po wykupieniu abonamentu.

2017-02-14 07:50


Avatar sugester medium
Jakub
Czy jest opcja pobrania faktury za abonament?

2017-06-02 17:04


piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Witam,
tak jest taka opcja, jak znaleźć fakturę abonament opisujemy w instrukcji: http://pomoc.fakturownia.pl/2895047-Faktura-za-abonament-w-Fakturownia-pl-gdzie-ja-znalezc-.

2017-06-05 09:52


Avatar sugester medium
anonim
Ile trzeba czekac, aby ponownie moc wystawic fakture po oplaceniu konta?

2018-01-29 18:20


piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Witam,
generalnie po zaksięgowaniu wpłaty konto zostaje odblokowane, ale można też wysłać potwierdzenie przelewu ze strony banku.
Wtedy odblokowujemy konto na kilka dni, aż do zaksięgowania wpłaty.
Piotr

2018-01-29 18:23


Avatar sugester medium
k
aktywowałem konto przypadkowo czy musze płacić coś bo nie moge wykasować

2018-02-08 21:41


Avatar sugester medium
Paweł
Aktywowałem konto, wypisałem kilka FV, ale wiem, że nie będę jednak tego programu używać. Wersja była testowa, więc rozumiem, że można to "konto" i dane moje jakoś zresetować? Chciałbym, aby już moje dane na fakturownia.pl nie istniały, abym nie musiał opłacać abonamentu.

2018-02-11 19:28


piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Witam, proszę o kontakt w tej sprawie za pośrednictwem korespondencji e-mali lub telefonicznie.
Pozdrawiam,
Piotr

2018-02-12 08:34


Avatar sugester medium
Krzysztof
Jak zmienić abonament START na MICRO . Wystawiam 1 fakturę w miesiącu .

2022-04-03 16:49


piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Dzień dobry, w tym celu należy wejść w zakładkę Ustawienia> Ustawienia konta> Zmień typ konta (mały szary przycisk koło dużego niebieskiego "Opłać przedłuż abonament").
Po kliknięciu na przycisk "Zmień typ konta" program pokaże listę pakietów do wyboru, w tym darmowy Micro.
Po skorzystaniu z przycisku wyboru przy pakiecie Micro system sprawdzi czy darmowy abonament może być wybrany.
Kolejno pakiet darmowy zostanie uruchomiony.
Pozdrawiam,
Piotr

2022-04-04 09:13


Dodaj komentarz