Ograniczenie widoczności wydatków dla użytkowników
Utworzono:
2015-07-10
Ostatnia aktualizacja: 2025-03-28
Ostatnia aktualizacja: 2025-03-28
Liczba odwiedzin posta: 5418
Jeśli nie chcesz aby, pracownicy z rolą Użytkownik mieli wgląd w wydatki firmy, możesz włączyć dla nich ograniczenie widoczność całej zakładki Wydatki.

To ograniczenie nie dotyczy Właściciela Konta oraz pracowników z rolą Administrator, Księgowy i pozostałymi własnymi rolami, które mają nadane uprawnienia do wydatków.
Chcąc aktywować tę funkcję, przejdź do:

Sprawdź również:
Ograniczenie widoczności płatności dla Użytkowników
Jak ograniczyć widoczność Klientów
Ograniczenie widoczności produktów
Ograniczenie widoczności magazynów
Ograniczenie widoczności cen zakupu

To ograniczenie nie dotyczy Właściciela Konta oraz pracowników z rolą Administrator, Księgowy i pozostałymi własnymi rolami, które mają nadane uprawnienia do wydatków.
Chcąc aktywować tę funkcję, przejdź do:
- Ustawienia > Ustawienia konta > Konfiguracja > Użytkownicy i uprawnienia;
- zaznacz checkbox przy Ograniczenie widoczności Wydatków;
- zapisz ustawienia, klikając w przycisk Zapisz na dole strony;

Sprawdź również:
Ograniczenie widoczności płatności dla Użytkowników
Jak ograniczyć widoczność Klientów
Ograniczenie widoczności produktów
Ograniczenie widoczności magazynów
Ograniczenie widoczności cen zakupu
Powrót
Dodaj komentarz