Ograniczenie widoczności wydatków dla użytkowników

Utworzono: 2015-07-10
Ostatnia aktualizacja: 2025-03-28
Liczba odwiedzin posta: 5418

Jeśli nie chcesz aby, pracownicy z rolą Użytkownik mieli wgląd w wydatki firmy, możesz włączyć dla nich ograniczenie widoczność całej zakładki Wydatki

Pasek nawigacji z widoczną zakładką „Wydatki” oraz wersją bez niej – przykład ograniczenia widoczności wydatków.

To ograniczenie nie dotyczy Właściciela Konta oraz pracowników z rolą Administrator, Księgowy i pozostałymi własnymi rolami, które mają nadane uprawnienia do wydatków. 

Chcąc aktywować tę funkcję, przejdź do:
  1. Ustawienia > Ustawienia konta > Konfiguracja > Użytkownicy i uprawnienia;
  2. zaznacz checkbox przy Ograniczenie widoczności Wydatków;
  3. zapisz ustawienia, klikając w przycisk Zapisz na dole strony;

Zaznaczone pole „Ograniczenie widoczności Wydatków” – tylko administratorzy mają dostęp do zakładki z wydatkami.

Sprawdź również:
Ograniczenie widoczności płatności dla Użytkowników
Jak ograniczyć widoczność Klientów
Ograniczenie widoczności produktów
Ograniczenie widoczności magazynów
Ograniczenie widoczności cen zakupu


Powrót


Dodaj komentarz