Eksport pliku Fakturowni do formatu WAPRO Kaper

Utworzono: 2023-05-22
Ostatnia aktualizacja: 2024-01-18
Liczba odwiedzin posta: 799

Przeczytaj ten wpis i sprawdź, w jaki sposób wyeksportować dokumenty z Fakturowni tak, aby w łatwy sposób zaimportować go do programu WAPRO Kaper.

Eksport pliku Fakturowni do formatu WAPRO Kaper

WAPRO Kaper to program księgowy, który służy do zarządzania księgowością i finansami w firmach. Jest to oprogramowanie stworzone przez polską firmę Wapro, specjalizującą się w rozwiązaniach informatycznych dla przedsiębiorstw.


Jeśli korzystasz z tego programu księgowego, to aplikacja Eksport WAPRO Kaper może wspomóc działanie Twoich procesów księgowych. Wystarczy kilka kliknięć, a Twoje dokumenty z Fakturowni zostaną przekształcone do odpowiedniego formatu, który pozwoli na zaimportowanie ich do systemu księgowego.

Jak dokładnie to zrobić?

Przejdź do menu Ustawienia > Aplikacje/Dodatki i wyszukaj aplikacji Eksport WAPRO Kaper. Po otwarciu aplikacji, kliknij w niebieski przycisk Aktywuj znajdujący się po prawej stronie. Następnie postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Na swojej liście faktur w Fakturowni zaznacz checkbox przy fakturze lub fakturach, które chcesz wyeksportować.
  2. Kliknij Eksport/Wydruki w prawym górnym rogu listy i wybierz Eksport WAPRO Kaper.
  3. Poczekaj, aż system przetworzy żądanie i pobierz gotowy plik na swój komputer!
  4. To wszystko! Plik jest już na Twoim dysku i możesz go wgrać do systemu księgowego.


Powrót


Komentarze

Avatar sugester medium
Adrian
Zrzut ekranu 2023 08 9 o 10.12.35
Trochę średnio działa ten eksporter. Nadal nie możemy wyeksportować danych :(

2023-08-09 10:13


alicjan
alicjan
Odpowiedź główna   Dzień dobry,
faktury nie eksportują się ze względu na ilość znaków w poszczególnych polach. Ilość znaków dla poszczególnych pól jest dostosowana do dokumentacji:
NAZWA_ARTYKULU: https://pomoc.wapro.pl/dokumentacja-erp/fakir/ABS-002-001-014.htm
Uprzejmie proszę o zastosowanie się do tych wymogów na dokumentach. 

W razie dodatkowych pytań proszę o kontakt na integracje@fakturownia.pl

2023-08-09 16:41


Avatar sugester medium
sklepprzemyslowy
Zrzut ekranu 2023 08 11 o 10.47.05
A teraz?

Jeżeli nazwa artykułu jest dłuższa, a Kapen wymaga krótszej, to moze warto, zeby eksporter automatycznie skracał nazwę? Przecież w sprzedaży detalicznej, gdzie dokumenty generują się automatycznie, ręczne skracanie nazw artykułów jest niewykonalne.

2023-08-11 10:49


alicjan
alicjan
Odpowiedź główna   Dzień dobry,
proszę o podanie linku lub nazwy konta w Fakturowni i wysłanie zgłoszenia na integracje@fakturownia.pl

2023-08-11 12:33


Avatar sugester medium
Maciej
Czy jest możliwość eksportowania do Kaper faktur z Wydatków - faktury zakupu towaru? W fakturach sprzedaży jest taka opcja w wydatkach już jej nie ma.

2023-11-22 12:31


daniels
daniels
Odpowiedź główna   Dzień dobry,
na tę chwilę nie ma dostępnej opcji eksportu faktur z Wydatków do formatu Wapro Kaper.
Dziękujemy za sugestię, przekaże ją do działu rozwoju produktu, w przypadku tego modułu integracyjnego.

2023-11-22 15:13


Avatar sugester medium
Krzysztof
Przechwytywanie
Dzień dobry,

nie można wyeksportować faktur sprzedaży do formatu WAPRO-KAPER. Błąd jak na zdjęciu.
Problem wynika, a przynajmniej tak mi się wydaje, z tego, że na początku nr konta bankowego mam początek "PL" Wynika to z chęci zachowania przez mnie formatu IBAN.

Pozdrawiam,
Krzysztof

2023-12-04 17:55


daniels
daniels
Odpowiedź główna   Dzień dobry,
faktury nie eksportują się ze względu na ilość znaków w poszczególnych polach. Ilość znaków dla poszczególnych pól jest dostosowana do dokumentacji oprogramowania WAPRO KAPER. W przypadku numeru rachunku to 26 znaków > https://pomoc.wapro.pl/dokumentacja-erp/fakir/ABS-002-001-002.htm
W związku z tym uprzejmie proszę o zastosowanie się do tych wymogów na dokumentach, czyli usunięcie przedrostka "PL" i spróbowanie wyeksportowania pliku do danego formatu.
Jeśli znają Państwo dokumentacje tego programu i wiedzą, czy takie pole odpowiedzialne za wspomniany IBAN jest obsługiwane, to prosimy o jego wskazane. Nasz dział IT przeanalizował dostępne informacje i pola odpowiedzialnego za tę wartość nie zlokalizował.

2023-12-07 12:58


Dodaj komentarz