[FAQ] Integracja Fakturowni z Allegro
Ostatnia aktualizacja: 2024-10-30
- Jakie daty pojawiają się na fakturach tworzonych przy pomocy integracji z Allegro?
- Chcę wygenerować dokumenty dla zamówień sprzed uruchomienia integracji z Allegro
- Czy można podłączyć dwa lub więcej kont Allegro do jednego konta w Fakturowni?
- Integracja nie generuje dokumentów, a wchodząc w ustawienia integracji widzę pola do wprowadzenia danych do logowania, co się stało?
Jakie daty pojawiają się na fakturach tworzonych przy pomocy integracji z Allegro?
Poniżej opisano, jak daty występujące na dokumentach sprzedaży różnią się w zależności od tego, czy zamówienie jest opłacone, czy nie:- Jeśli zamówienie jest opłacone, to:
- Data płatności = data płatności z Allegro
- Data sprzedaży = data płatności z Allegro
- Data wystawienia = data zmiany statusu na ten wywołujący fakturę
- Jeśli zamówienie jest nieopłacone, to:
- Data płatności = nie ma (lub termin zapłaty)
- Data sprzedaży = data zmiany statusu na ten wywołujący fakturę
- Data wystawienia = data zmiany statusu na ten wywołujący fakturę
Chcę wygenerować dokumenty dla zamówień sprzed uruchomienia integracji z Allegro
Integracja Fakturowni z Allegro zaczyna wystawiać faktury od momentu jej uruchomienia. Jeśli chcesz wystawić faktury dla zamówień sprzed uruchomienia integracji, zmień ich status w Allegro na taki, który uruchamia generowanie faktur. Po godzinie sprawdź, czy faktury zostały wystawione.
Pamiętaj! Synchronizacja odbywa się stale co godzinę, a dokładniej w 50. minucie (np. 00:50, 01:50 itd.). Aby faktura została wystawiona, zamówienie musi mieć odpowiedni status w momencie synchronizacji.
Czy można podłączyć dwa lub więcej kont Allegro do jednego konta w Fakturowni?
Automatyczna integracja Fakturowni z Allegro pozwala na podłączenia jednego konta Allegro do jednego konta w Fakturowni.
W przypadku drugiego lub kolejnego konta z Allegro, polecamy korzystać z ręcznego generowania dokumentów sprzedaży za pomocą integracji Allegro CSV.
Integracja nie generuje dokumentów, a wchodząc w ustawienia integracji (za pomocą ścieżki Ustawienia> Integracje i dodatki> Allegro> Ustawienia), widzę pola do wprowadzenia danych do logowania, co się stało?
Integracja może się rozłączyć, jeśli wylogujesz się ze wszystkich kont w Allegro lub zmienisz e-mail/hasło. W takich przypadkach trzeba na nowo połączyć Allegro z Fakturownią. Po ponownym połączeniu kont, zaktualizuj status zamówień, do których brakuje dokumentów sprzedaży. Pamiętaj, aby zrobić to tylko dla tych zamówień, które nie mają jeszcze wystawionych faktur, aby uniknąć ich duplikacji.
Synchronizacja odbywa się co godzinę o 50. minucie. Faktury zostaną automatycznie wystawione, jeśli zamówienie ma odpowiedni status w momencie synchronizacji.
Powrót
Dodaj komentarz