Klienci - tworzenie tagów i filtrowanie po tagach
Utworzono:
2022-03-29
Ostatnia aktualizacja: 2022-04-11
Ostatnia aktualizacja: 2022-04-11
Liczba odwiedzin posta: 412
W Fakturowni istnieje możliwość stworzenia tagów do istniejących w systemie klientów oraz wykorzystania stworzonych tagów przy tworzeniu filtrów na liście klientów.
Tag możesz stworzyć podczas dodawania lub edytowania klienta.
Gdy jesteś na karcie klienta, w polu Tagi wpisz tagi, którymi chcesz oznaczyć danego klienta.
Kolejne tagi możesz dodawać, zatwierdzając je za pomocą klawiszy Enter, Spacja lub Tab.

Gdy już stworzysz tagi i zapiszesz dane klienta, program pokaże informacje o użytych tagach na karcie danego klienta.
Każdy tag jest od razu zapisywany w systemie, co oznacza, że przy dodawaniu tagów na karcie innego klienta możesz wybrać wcześniej zapisane rozwiązania.
W celu usunięcia tagu kliknij znak krzyżyka przy danym tagu.
Na liście klientów (możesz przejść do niej, klikając zakładkę Klienci w górnym menu systemowym), w panelu filtrowania mamy możliwość wyszukiwania po określonych tagach. Po rozpoczęciu pisania w oknie Tagi program podpowiada istniejące już wpisy. W tej rubryce można też dodać nowy tag — mechanizm działa tak samo jak na karcie klienta.

Pod oknem Tagi dostępne są Warianty filtrowania tagów. Możesz wybrać takie opcje jak:
W analogiczny sposób do opisanego powyżej można również tagować produkty w systemie. Dokładny opis tagowania produktów i filtrowania ich po tagach odnajdziesz tutaj.
Tworzenie tagów
Tag możesz stworzyć podczas dodawania lub edytowania klienta.
Gdy jesteś na karcie klienta, w polu Tagi wpisz tagi, którymi chcesz oznaczyć danego klienta.
Kolejne tagi możesz dodawać, zatwierdzając je za pomocą klawiszy Enter, Spacja lub Tab.

Gdy już stworzysz tagi i zapiszesz dane klienta, program pokaże informacje o użytych tagach na karcie danego klienta.
Każdy tag jest od razu zapisywany w systemie, co oznacza, że przy dodawaniu tagów na karcie innego klienta możesz wybrać wcześniej zapisane rozwiązania.

Usuwanie tagów
W celu usunięcia tagu kliknij znak krzyżyka przy danym tagu.

Filtrowanie po tagach
Na liście klientów (możesz przejść do niej, klikając zakładkę Klienci w górnym menu systemowym), w panelu filtrowania mamy możliwość wyszukiwania po określonych tagach. Po rozpoczęciu pisania w oknie Tagi program podpowiada istniejące już wpisy. W tej rubryce można też dodać nowy tag — mechanizm działa tak samo jak na karcie klienta.

Pod oknem Tagi dostępne są Warianty filtrowania tagów. Możesz wybrać takie opcje jak:
- (klienci) posiadający co najmniej jeden z tagów,
- (klienci) nieposiadający żadnego z tagów,
- (klienci) posiadający każdy z wymienionych tagów.

Tagowanie produktów
W analogiczny sposób do opisanego powyżej można również tagować produkty w systemie. Dokładny opis tagowania produktów i filtrowania ich po tagach odnajdziesz tutaj.
Powrót
Dodaj komentarz