Klienci - tworzenie tagów i filtrowanie po tagach

Utworzono: 2022-03-29
Ostatnia aktualizacja: 2025-04-14
Liczba odwiedzin posta: 2246

W Fakturowni istnieje możliwość stworzenia tagów do istniejących w systemie klientów oraz wykorzystania stworzonych tagów przy tworzeniu filtrów na liście klientów. 

Tworzenie tagów


Tag możesz stworzyć podczas dodawania lub edytowania klienta.
Gdy jesteś na karcie klienta, w polu Tagi wpisz tagi, którymi chcesz oznaczyć danego klienta.
Kolejne tagi możesz dodawać, zatwierdzając je za pomocą klawiszy Enter, Spacja lub Tab.

Formularz edycji danych klienta z tagiem „vip” przypisanym do osoby o imieniu Alicja i nazwisku Kamińska.

Gdy już stworzysz tagi i zapiszesz dane klienta, program pokaże informacje o użytych tagach na karcie danego klienta.
Każdy tag jest od razu zapisywany w systemie, co oznacza, że przy dodawaniu tagów na karcie innego klienta możesz wybrać wcześniej zapisane rozwiązania. 

Profil klientki Alicji Kamińskiej z oznaczeniem tagu „vip” i informacją, że jest osobą prywatną.

Usuwanie tagów


W celu usunięcia tagu, kliknij znak krzyżyka przy danym tagu.

Pole tagów z przypisanymi etykietami: „vip”, „hurt” i „magazyn_niebieski”, z zaznaczeniem tagu magazynowego.

Filtrowanie po tagach


Na liście klientów (możesz przejść do niej, klikając zakładkę Klienci w górnym menu systemowym), w panelu filtrowania mamy możliwość wyszukiwania po określonych tagach. Po rozpoczęciu pisania w oknie Tagi program podpowiada istniejące już wpisy. W tej rubryce można też dodać nowy tag — mechanizm działa tak samo jak na karcie klienta. 

Filtr wyszukiwania klientów z rozwijaną listą tagów, zaznaczony tag „vip” do filtrowania klientów według etykiet.


Pod oknem Tagi dostępne są Warianty filtrowania tagów. Możesz wybrać takie opcje jak:
  • (klienci) posiadający co najmniej jeden z tagów, 
  • (klienci) nieposiadający żadnego z tagów, 
  • (klienci) posiadający każdy z wymienionych tagów. 

Wariant filtrowania tagów z trzema opcjami: co najmniej jeden, brak tagów lub każdy z wymienionych tagów.

Tagowanie produktów


W analogiczny sposób do opisanego powyżej można również tagować produkty w systemie. Dokładny opis tagowania produktów i filtrowania ich po tagach odnajdziesz tutaj.


Sprawdź również:
​​​​​​Rodzaj Klienta - rozróżnienie w sekcji przychodów i wydatków
Jak dodać współpracownika do systemu i dać mu dostęp do danego działu / firmy
Jak przyporządkować klienta tylko do jednego działu
Cenniki – przypisywanie cen dostosowanych do Klientów

Kategoria - czym jest i jak z niej korzystać?


Powrót


Komentarze

Avatar sugester medium
Adam Grzesik
Super, a jak pobrać z fakturowni listę klientów z kolumną tagi??

2023-01-09 14:18


nataliak
nataliak
Witam serdecznie,
niestety na ten moment nie mamy w systemie funkcji pobrania listy klientów wraz z kolumną tagi.
Natomiast można wyfiltrować klientów po odpowiednich tagach, a następnie wyeksportować ich listę do formatu XLS.

W celu wyeksportowania listy klientów należy zaznaczyć checkbox'y klientów, którzy mają zostać uwzględnieni w liście, a następnie z menu wyboru (prawy, górny róg - grafika koła zębatego) wybrać Eksport do XLS lub Eksport do vCard.

Pozdrawiam.

2023-01-11 12:36


Dodaj komentarz