Klienci - tworzenie tagów i filtrowanie po tagach
Utworzono:
2022-03-29
Ostatnia aktualizacja: 2024-01-19
Ostatnia aktualizacja: 2024-01-19
Liczba odwiedzin posta: 1911
W Fakturowni istnieje możliwość stworzenia tagów do istniejących w systemie klientów oraz wykorzystania stworzonych tagów przy tworzeniu filtrów na liście klientów.
Tag możesz stworzyć podczas dodawania lub edytowania klienta.
Gdy jesteś na karcie klienta, w polu Tagi wpisz tagi, którymi chcesz oznaczyć danego klienta.
Kolejne tagi możesz dodawać, zatwierdzając je za pomocą klawiszy Enter, Spacja lub Tab.
Gdy już stworzysz tagi i zapiszesz dane klienta, program pokaże informacje o użytych tagach na karcie danego klienta.
Każdy tag jest od razu zapisywany w systemie, co oznacza, że przy dodawaniu tagów na karcie innego klienta możesz wybrać wcześniej zapisane rozwiązania.
W celu usunięcia tagu kliknij znak krzyżyka przy danym tagu.
Na liście klientów (możesz przejść do niej, klikając zakładkę Klienci w górnym menu systemowym), w panelu filtrowania mamy możliwość wyszukiwania po określonych tagach. Po rozpoczęciu pisania w oknie Tagi program podpowiada istniejące już wpisy. W tej rubryce można też dodać nowy tag — mechanizm działa tak samo jak na karcie klienta.
Pod oknem Tagi dostępne są Warianty filtrowania tagów. Możesz wybrać takie opcje jak:
W analogiczny sposób do opisanego powyżej można również tagować produkty w systemie. Dokładny opis tagowania produktów i filtrowania ich po tagach odnajdziesz tutaj.
Tworzenie tagów
Tag możesz stworzyć podczas dodawania lub edytowania klienta.
Gdy jesteś na karcie klienta, w polu Tagi wpisz tagi, którymi chcesz oznaczyć danego klienta.
Kolejne tagi możesz dodawać, zatwierdzając je za pomocą klawiszy Enter, Spacja lub Tab.
Gdy już stworzysz tagi i zapiszesz dane klienta, program pokaże informacje o użytych tagach na karcie danego klienta.
Każdy tag jest od razu zapisywany w systemie, co oznacza, że przy dodawaniu tagów na karcie innego klienta możesz wybrać wcześniej zapisane rozwiązania.
Usuwanie tagów
W celu usunięcia tagu kliknij znak krzyżyka przy danym tagu.
Filtrowanie po tagach
Na liście klientów (możesz przejść do niej, klikając zakładkę Klienci w górnym menu systemowym), w panelu filtrowania mamy możliwość wyszukiwania po określonych tagach. Po rozpoczęciu pisania w oknie Tagi program podpowiada istniejące już wpisy. W tej rubryce można też dodać nowy tag — mechanizm działa tak samo jak na karcie klienta.
Pod oknem Tagi dostępne są Warianty filtrowania tagów. Możesz wybrać takie opcje jak:
- (klienci) posiadający co najmniej jeden z tagów,
- (klienci) nieposiadający żadnego z tagów,
- (klienci) posiadający każdy z wymienionych tagów.
Tagowanie produktów
W analogiczny sposób do opisanego powyżej można również tagować produkty w systemie. Dokładny opis tagowania produktów i filtrowania ich po tagach odnajdziesz tutaj.
Powrót
Komentarze
Adam Grzesik
2023-01-09 14:18
nataliak
niestety na ten moment nie mamy w systemie funkcji pobrania listy klientów wraz z kolumną tagi.
Natomiast można wyfiltrować klientów po odpowiednich tagach, a następnie wyeksportować ich listę do formatu XLS.
W celu wyeksportowania listy klientów należy zaznaczyć checkbox'y klientów, którzy mają zostać uwzględnieni w liście, a następnie z menu wyboru (prawy, górny róg - grafika koła zębatego) wybrać Eksport do XLS lub Eksport do vCard.
Pozdrawiam.
2023-01-11 12:36
Dodaj komentarz