Graficzny szablon e-mail

Utworzono: 2015-07-30
Ostatnia aktualizacja: 2024-06-05
Liczba odwiedzin posta: 5749

Kontrahent dostający korespondencję z fakturą mając włączoną opcję "Graficzny szablon e-mail" , w momencie otwierania korespondencji widzi okno na którym widoczne są przyciski : Dodaj do wydatków , Pobierz PDF, Podgląd.

graficzny szablon e ail
Panel, który się wyświetla można jednak wyłączyć, wchodząc w zakładkę Ustawienia> Ustawienia konta> Wysyłanie e- mailem i
zaznaczając okno Wyłącz graficzny szablon e-mail.

Opcja jest dostępna od planu Pro
 


Powrót


Komentarze

Avatar sugester medium
Paweł
Jestem mega zawiedziony, że wyłączenie trybu graficznego jest dostępne dopiero w najwyższym pakiecie, którego 90% funkcjonalności nigdy nie będzie mi potrzebne.
Przez brak możliwości wyłączenia trybu graficznego nie mogę korzystać z funkcjonalności wysyłania maili z programu. Pozostaje drukowanie do PDFa i ręczne podłączanie do maili.
To karygodne, takie narzucanie jak ma wyglądać szata graficzna maila którego wysyłam z własnego adresu. Moim klientom nie chcę wyświetlać reklamy Fakturowni. To jest naprawdę słabe, sugeruję to przemyśleć. A ja sobie zweryfikuję czy konkurencja też prowadzi takie praktyki.

2020-06-18 19:45


piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Dzień dobry,
dziękujemy za szczerą opinie.
Pana uwagi zostały przekazane do działu firmy, która zajmuje się konstrukcja min. cennika oraz działaniami marketingowymi.

Pozwoli Pan jednak, że przestawię tę sytuację z nieco innej strony.
Często Klienci nie wiedząc skąd jest wysłana faktura bez odpowiedniego brandingu, gdyż w na pierwszy rzut oka nie kojarzą nazwy firmy od której otrzymali dokument mogą przekazać go do folderu SPAM. Informacja w treści korespondenci o tym, że dokument jest faktycznie wygenerowany z programu do fakturowania, czyni korespondencję bezpieczniejszą w oczach Klienta.
Oczywiście zgodzę się z Panem, że podejście do tematu może być różne zarówno po stronie Sprzedawców jak i Nabywców dlatego począwszy od pakietu abonamentowego Pro dajemy możliwość zdjęcia szaty graficznej z treści maila. Domyślam, że prześledził Pan oferty konkurencji i zdarza się, że w innych przypadkach w ogóle nie można nie wyświetlać znaku reklamowego danej firmy.
Przypomnę jeszcze walory funkcyjne szablonu graficznego, W szybki sposób możemy wyświetlić fakturę nie klikając w załącznik, pobrać pdf lub jeżeli Klient otrzymujący fakturę posiada również nasz program może dodać fakturę sprzedawcy od razu do wydatków nie przepisującej.
Na ten moment w przypadku 3 pierwszych planów abonamentowych, chcemy utrzymać informacje o programie w szablonie maila, ale dajemy Użytkownikowi możliwość odpłatnego wyłączenia informacji o programie ze stopki faktury.


Odnośnie niewykorzystanych funkcjonalności w pakiecie Pro, tak jak w przypadku innych klientów deklarujących użycie jednej lub dwóch funkcji z tego pakietu mam możliwość zaoferować Panu podwojony rabat na wykup, zamiast 20% rabatu z cennika oferuję 40% rabatu na zakup abonamentu Pro .
Pozdrawiam serdecznie,
Piotr


2020-06-25 12:02


Avatar sugester medium
Paweł
Witam Panie Piotrze,

Pana argumenty są niedorzeczne, a wręcz kpiące.
Na jakiej podstawie uważa Pan, że wysyłanie maili z Fakturowni będzie bardziej wiarygodne, niż z mojej własnej domeny firmowej, którą kontrahenci rozpoznają? Przecież mogę wysyłać maile w Fakturowni z adresu wskazanego przeze mnie, z własnej domeny.
Państwa klient sam powinien mieć możliwość zadecydowania, co uważa za bardziej wiarygodne. Narzucanie Państwa woli, czyli wpychanie na siłę rozwiązania polegającego na reklamie Państwa firmy, które można wyłączyć o ile się zapłaci odpowiednio drogim pakietem jest biegunowo odległe od działań pro-klienckich.

To właśnie załączanie reklam Państwa firmy jest postrzegane za SPAM. Z jakiej racji moi kontrahenci mają być zmuszani do tego, że ja wraz ze swoją fakturą reklamuję właśnie Państwa firmę?
Pana nadzwyczajna propozycja rabatowa sprowadza się do tego, że aby przy wysyłaniu maili z Fakturowni nie było Państwa reklam i Państwa trybu graficznego powiązanego z Państwa firmą, oczekuje Pan, że będę płacił prawie trzy razy większy abonament.
To jest skrajnie agresywne przekraczanie podstawowych granic przyzwoitości. We własnym zakresie skonsultuję to prawnie, bo podejrzewam że łamią Państwo prawo.
Temat nadaje się do UOKIKu. Jestem zbulwersowany.

Jak Pan wie, podejście konkurencji jest różne, ale to Państwo decydują czy gracie handlowo czysto.
Może powinienem być zadowolony, że każdej faktury nie przekreśla wielki napis Fakturownia.pl. Chociaż wtedy klienci mieli by już pewność, że to jest faktura która „musi być zapłacona” i nie może wpaść do spamu.. :)

Szanowny Panie, masakra, szkoda mi dalszych słów na komentowanie Państwa stanowiska.

Sądziłem, że moim zgłoszeniem zwrócę uwagę na pole do pilnej poprawy. Państwa stanowisko jednak nie daje nadziei na dalszą partnerską współpracę…
Paweł

2020-09-01 17:49


mariaseta
mariaseta
Dzień dobry Panie Pawle,
Piotr przebywa obecnie na urlopie, dlatego pozwolę sobie odpowiedzieć na Pana komentarz.
Chciałabym uszczegółowić informacje napisane przez Piotra, gdyż niektóre skróty myślowe mogły zostać źle zrozumiane, za co przepraszam.
Na początku pragnę przypomnieć dwa sposoby dotyczące wysyłki maili z Fakturowni, w których w grę wchodzi wykorzystanie adresu mailowego Użytkownika konta:
1) wskazanie adresu mailowego, który jest przedstawiany jako nadawca (https://pomoc.fakturownia.pl/127653-Wysylanie-faktur-z-mojego-wlasnego-adresu-e-mail), oraz
2) wysyłka z własnej skrzynki, opcja która wymaga konfiguracji własnego serwera SMTP.

Informując o możliwości potraktowania wiadomości jako spamu, Piotr miał na myśli wiadomości wysyłane z dowolnie podanego adresu mailowego, który, będąc wysłany przez nasze serwery, bez ujęcia w treści maila “powered by Fakturownia”, nie ma na pierwszy rzut oka bezpośredniego podparcia w formie informacji o tym, skąd pochodzi. Uważamy, że bardzo ważnym jest umożliwienie każdemu odbiorcy faktury pochodzącej z naszego systemu identyfikacji jej pochodzenia. Oczywiście zgadzamy się z tym, że godną największego zaufania jest wysyłka faktury bezpośrednio między kontrahentami. Stąd też, w momencie gdy Użytkownik konfiguruje wysyłkę z własnego serwera pocztowego (sposób 2.) pozostawiamy również możliwość konfiguracji treści wiadomości wysyłanej do Klienta.

Dodatkowo, jak Piotr informował już Pana - architektura systemu oraz dostępność poszczególnych funkcji w danych pakietach abonamentowych (wysyłka SMTP oraz konfiguracja szablonu jako część planu Pro) wynikają z wielu przeprowadzonych analiz - między innymi biznesowych oraz tych, które dotyczą user experience.
Cena systemu Fakturownia jest konkurencyjna na rynku między innymi dzięki możliwości przekazania informacji o systemie w formie “Powered by Fakturownia” kolejnym przedsiębiorcom.

Oczywiście pozostawiamy Użytkownikom możliwość usunięcia szablonu maila w planie Pro, który, jak Pan zauważył, jest pakietem droższym, ale umożliwia pełną personalizację wielu elementów firmowego fakturowania (jak na przykład wspomniane wykorzystanie własnego serwera SMTP) oraz inne szeroko zakrojone funkcje (na przykład ilość użytkowników z dostępem do systemu) przy zachowaniu jakości świadczenia usług.

Mam nadzieję, że udało mi się przedstawić nasze stanowisko i ukazać, że za graficznym szablonem maila oraz umiejscowioną w pakiecie Pro opcją jego edycji nie stoi tylko chęć reklamy, a daleko idące inne istotne kwestie jak na przykład zależność niektórych funkcji między sobą.

Oczywiście utrzymuję dla Pana propozycję rabatu na pakiet Pro, która została przedstawiona przez Piotra. Jeżeli jednak nie jest Pan zadowolony z zasad świadczenia usług, proponujemy zwrot poniesionych przez Pana kosztów abonamentu oraz rozwiązanie umowy o świadczenie usług.
Pozdrawiam serdecznie
Maria

2020-09-03 14:06


Avatar sugester medium
Tomasz
Niestety Pan Paweł ma rację w całej rozciągłści swojego komentarza. Państwa działania zakrawają na marketingową manipulację. Przykry jest fakt, iż tak dobry produkt, który poleciłbym każdemu, okazuje się pewnych aspektach nachalnym narzędziem marketingowym.

Drodzy Państwo, to może odwróćcie relacje i dawajcie rabaty za umieszczanie tej stopki z linkami do swojego produktu. Finalnie to my wasi klienci wysyłając setki maili rocznie reklamujemy wasz produkt.

Dodam iż taką usługę można bardzo łatwo wycenić. Co za tym idzie ma ona wartość wyższą niż 0 pln. Patrząc na tę kwestię podatkowo, otrzymują Państwo od nas gratis którego wartość wynosi "X" zł. Czy przeanalizowali Państwo kwestię odprowadzania podatku dochodowego za koszty, których nie ponieśliście na rzecz nakładów reklamowych.
Nie znam się w dobrze na podatkach ale za "podarki" od pewnej kwoty jest obowiązek uiszczenia podatku dochodowego.

2021-08-02 09:36


ewelinarychlik
ewelinarychlik
Odpowiedź główna   Panie Tomaszu, Zespół Fakturowni dba o dokumenty oraz dane, zarówno Pana jak i Pańskich Kontrahentów, aby były bezpieczne i spełniały wszelkie normy prawne. Jednym z rekomendowanych przez nas gwarantów bezpieczeństwa jest stopka umieszczana na dole dokumentów wygenerowanych w systemie oraz mailu.
Posiadanie stopki z logiem Fakturowni jest ważne, ponieważ:
Chroni własność intelektualną - Szablon dokumentu w systemie jest utworem w rozumieniu prawa, a my jako twórcy, zabezpieczając swoją własność, mamy prawo oznaczać wszystkie dokumenty i inne utwory swoim logotypem lub wskazać w stopce, że jesteśmy właścicielami danego wzoru.
Zapewnia autentyczność pochodzenia - Zgodnie z Ustawą o VAT podatnik ma obowiązek zapewnić autentyczność pochodzenia, integralność treści oraz czytelność faktury. Generując dokumenty w programie Fakturownia nasi Klienci mogą być spokojni o spełnienie powyższych zobowiązań. Wszystkie faktury generowane w naszym systemie są zgodne ze standardami i przepisami podatkowymi obowiązującymi w Polsce oraz krajach Pana Klientów.
Zwiększa bezpieczeństwo dokumentów i danych -Często przy dochodzeniach związanych z kradzieżą lub hackowaniem systemu oznaczenia pozwalają w ustalaniu ważnych faktów przy przestępstwach. Dokumenty i e-maile są dowodami w sprawach sądowych i toczących się śledztwach jak i kontrolach. Organy ścigania, a także organy kontrolne zwracają się do nas w celu potwierdzenia, czy dany dokument/mail pochodzi z naszego systemu.
Budzi zaufanie wśród Kontrahentów - Pewność co do tożsamości wystawcy faktury, jak i dokonującego dostawy towarów lub usługodawcy jest bardzo ważnym aspektem bezpieczeństwa. Stopka potwierdza pewne i zaufane źródło.
Stopka nie jest zatem nachalnym narzędziem marketingowym, ponieważ jej główna funkcja jest zgoła inna. Mam nadzieję, że wartości, jakie ze sobą niesie, a które powyżej wymieniłam, skutecznie wyjaśnią i rozwieją wątpliwości co do zasadności jej zamieszczenia.
Pozdrawiam,
Ewelina Rychlik

2021-08-02 23:45


Dodaj komentarz