Automatyczne dodawanie produktów

Utworzono: 2012-06-20
Ostatnia aktualizacja: 2022-07-21
Liczba odwiedzin posta: 4898

Opcja automatycznego dodawania produktów do bazy produktów ma na celu uproszczenie Twojej pracy i umożliwienie szybkiego zapisu produktu na Twoim koncie już podczas wystawiania faktury z danym produktem po raz pierwszy, bez potrzeby uprzedniego tworzenia go w bazie Twoich produktów.

Jak to wygląda w praktyce?

Na początku upewnij się, że w menu Ustawienia > Ustawienia konta > Konfiguracja > Produkty > Produkty na fakturze wybrana jest opcja Automatycznie dodawaj produkty z faktury.
Opcja ta włączona jest domyślnie na każdym koncie, więc jeśli nigdy jej nie zmieniałeś/aś, powinna być aktywna. 



Przejdź na formatkę wystawiania dokumentu i stwórz fakturę z produktem, który jeszcze nie istnieje na liście Twoich produktów.



Po zapisaniu dokumentu zobaczysz fakturę z nowym produktem, który podczas zapisu został  dodany na listę Twoich produktów. Nazwa produktu jest podświetlona, a klikając w nią, przeniesiesz się na kartę nowo powstałego produktu.



Po przejściu na kartę produktu możesz dokończyć konfigurację produktu, dodając inne informacje o produkcie poza tymi, które zostały skopiowane z faktury.
Uwaga, jeśli korzystasz z gospodarki magazynowej, pamiętaj o dodaniu stanów produktu za pomocą dokumentów magazynowych.

 



Powrót


Dodaj komentarz