Integracja z Braintree
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Fakturownia daje Użytkownikom możliwość usprawnienia procesu płatności i dodania na swoich dokumentach przycisku "Zapłać online", umożliwiając tym samym dokonywanie opłat przez Braintree. Możliwe jest także otrzymywanie automatycznych płatności za usługi i produkty oferowane w Internecie.
Jedyne co musisz zrobić, to skonfigurować produkt i wkleić wygenerowany kod na Twojej stronie.
Aby zintegrować swoje konto Braintree z kontem w Fakturowni:
- przejdź do zakładki Account > My User w Braintree
- naciśnij przycisk View Autoanalizations

- skopiuj kod API z Braintree

- przejdź do menu Ustawienia > Płatności online w Fakturowni
- zaznacz pole wyboru Braintree
- wklej kod skopiowany z Braintree w odpowiednie miejsca
- naciśnij przycisk Zapisz
Autopłatności możesz dokonać z trzech różnych miejsc:
a) z poziomu faktury - po otrzymaniu faktury klient naciska przycisk Zapłać, a po zaksięgowaniu płatności faktura automatycznie zmienia status na Opłacona
b) z poziomu faktury proformy - po otrzymaniu faktury proformy klient naciska przycisk Zapłać, a po zaksięgowaniu płatności faktura automatycznie jest wystawiana i wysyłana do klienta
c) z poziomu Twojej strony (gdy sprzedajesz produkty lub usługi) - po zaksięgowaniu płatności klient automatycznie otrzymuje fakturę
Powrót
Dodaj komentarz