Integracja z Braintree

Utworzono: 2016-02-11
Ostatnia aktualizacja: 2017-04-11
Liczba odwiedzin posta: 1745

Z łatwością możesz usprawnić proces płatności, dodając na swoich dokumentach przycisk "Zapłać online" i umożliwiając w ten sposób swoim kontrahentom dokonywanie opłat przez Braintree!
Możesz także otrzymywać automatyczne płatności za usługi i produkty oferowane w Internecie.
To co musisz zrobić to skonfigurować produkt i i wkleić wygenerowany kod na Twojej stronie. 

Jeśli chcesz zintegrować Twoje konto Braintree z kontem w Fakturowni, na początku musisz wejść w zakładkę Account> My User w panelu Braintree następnie w celu skopiowania kodu API View Autoanalizations 


Skopiuj kod API z Braintree i wklej go w Fakturowni (Ustawienia > Płatności online)

 

Autopłatności można dokonać z trzech różnych miejsc:

1. z poziomu Twojej faktury: po otrzymaniu faktury klient klika w przycisk Zapłać. Po zaksięgowaniu płatności faktura automatycznie zmieni status na „opłacony”.

2. z poziomu faktury proformy: po otrzymaniu faktury proformy klient klika w przycisk Zapłać. Po zaksięgowaniu płatności faktura automatycznie jest wystawiana i wysyłana do klienta.

3. z poziomu Twojej strony: gdy sprzedajesz produkty lub usługi. Po zaksięgowaniu płatności klient automatycznie otrzymuje fakturę. 



Powrót


Dodaj komentarz