Kod weryfikacyjny helpdesku

Utworzono: 2018-06-22
Ostatnia aktualizacja: 2019-07-15
Liczba odwiedzin posta: 528

Wśród Użytkowników Fakturowni są osoby, które chcą niekiedy dokonać zmian na kontach wymagających ingerencji Operatora. Do takich zmian należy np. wysłanie linku weryfikującego adres e-mailowy czy przeksięgowanie płatności za abonament między kontami tego samego Użytkownika w Fakturowni.

W takich przypadkach Użytkownik musi zostać zweryfikowany przez Operatora za pomocą kodu weryfikacyjnego helpdesku

Aby podać Operatorowi w korespondencji e-mailowej taki kod:
  • przejdź do zakładki z nazwą Twojego loginu znajdującej się obok menu Ustawienia
  • wybierz opcję Profil


 
  • skopiuj wygenerowany kod weryfikacyjny helpdesku 
  • prześlij kod Operatorowi
  • jeśli to potrzebne - wygeneruj kolejny kod przy pomocy przycisku Generuj kod





 


Powrót


Dodaj komentarz