Kod weryfikacyjny helpdesku

Utworzono: 2018-06-22
Ostatnia aktualizacja: 2024-06-27
Liczba odwiedzin posta: 5512

Wśród Użytkowników Fakturowni są osoby, które chcą niekiedy dokonać zmian na kontach wymagających ingerencji Operatora. Do takich zmian należy np. wysłanie linku weryfikującego adres e-mailowy czy przeksięgowanie płatności za abonament między kontami tego samego Użytkownika w Fakturowni lub zmiana regionu wpływająca na wersję językową systemu. 

W takich przypadkach Użytkownik musi zostać zweryfikowany przez Operatora za pomocą kodu weryfikacyjnego helpdesku

Aby podać Operatorowi w korespondencji e-mailowej taki kod:
  • przejdź do zakładki z nazwą Twojego loginu znajdującej się obok menu Ustawienia
  • wybierz opcję Profil

zak%C5%82adka z nazwa%CC%A8 loginu kopia
 
  • skopiuj wygenerowany kod weryfikacyjny helpdesku 
  • prześlij kod Operatorowi
  • jeśli to potrzebne - wygeneruj kolejny kod przy pomocy przycisku Generuj kod

kod weryfikacyjny



 


Powrót


Komentarze

Kacper_Seta
Kacper_Seta
Odpowiedź główna   Dzień dobry,
proszę przesłać zgłoszenie mailowo na info@fakturownia.pl, podając również kod weryfikacyjny helpdesku. To Użytkownik generuje kod zgodnie z instrukcją z tego artykułu.

Pozdrawiam,
Kacper

2023-05-15 12:50


Dodaj komentarz