Kod weryfikacyjny helpdesku
Utworzono:
2018-06-22
Ostatnia aktualizacja: 2024-06-27
Ostatnia aktualizacja: 2024-06-27
Liczba odwiedzin posta: 5053
Wśród Użytkowników Fakturowni są osoby, które chcą niekiedy dokonać zmian na kontach wymagających ingerencji Operatora. Do takich zmian należy np. wysłanie linku weryfikującego adres e-mailowy czy przeksięgowanie płatności za abonament między kontami tego samego Użytkownika w Fakturowni lub zmiana regionu wpływająca na wersję językową systemu.
W takich przypadkach Użytkownik musi zostać zweryfikowany przez Operatora za pomocą kodu weryfikacyjnego helpdesku.Aby podać Operatorowi w korespondencji e-mailowej taki kod:
- przejdź do zakładki z nazwą Twojego loginu znajdującej się obok menu Ustawienia
- wybierz opcję Profil
![zak%C5%82adka z nazwa%CC%A8 loginu kopia](https://files.intum.com/r/radgost/files/31555/zak%C5%82adka%20z%20nazwa%CC%A8%20loginu-kopia.png)
- skopiuj wygenerowany kod weryfikacyjny helpdesku
- prześlij kod Operatorowi
- jeśli to potrzebne - wygeneruj kolejny kod przy pomocy przycisku Generuj kod
![kod weryfikacyjny](https://files.intum.com/r/radgost/files/31555/kod%20weryfikacyjny.png)
Powrót
Komentarze
Kacper_Seta
proszę przesłać zgłoszenie mailowo na info@fakturownia.pl, podając również kod weryfikacyjny helpdesku. To Użytkownik generuje kod zgodnie z instrukcją z tego artykułu.
Pozdrawiam,
Kacper
2023-05-15 12:50
Dodaj komentarz