Faktury za abonament w Fakturownia.pl - gdzie je znaleźć?

Utworzono: 2016-06-06
Ostatnia aktualizacja: 2024-04-15
Liczba odwiedzin posta: 12099

Faktury za opłacony abonament w Fakturownia.pl są automatycznie wysyłane na adres e-mail konta danego klienta, który dokonał płatności.

Zdarza się czasem, że wiadomość z załączoną fakturą trafi do innego folderu, dlatego warto też sprawdzić folder SPAM swojej skrzynki e-mail.

Jeżeli jednak, z jakiegoś powodu usuniemy powyższy e-mail lub pojawi się trudność w jego odnalezieniu, można z łatwością pobrać swoją fakturę, w każdym momencie ze swojego konta w Fakturowni. Aby pobrać fakturę należy wykonać dwa proste kroki:

1)Wybieramy Ustawienia > Ustawienia konta;

Ustawienia konta

2) Na swoim koncie, na tym samym poziomie co dany Typ konta znajdziemy frazę Faktury za Fakturownię. Po Kliknięciu na nią przejdziemy do panelu Klienta ze swoimi dotychczasowymi fakturami za abonament w systemie. 



Sprawdź także film instruktażowy na naszym kanale YouTube:


Powrót


Komentarze

Avatar sugester medium
anonim
Taka odpowiedź marnuje mój cenny czas. Chyba łatwiej było dołączyć tą fakturę.
Pozdrawiam
Beata Chrościcka

2023-06-26 12:44


milenasz
milenasz
Odpowiedź główna   Dzień dobry,

faktury za abonament przesyłane są po zaksięgowaniu się płatności na adres mailowy przypisany do właściciela konta.

Widoczność faktur z poziomu konta, opisana ww. artykule, pozwala uzyskać do nich dostęp, jeśli przesłana przez nas wiadomość zagubi się, trafi do spamu lub sam dokument zostanie zagubiony.

Po kliknięciu opcji 'Zobacz swoje faktury za abonament' mogą Państwo uzyskać dostęp do wszystkich faktur wystawionych przez nas dla danego konta, bez konieczności dodatkowego kontaktu z supportem systemu.

Pozdrawiam
Milena

2023-06-26 13:02


Avatar sugester medium
Oles Pominchuk
Dla czego niema na panelu opcji faktury za fakturowanię.

2024-04-12 18:59


Avatar sugester medium
Oles Pominchuk
Wyślijcie mi tą fakturę za fakturowanię albo kontakt do osoby która to ogarnia

2024-04-12 19:03


milenasz
milenasz
Odpowiedź główna   Dzień dobry,

faktury wysyłane są na adres e-mail przypisany do właściciela konta po zaksięgowaniu się płatności.

Jeśli opcja Faktury za Fakturownie nie jest widoczna po przejściu do zakładki Ustawienia > Ustawienia konta może to oznaczać, że do konta nie jest jeszcze podpięta żadna faktura. W momencie, gdy system wystawi fakturę, pojawi się opcja wyświetlenia dokumentów.

W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do dyspozycji.

Pozdrawiam
Milena

2024-04-15 09:44


Dodaj komentarz