Jak stworzyć nowy dział i dać do niego dostęp współpracownikom?
Ostatnia aktualizacja: 2020-10-22
Działy firm w Fakturowni pomagają nadzorować sprzedaż w podziale na wybrane części funkcjonowania firmy. Działem firmy może być osobny sklep, jeśli właściciel prowadzi ich kilka. Innym przykładem jest sprzedaż prowadzona w języku obcym lub innej walucie (osobny dział dla faktur po angielsku, osobny dla faktur po niemiecku itp.)
Tworzenie nowego działu firmy
Aby stworzyć dział firmy, należy przejść do menu Ustawienia > Dane firmy > Dodaj nowy dział, gdzie wprowadzamy odpowiadające działowi dane i ustawienia.
Uwaga! Działy firmy mają ten sam numer NIP, aby dodać jednostkę z innym NIPem, należy skorzystać z opcji dodania nowej firmy.
Dodanie użytkownika do działu
Działy na koncie mogą mieć przypisanych Użytkowników, którzy będą się mogli poruszać tylko w tych działach, do których otrzymają dostęp.
- Jeżeli chcesz, Twój współpracownik, który ma już dostęp do Twojego konta w systemie, miał dostęp do wybranego działu konta, edytuj ustawienia w menu Ustawienia > Użytkownicy.
- Jeśli Twój współpracownik nie ma jeszcze dostępu do systemu, udziel dostępu do konta takiemu współpracownikowi w następujących krokach: Ustawienia > Użytkownicy > Dodaj użytkownika. Ustal login i hasło użytkownika, a następnie przyporządkuj mu odpowiednią rolę w systemie. Jeśli nowy użytkownik ma mieć dostęp jedynie do określonego działu wybierz: Użytkownik - uprawnienia tylko do [nazwa działu]. Jeśli ma mieć możliwość dowolnie zarządzać kontem w Fakturowni, przyporządkuj mu funkcję Administrator.
Dodatkowe ograniczenia dla dodanych użytkowników systemu możesz wprowadzić w Ustawieniach > Ustawienia Konta > Konfiguracja > Użytkownicy i uprawnienia.
Usuwanie dostępu do działu
Jeżeli chcesz odebrać użytkownikowi dostęp do wybranego działu, edytuj jego dostępy, przechodząc do menu Ustawienia > Użytkownicy.
Użytkownik może zostać również odpięty od konta, wtedy straci dostęp do wszystkich danych, przechowywanych na Twoim koncie w Fakturowni.
Powrót
Komentarze
DA
2017-11-29 17:38
Zgłoś naruszenie zasad
piotr.wajs
2017-11-30 09:49
Zgłoś naruszenie zasad
Wrzos
Pracownik, który ma dostęp do magazynu został zwolniony. Jego obowiązki przejął kto inny. Jak mogę zabezpieczyć się, żeby poprzedni pracownik nie miał dostępu do danych, a tym bardziej nie namieszał mi w dokumentach. Próbowałem zmienić hasło, ale nie widzę takiej możliwości.
2018-06-07 22:17
Zgłoś naruszenie zasad
piotr.wajs
są dwie możliwości:
1) wejście w zakładce Ustawienia> Użytkownicy i z prawej strony przy tym Użytkowniku kliknąć na kółko zębate , po czym wybrać opcję "odłącz" Użytkownika.
2) zalogować się do systemu na dane tego Użytkownika i zmienić hasło w ten sposób: https://pomoc.fakturownia.pl/1015684-Zmiana-adresu-e-mail-loginu-konta-.
Pozdrawiam,
Piotr
2018-06-08 08:20
Zgłoś naruszenie zasad
Magda
2020-10-21 20:22
Zgłoś naruszenie zasad
Kacper_Seta
aby usunąć dział, należy wejść w Ustawienia -> Dane firmy, kliknąć na ikonę koła zębatego obok danego działu i wybrać Kasuj.
Pozdrawiam,
Kacper Seta
2020-10-22 09:27
Zgłoś naruszenie zasad
Dodaj komentarz