Jak stworzyć nowy dział i dać do niego dostęp współpracownikom?

Utworzono: 2011-12-09
Ostatnia aktualizacja: 2017-11-30
Liczba odwiedzin posta: 5242

Gdy stworzyliśmy nowy dział ( w menu  Ustawienia > Dane firmy > Dodaj nowy dział )   i chcemy aby jeden z naszych współpracowników miał dostęp tylko do tego działu - musimy stworzyć konto takiemu współpracownikowi ( Ustawienia > Użytkownicy > Dodaj użytkownika ). Ustal login i hasło użytkownika i następnie przyporządkuj mu odpowiednia rolę w systemie. Jeśli nowy użytkownik ma mieć dostęp jedynie do określonego działu wybierz: użytkownik - uprawnienia tylko do xxx. Jeśli ma mieć możliwość dowolnie zarządzać kontem na fakturowni, przyporządkuj mu funkcje administrator. Pamiętaj: twoje konto jest zawsze nadrzędne w stosunku do nowych kont, którym udzielasz dostępu.

Uwaga: Gdy korzystamy z tej opcji klienci i produkty są wspólni, nie może także powtarzać się nr faktury.

Dodatkowe ograniczenia dla dodanych użytkowników systemu możesz wprowadzić w Ustawieniach > Ustawienia Konta > Konfiguracja



Powrót


Komentarze

Avatar sugester medium
DA
czy można ograniczyć nowemu użytkownikowi możliwość zmiany hasła logowania do sytemu?

2017-11-29 17:38

Zgłoś naruszenie zasad

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Witam, niestety nie. Po nadaniu 1 hasła dla Użytkownika to Użytkownik zarządza potem swoimi danymi.

2017-11-30 09:49

Zgłoś naruszenie zasad

Dodaj komentarz