Edycja profilu - jak zmienić login/e-mail użytkownika

Utworzono: 2015-02-14
Ostatnia aktualizacja: 2024-04-01
Liczba odwiedzin posta: 9920

Zakładając konto w Fakturowni musisz podać adres e-mail, na który zostanie ono zarejestrowane oraz ustalić hasło. Podany adres e-mail staje również loginem do konta. W dowolnym momencie możesz edytować profil użytkownika i zmienić dane takie jak e-mail, login czy hasło do konta. Jak edytować profil i zmienić adres e-mail przypisany do konta w Fakturowni wskażemy w tym wpisie. 
 

Jak zmienić login/adres e-mail użytkownika?


Aby przejść do edycji profilu:
  1. kliknij adres mailowy/login widoczny pomiędzy rubryką Szukaj a zakładką Ustawienia
  2. z listy wybierz opcję Profil;


  3.  system wyświetli stronę, na której znajdziesz aktualne dane Twojego profilu takie jak e-mail, login, status dwustopniowej weryfikacji czy wygenerujesz kod weryfikacyjny helpdesku;
  4. kliknij przycisk Edytuj profil/Zmień hasło, aby móc wprowadzić zmiany w profilu (system może wymagać ponownego zalogowania). 

Edycja profilu - jak zmienić dane użytkownika?


Strona edycji profilu pozwala Ci na wprowadzenie nowych danych. 



Wpisanie wartości w rubrykach Imię i Nazwisko sprawi, że podczas wystawiania dokumentów te dane będą wyświetlały się w sekcji Imię i nazwisko wystawcy.

Jest to uzależnione od ustawień Twojego konta. Jeśli w ścieżce Ustawienia > Ustawienia konta > Konfiguracja > Faktury i dokumenty w rubryce Domyślne imię i nazwisko wystawcy włączona jest opcja Imię i nazwisko zalogowanego użytkownika, na dokumentach widoczna będzie wartość z rubryk imię i nazwisko Twojego profilu.

→ Więcej o tej opcji przeczytasz w dedykowanym artykule domyślne imię i nazwisko wystawcy.



W rubrykach e-mail oraz login możesz wprowadzić nowy adres mailowy. Możesz skorzystać z tej opcji jeśli np. w trakcie korzystania z Fakturowni utworzyłeś nowy e-mail dla swojej działalności i chcesz, aby dane we wszystkich serwisach, z których korzystasz, były takie same. Opcja zmiany adresu e-mail jest również przydatna, jeśli straciłeś dostęp do skrzynki mailowej, na którą zarejestrowałeś konto w Fakturowni. Twoim loginem nie musi być adres mailowy. Możesz ustalić własną jego treść np. nazwę konta. Logując się do Fakturowni masz dowolność korzystania z loginu lub adresu e-mail.



Opcja Dwustopniowa weryfikacja pozwala Ci w dodatkowy sposób zabezpieczyć dostęp do swojego konta. W tym miejscu włączysz dodatkową weryfikację za pomocą adresu e-mail lub aplikacji. Możesz również pozostawić tę opcję wyłączoną. 

→ Więcej o bezpieczeństwie Twoich danych przeczytasz we wpisach dotyczących logowania dwustopniowego.

Rubryka Domyślne konto dedykowana jest dla tych użytkowników systemu, którzy logując się jednym adresem mailowym, mają dostęp do kilku kont w Fakturowni. Za pomocą tej rubryki ustawisz, wybierając z dostępnej listy, które z kont zawsze będzie wyświetlać się po zalogowaniu.



W ramach edycji profilu ustalisz także nowe hasło do konta. Jest to możliwe po skorzystaniu z opcji Zmień hasło… . Po kliknięciu w tę frazę, system wyświetli dedykowane rubryki, które pozwolą Ci nadać nowe hasło.



W edycji profilu wybierzesz również, które informacje marketingowe chcesz otrzymywać drogą mailową od zespołu Fakturowni. Możesz zezwolić na wysyłkę:
.
  • powiadomień o nowościach i zmianach w Fakturownia.pl,
  • informacji o promocjach oraz ofertach handlowych od zaufanych partnerów (na przykład o nowych integracjach z Fakturownia.pl). 
.
Sam decydujesz jakie informacje chcesz od nas otrzymywać.



Wszelkie zmiany, które wprowadzasz w ramach swojego profilu, musisz zatwierdzić przyciskiem Zapisz, który znajduje się na dole strony. Tylko zapisanie zmian zaktualizuje dane Twojego profilu. 

Zwróć uwagę, że pod rubryką login znajduje się przycisk Zmień. Jest on dedykowany dla dwustopniowej weryfikacji i pozwala zmienić jej rodzaj. Zdarza się jednak, że użytkownicy systemu za pomocą tego właśnie przycisku próbują zatwierdzić zmianę loginu lub e-maila. 



Jeśli chcesz zmienić login, e-mail czy inną opcję dostępną w edycji profilu, musisz zatwierdzić tę zmianę przyciskiem Zapisz. Jeśli wpiszesz nowy login lub adres mailowy i klikniesz przycisk Zmień, żadne zmiany nie zapiszą się na Twoim koncie prawidłowo.


Sprawdź również: Jak zmienić hasło do konta?
Sprawdź również: Jak zarządzać nazwą konta w Fakturowni?


Powrót


Komentarze

Avatar sugester medium
Mario
Gmail

2023-09-21 22:04


tetianab
tetianab
Dzień dobry,

proszę o doprecyzowanie wiadomości.

Pozdrawiam,
Tetiana

2023-09-26 13:34


Avatar sugester medium
Mariusz Sikorski
Chce zmienić maila

2024-04-01 15:32


Dodaj komentarz