Przycisk "Kliknij i zapłać online" na fakturze

Utworzono: 2013-01-07
Ostatnia aktualizacja: 2020-10-21
Liczba odwiedzin posta: 9167

Możesz ułatwić i usprawnić zapłatę za fakturę Twojemu Klientowi, poprzez wprowadzenie na dokument księgowy przycisku "Kliknij i zapłać online".

 

Jeśli w Fakturowni skonfigurujesz "Płatności online" Ustawienia > Płatności online (należy włączyć przynajmniej jeden typ płatności - na początek, aby przetestować najłatwiej włączyć "Przelew bankowy") wtedy na fakturze pojawi się przycisk umożliwiający klientom w ciągu kilku minut dokonanie płatności kartą kredytową lub szybkimi przelewami bankowymi. Przykład faktury z szybką płatnością:


Aktualnie można opłacać fakturę poprzez: PayU, PayPal, Przelewy24, DotPay, Transferuj i BitPay - przykłady konfiguracji znajdziesz na stronie - http://pomoc.fakturownia.pl/107832-Jak-skonfigurowac-wtyczke-do-platnosci-automatycznych-


Jeśli chcesz, ograniczyć możliwość płatności online tylko do faktur do określonej kwoty (aby nie płacić prowizji od dużych faktur) możesz to zrobić w menu: Ustawienia > Płatności online > zakładka Ustawienia > Link do płatności na fakturach do kwoty

 

 

Dodatkowa opcja

Jeśli skonfigurujesz Płatności Online to możesz szybko zacząć sprzedawać produkty i usługi bezpośrednio na Twojej stronie www dzięki Auto Płatnościom

 

 



Powrót


Komentarze

Mariusz-faktury
Mariusz-faktury
Świetnie, ale jak mogę wyłaczyć ten przycisk na fakturze jeśli tylko jeden lub kilku Klientów nie chce widzieć takiego przycisku na swojej fakturze?

2013-09-03 11:33

Zgłoś naruszenie zasad

marcin
marcin
Odpowiedź główna   Można wybrać własny szablon dla tych wybranych faktury i na nim ukryć przycisk płatności.

Można też ograniczyć widoczność przycisku płatności tylko do faktury do określonej kwoty.

2014-10-24 15:56

Zgłoś naruszenie zasad

uin225049
info@platinumit.pl
a czy fakturownia zmieni status faktury kiedy klient dokona płatności?

2014-11-21 20:03

Zgłoś naruszenie zasad

michal
michal
Odpowiedź główna   Tak, status zmieni się automatycznie po dokonaniu płatności przez płatności online.

2015-01-07 09:45

Zgłoś naruszenie zasad

Avatar sugester medium
Piotr
Chcę włączyć płatności online, ale nie widzę u siebie nigdzie takiej opcji. W menu ustawienia nie mam nic takiego. Gdzie to włączyć?

2017-04-25 15:11

Zgłoś naruszenie zasad

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Witam, proszę wejść w zakładkę Ustawienia> Ustawienia konta> Twoje konto> Inne i zaznaczyć okno "Autopłatności".
Po zapisaniu zmian w zakładce Ustawienia powinna się pojawić rubryka Płatności online.


2017-04-25 15:51

Zgłoś naruszenie zasad

Avatar sugester medium
Marcin Wirkus
Chcemy wyróżnić ten przycisk płatności - zmieniliśmy kolor tła na czerwony, liter na biały kierując do #pay-online-button dla podglądu faktury zadziałało ale dla wydruku PDF-a już nie - da się to jakoś zmienić też na PDF-ie?

2020-01-17 15:34

Zgłoś naruszenie zasad

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Witam, jakie zmiany macie Państwo na myśli.
Jeżeli chodzi o personalne zmiany wyglądu dokumentu czy zmiany widgetu płatności, to bardzo mi przykro ale nie ingerujemy we własne ustawienia Klienta w systemie.
Pozdrawiam,
Piotr

2020-01-17 16:03

Zgłoś naruszenie zasad

Avatar sugester medium
Tomasz
Skonfigurowałem kanał płatności PayPal, wygenerowałem user name, hasło i signature, potem dodałem w Fakturowni produkt z możliwością płatności online, na fakturze pojawia się odpowiedni przycisk, ale... system nie przekazuje tokenu do PayPala i po kliknięciu w "opłać fakturę" przenoszony jestem do formatki z płatnością, po czym wyskakuje błąd: "No token passed". Jak sobie z tym poradzić?

2020-04-11 08:21

Zgłoś naruszenie zasad

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Dzień dobry,
konfiguracja Pay Pal w Fakturowni sprowadza się jedynie do wpisania poprawnych wartości API user name, API Password i Signature.
Proszę upewnić się czy skopiowane dane z Pay Pal zostały pobrane z odpowiedniego miejsca i są tożsame.
Pozdrawiam,
Piotr

2020-04-14 08:50

Zgłoś naruszenie zasad

Avatar sugester medium
Dominik
Mam pytanie - czy jeśli jest payU z płatnościami zagranicznymi - jest opcja tego przycisku i faktura w języku angielskim?

2020-09-03 13:59

Zgłoś naruszenie zasad

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Dzień dobry,
wersja językowa przycisku "zapłać online" zależy od wybranego języka wystawianej faktury, nie zaś od typu transakcji u dostawcy płatności.
Pozdrawiam,
Piotr

2020-09-07 12:21

Zgłoś naruszenie zasad

Avatar sugester medium
Wojtek
Dodałem płatnośc online payu do faktury. klikam zapłac online i nie ma żadnej metody platnosci do wyboru.
konta na payu aktywne, integracja przez classic api

2020-10-09 16:49

Zgłoś naruszenie zasad

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Dzień dobry,
proszę o informacje jakiego konta w systemie dotyczy sprawa.
Pozdrawiam,
Piotr

2020-10-09 17:06

Zgłoś naruszenie zasad

Avatar sugester medium
Wojtek
witam, skonfigurowałem płatności online, przez PayU początkowo działało, pozniej dodałem walutę USD, zmieniłem dane API i link do płatności na fakturze w ogóle się nie pojawia. nawet jak wracam do API w złotowkach

2020-10-21 13:58

Zgłoś naruszenie zasad

Kacper_Seta
Kacper_Seta
Odpowiedź główna   Dzień dobry,
o jakich danych API Pan mówi? Danych Pana konta w PayU do konfiguracji komunikacji przez API? Proszę się upewnić, że po zmianie danych i wprowadzeniu ich w Ustawienia -> Płatności online w Fakturowni, zostały one wprowadzone prawidłowo - czy na przykład nie została skopiowana niepotrzebna spacja na końcu lub czy jakiś znak nie został przy kopiowaniu pominięty.

Jeśli nie uda się Panu znaleźć błędu, prosze przesłać zgłoszenie na info@fakturownia.pl podając adres e-mail, na który założone jest konto w Fakturowni oraz dokładniejszym opisem, jakie dane API były zmieniane i gdzie.

Pozdrawiam,
Kacper Seta

2020-10-21 15:20

Zgłoś naruszenie zasad

Dodaj komentarz