Przycisk "Kliknij i zapłać online" na fakturze
Ostatnia aktualizacja: 2020-12-28
Możesz ułatwić i usprawnić zapłatę za fakturę Twojemu Klientowi, poprzez wprowadzenie na dokument księgowy przycisku "Kliknij i zapłać online".
Jeśli w Fakturowni skonfigurujesz "Płatności online" przechodząc przez zakładkę Ustawienia > Płatności online
(należy włączyć przynajmniej jeden typ płatności - na początek, aby przetestować najłatwiej włączyć "Przelew bankowy") wtedy na fakturze pojawi się przycisk umożliwiający klientom w ciągu kilku minut dokonanie płatności kartą kredytową lub szybkimi przelewami bankowymi.
Przykład faktury z szybką płatnością:
Aktualnie można opłacać fakturę poprzez: PayU, PayPal, Przelewy24, DotPay, Transferuj i BitPay - przykłady konfiguracji znajdziesz w naszej Bazie Wiedzy we wpisie: Jak skonfigurować wtyczkę do płatności automatycznych oraz konfiguracja PayU?
Jeśli chcesz, ograniczyć możliwość płatności online tylko do faktur do określonej kwoty (aby nie płacić prowizji od dużych faktur) możesz to zrobić w menu: Ustawienia > Płatności online > zakładka Ustawienia > Link do płatności na fakturach do kwoty.
Dodatkowa opcja
Jeśli skonfigurujesz Płatności Online, możesz szybko zacząć sprzedawać produkty i usługi bezpośrednio na Twojej stronie www dzięki Auto Płatnościom.
Powrót
Komentarze
faktury@venapress.pl
2013-09-03 11:33
Zgłoś naruszenie zasad
marcin
Można też ograniczyć widoczność przycisku płatności tylko do faktury do określonej kwoty.
2014-10-24 15:56
Zgłoś naruszenie zasad
info@platinumit.pl
2014-11-21 20:03
Zgłoś naruszenie zasad
michal
2015-01-07 09:45
Zgłoś naruszenie zasad
Piotr
2017-04-25 15:11
Zgłoś naruszenie zasad
piotr.wajs
Po zapisaniu zmian w zakładce Ustawienia powinna się pojawić rubryka Płatności online.
2017-04-25 15:51
Zgłoś naruszenie zasad
Marcin Wirkus
2020-01-17 15:34
Zgłoś naruszenie zasad
piotr.wajs
Jeżeli chodzi o personalne zmiany wyglądu dokumentu czy zmiany widgetu płatności, to bardzo mi przykro ale nie ingerujemy we własne ustawienia Klienta w systemie.
Pozdrawiam,
Piotr
2020-01-17 16:03
Zgłoś naruszenie zasad
Tomasz
2020-04-11 08:21
Zgłoś naruszenie zasad
piotr.wajs
konfiguracja Pay Pal w Fakturowni sprowadza się jedynie do wpisania poprawnych wartości API user name, API Password i Signature.
Proszę upewnić się czy skopiowane dane z Pay Pal zostały pobrane z odpowiedniego miejsca i są tożsame.
Pozdrawiam,
Piotr
2020-04-14 08:50
Zgłoś naruszenie zasad
Dominik
2020-09-03 13:59
Zgłoś naruszenie zasad
piotr.wajs
wersja językowa przycisku "zapłać online" zależy od wybranego języka wystawianej faktury, nie zaś od typu transakcji u dostawcy płatności.
Pozdrawiam,
Piotr
2020-09-07 12:21
Zgłoś naruszenie zasad
Wojtek
konta na payu aktywne, integracja przez classic api
2020-10-09 16:49
Zgłoś naruszenie zasad
piotr.wajs
proszę o informacje jakiego konta w systemie dotyczy sprawa.
Pozdrawiam,
Piotr
2020-10-09 17:06
Zgłoś naruszenie zasad
Wojtek
2020-10-21 13:58
Zgłoś naruszenie zasad
Kacper_Seta
o jakich danych API Pan mówi? Danych Pana konta w PayU do konfiguracji komunikacji przez API? Proszę się upewnić, że po zmianie danych i wprowadzeniu ich w Ustawienia -> Płatności online w Fakturowni, zostały one wprowadzone prawidłowo - czy na przykład nie została skopiowana niepotrzebna spacja na końcu lub czy jakiś znak nie został przy kopiowaniu pominięty.
Jeśli nie uda się Panu znaleźć błędu, prosze przesłać zgłoszenie na info@fakturownia.pl podając adres e-mail, na który założone jest konto w Fakturowni oraz dokładniejszym opisem, jakie dane API były zmieniane i gdzie.
Pozdrawiam,
Kacper Seta
2020-10-21 15:20
Zgłoś naruszenie zasad
Dodaj komentarz