Pomoc techniczna - jak udzielić do niej dostępu?
                                        
                                            Utworzono:  
                                            2013-01-22
                                            
Ostatnia aktualizacja: 2025-06-30
                                                                                                     
                                    Ostatnia aktualizacja: 2025-06-30
              
                                        
                                            Liczba odwiedzin posta: 31817
                                        
                                      
                                         
                                    
                                    
                                                      
                                    Potrzebujesz pomocy technicznej? W Fakturowni możesz szybko udzielić zespołowi wsparcia dostępu do swojego konta, by sprawniej rozwiązać problem. Z tego artykułu dowiesz się, jak bezpiecznie włączyć tymczasowy dostęp i na jak długo jest on aktywny.
Pomoc techniczna - jak udzielić do niej dostępu?
Użytkownicy Fakturowni mogą czasem napotkać trudności podczas wprowadzania dokumentów lub korzystania z systemu. W trosce o ich komfort i bezpieczeństwo wprowadzono funkcję tymczasowego dostępu technicznego. W wyjątkowych sytuacjach możesz udzielić administratorom Fakturowni dostępu do swojego konta na określony przez Ciebie czas, aby umożliwić im diagnozę i rozwiązanie problemu.
Aby udzielić dostępu dl pomocy technicznej:
- przejdź do zakładki Ustawienia > Ustawienia konta, którą znajdziesz w prawym górnym rogu strony, 

 - zjedź na dół strony Twoje konto, którą automatycznie wyświetli system,
 - kliknij przycisk Udziel czasowego dostępu do konta dla pomocy technicznej, 

 - w polu Dostęp dla pomocy technicznej do dnia wpisz dogodny termin, do którego dostęp ma być aktywny - domyślnie system ustawi datę przypadającą na tydzień do przodu od momentu udzielenia dostępu, ale możesz ją zmienić, np. wpisując bieżącą datę, 

 - zatwierdź zmiany przyciskiem Zapisz.
 
Dostęp do konta wygaśnie automatycznie po upływie daty, do której został przyznany. Możesz jednak cofnąć go wcześniej — wystarczy, że w polu Dostęp dla pomocy technicznej do dnia wpiszesz datę wcześniejszą niż bieżąca i zapiszesz zmiany. Dostęp zostanie wówczas natychmiast wycofany.
Sprawdź również:
Pierwsze kroki po założeniu konta w Fakturowni
Numer ID konta w systemie
Jak sprawdzić aktywności na koncie?
Potwierdzenie wysłania faktury
Inbox - skrzynka odbiorcza na wydatki
Powrót
Komentarze
basia
2022-11-08 13:31
lukaszs
funkcja udzielenia dostępu do konta dla Pomocy Technicznej nie jest dodatkowo płatna.
W przypadku innych pytań jestem w dyspozycji.
Pozdrawiam,
Łukasz
2022-11-08 13:33
Dodaj komentarz