Pomoc techniczna - jak udzielić do niej dostępu?

Utworzono: 2013-01-22
Ostatnia aktualizacja: 2019-10-01
Liczba odwiedzin posta: 8003

Użytkownicy Fakturowni mają czasem problem podczas wprowadzania dokumentów do systemu lub napotykają inne niedogodności podczas pracy. W trosce o zarówno ich zadowolenie, jak i bezpieczeństwo wprowadzono funkcję udzielenia pomocy technicznej ze strony administratorów systemu. W wyjątkowych przypadkach możesz udzielić administratorom Fakturowni dostępu do swojego konta na określony przez Ciebie czas.

Aby to zrobić:

  • przejdź do menu Ustawienia > Ustawienia konta
  • przejdź do zakładki Twoje konto
  • zjedź na sam dół strony
  • naciśnij przycisk Udziel czasowego dostępu do konta dla pomocy technicznej
  • dokonaj wyboru dogodnego dla siebie terminu w rubryce pod przyciskiem (automatycznie zostanie wyświetlony dzień, który nastąpi dokładnie tydzień po udzielaniu dostępu, jednak możesz wpisać wtedy po prostu aktualną datę)
  • naciśnij przycisk Zapisz



Powrót


Komentarze

Dodaj komentarz