Dlaczego po zmianie szablonu faktury nadal wyświetla się poprzedni szablon?
Utworzono:
2021-09-17
Ostatnia aktualizacja: 2024-03-13
Ostatnia aktualizacja: 2024-03-13
Liczba odwiedzin posta: 4319
Zmiana szablonu faktury dokonana w zakładce Ustawienia > Dane firmy > Edycja działu / firmy > Domyślny szablon faktury, pozostaje nadrzędna w stosunku do tych ustawień, które zostały dokonane dla całego konta, tj. Ustawienia > Ustawienia konta > Szablony > Szablon wydruku faktury.
Przedmiotowa zasada dotyczy wszystkich ustawień jakie dostępne są w zakładce: Ustawienia > Dane firmy > Edycja działu / firmy; m. in.: logo, pieczęć, numerowanie dokumentów, Domyślne uwagi na fakturach.
Przedmiotowa zasada dotyczy wszystkich ustawień jakie dostępne są w zakładce: Ustawienia > Dane firmy > Edycja działu / firmy; m. in.: logo, pieczęć, numerowanie dokumentów, Domyślne uwagi na fakturach.
Powrót
Komentarze
Hankie
2024-01-14 00:21
Hankie
2024-01-14 00:28
ALEX
2024-03-12 09:48
milenasz
po weryfikacji aktualnych ustawień ogólnych oraz ustawień działów, dla konta przypisanego do adresu e-mail ze zgłoszenia, wszędzie wybrany jest szablon sky.
W zakładce Ustawienia > Ustawienia konta > Szablony wybrany jest szablon sky. W każdym z 3 działów dostępnych w zakładce Ustawienia > Dane firmy również przypisany jest szablon sky.
Jeśli problem z szablonem dla wystawianych dokumentów nadal występuje, proszę o udzielenie dostępu do konta dla pomocy technicznej według instrukcji przesłanej poniżej. Proszę również o wskazanie dla dokumentów z jakiego działu nadal zaczytuje się szablon blue.
Jak udzielić dostępu do konta: https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-.
Pozdrawiam
Milena
2024-03-12 12:29
Dodaj komentarz