Dlaczego po zmianie szablonu faktury nadal wyświetla się poprzedni szablon?

Utworzono: 2021-09-17
Ostatnia aktualizacja: 2024-03-13
Liczba odwiedzin posta: 4319

Zmiana szablonu faktury dokonana w zakładce Ustawienia > Dane firmy > Edycja działu / firmy > Domyślny szablon faktury, pozostaje nadrzędna w stosunku do tych ustawień, które zostały dokonane dla całego konta, tj. Ustawienia > Ustawienia konta > Szablony > Szablon wydruku faktury.

Przedmiotowa zasada dotyczy wszystkich ustawień jakie dostępne są w zakładce: Ustawienia > Dane firmy > Edycja działu / firmy; m. in.: logo, pieczęć, numerowanie dokumentów, Domyślne uwagi na fakturach.
 


Powrót


Komentarze

Avatar sugester medium
Hankie
A czy możliwa jest zmiana szablonu już wystawionej faktury?

2024-01-14 00:21


Avatar sugester medium
Hankie
Dobra, już widzę, w opcjach dodatkowych faktury.

2024-01-14 00:28


Avatar sugester medium
ALEX
mimo zaleceń zmiany w dziale dalej szablon faktury się nie zmienił na SKY jest ciągle blue

2024-03-12 09:48


milenasz
milenasz
Odpowiedź główna   Dzień dobry,

po weryfikacji aktualnych ustawień ogólnych oraz ustawień działów, dla konta przypisanego do adresu e-mail ze zgłoszenia, wszędzie wybrany jest szablon sky.

W zakładce Ustawienia > Ustawienia konta > Szablony wybrany jest szablon sky. W każdym z 3 działów dostępnych w zakładce Ustawienia > Dane firmy również przypisany jest szablon sky.

Jeśli problem z szablonem dla wystawianych dokumentów nadal występuje, proszę o udzielenie dostępu do konta dla pomocy technicznej według instrukcji przesłanej poniżej. Proszę również o wskazanie dla dokumentów z jakiego działu nadal zaczytuje się szablon blue.

Jak udzielić dostępu do konta: https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-.

Pozdrawiam
Milena

2024-03-12 12:29


Dodaj komentarz