Wyszukiwanie zaawansowane aplikacja mobilna

Utworzono: 2023-05-26
Ostatnia aktualizacja: 2023-06-23
Liczba odwiedzin posta: 828

W aplikacji mobilnej Fakturownia masz dostęp do funkcji filtrowania dokumentów według różnych zmiennych. Aby zastosować filtry, wybierz ikonę plusa [+] Przychody na pasku narzędzi na dole ekranu, a następnie przejdź do sekcji Więcej.

wyszukiwanie zaawansowane

Po wykonaniu tych kroków, rozwiną się dodatkowe opcje zaawansowanego wyszukiwania, takie jak:
  1. Typ dokumentu
  2. Okres
  3. Status
  4. Płatność
  5. Dział (opcjonalnie)
  6. Kategoria (opcjonalnie)
  7. Magazyn (opcjonalnie)
które omówimy w dalszej części tego artykułu.

wyszukiwanie zaawansowane

1. Typ dokumentu

Możesz wybrać jeden lub kilka typów dokumentów jednocześnie. W tym miejscu wyświetlą się wszystkie dokumenty, które masz aktywne na swoim koncie Fakturowni.



Jeśli chcesz aktywować więcej dokumentów, przejdź do zakładki Dashboard na pasku narzędzi na dole ekranu i wybierz Wystaw dokument (wszystkie opcje). Aplikacja automatycznie przekieruje Cię do widoku logowania w wersji przeglądarkowej programu. Po zalogowaniu kieruj się ścieżką Ustawienia > Ustawienia konta > sekcja Jakie dokumenty wystawiać i wybierz wszystkie interesujące Cię dokumenty, a następnie Zapisz zmiany. Więcej informacji o aktywacji dokumentów przychodowych znajdziesz tutaj.

wyszukiwanie zaawansowane

2. Okres

Filtr ten umożliwia wybranie przedziału czasowego, na podstawie którego chcemy wyszukać konkretne faktury. 

wyszukiwanie zaawansowane

Możesz także ustawić własny przedział czasowy, tak jak chcesz, wybierając opcję więcej... na dole listy. Dzięki temu możesz wprowadzić własny zakres dat w rubrykach Data od i Data do, określając tym samym niestandardowy przedział czasowy.

wyszukiwanie zaawansowane

Dodatkowo, filtr Szukaj po dacie pozwala zawęzić wyszukiwanie do konkretnej daty wystawienia, daty płatności lub daty sprzedaży.
 

wyszukiwanie zaawansowane
 

3. Status

W tym miejscu znajdziesz dokument po jego statusie. Możesz wybrać jedną zmienną na raz. Więcej o statusach dokumentów w aplikacji mobilnej dowiesz się z tego wpisu: Statusy dokumentów w aplikacji mobilnej.
 

wyszukiwanie zaawansowane

4. Płatność

W tym miejscu możesz dokonać wyboru jednej zmiennej dotyczącej statusu płatności. Po wybraniu określonej płatności i zapisaniu zmian, na liście faktur zostają te dokumenty, które mają wybraną płatność. Więcej na temat płatności dowiesz się tutaj: Rodzaje płatności.


 

Sprawdź także: Płatności w Fakturowni.

5. Dział

Ten filtr, podobnie jak kolejne dwa (Kategoria i Magazyn), jest opcjonalny i zależy od indywidualnych ustawień Twojego konta. Jeśli korzystasz z Fakturowni.pl, masz możliwość utworzenia wielu działów, co pozwala na filtrowanie faktur według konkretnego działu. Więcej na ten temat przeczytasz tutaj: Nowy dział, nowa firma, nowe konto bankowe - czym się różnią i jak je dodać (wersja na desktop).

6. Kategoria

Masz również możliwość tworzenia kategorii, które przypisać możesz do klientów, produktów jak również przychodów i wydatków. Tworzenie kategorii jest korzystne, ponieważ ułatwia późniejsze wyszukiwanie faktur według określonych kryteriów, na przykład kontrahentów krajowych lub zagranicznych, produktów online lub stacjonarnych. Więcej o kategoriach i ich tworzeniu dowiesz się z tego artykułu: Kategoria - czym jest i jak z niej korzystać?

7. Magazyn

Od planu abonamentowego Standard w Fakturowni masz dostęp do funkcji obsługi magazynów. Możesz tworzyć wiele magazynów w systemie. W celu skorzystania z tego filtra, wystarczy wybrać odpowiednią opcję i system wyświetli tylko te faktury, które są powiązane z wybranym magazynem. Aby uzyskać więcej informacji na temat magazynów i jak nimi zarządzać, zapraszamy do zapoznania się z tym artykułem.


Powrót


Dodaj komentarz